Nainen mikä saa sinut ihastumaan mieheen?
Kommentit (22)
Pituus
Iso penis
Lompakon paksuus
Väkivaltaisuus
Vierailija kirjoitti:
Pituus
Iso penis
Lompakon paksuus
Väkivaltaisuus
Kerrankin rehellistä tekstiä naiselta, nauroin ääneen.
Hauskuus, tunneäly, kauniit silmät
Huomaavaisuus, itsevarmuus ja se miten kohtelee ihmisiä. Ulkonäöllisesti enemmän sellainen duunari-look kuin pukumies.
Näyttää että on kiinostunut minusta, mielenkiintoinen, kiltti ja vähän tuhmakin minun seurassani. Ystävällinen ja avoin edes vähän.
Korkea status jota kiva esitellä kavereille ja sukulaisille.
Huumori. Saa aidosti hyvälle tuulelle ja nauramaan!
Eroottisuus. Viihdytään hyvin makuuhuoneen puolella
Näyttää avoimesti että välittää. Pitää kiinni ja huomioi.
Ulkonäkö/itsevarmuus/huumorintaju/älykkyys
Ekana ihastuin miehen silmiin. Ne oli ja on nauravaiset, silmäkulmissa on naururyppyjä ja hän katsoi niin suoraan. Olin tottunut, että miehet vilkaisee päästä varpaisiin ja kääntää katseen, joten miehen kiinnostunut katse tuntui mukavalle. Jutellessa mies osoittautui mukavaksi, huumorintajuiseksi ja hänen kanssaan oli helppo jutella ja hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus
Iso penis
Lompakon paksuus
VäkivaltaisuusKerrankin rehellistä tekstiä naiselta, nauroin ääneen.
Ihan varmasti uskoit, että tuo oli naisen kirjoittama.
Ulkonäössä pitkä, charmikas pörröpää ja luonteessa kohteliaisuus ja hyvätapaisuus, joita myös käyttää tehdäkseen minuun vaikutuksen. Näistä kahdesta luonne korvaa paljonkin ulkonäön puutteita sallien monenlaiset variaatiot, mutta ulkonäkö taas ei kyllä korvaa jälkimmäisen puutetta kuin korkeintaan yhden illan.
Pituus on ykkönen, lyhyys on feminiinistä. Älykkyys, mutta yhdistettynä street wiseen eli kapeaharteiset nörtit eivät kiinnosta (taas kerran: feminiinistä). Miehessä saa ihastumaan nimenomaan se maskuliinisuus, johon yhdistän myös tilanteiden haltuunottamisen ja itsevarmuuden.
Kertoo ääneen mitä tuntee, koskettaa (halaa, ottaa syliin). Hymyilee, katsoo silmiin. Huumorintajuinen, rento (ei tuomitse herkästi, on avoin uusille asioille), avoin (jakaa tuntemuksiaan, vaikka olisi herkkä haavottuvainen olo), itsevarmuutta ja uskaliaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää että on kiinostunut minusta, mielenkiintoinen, kiltti ja vähän tuhmakin minun seurassani. Ystävällinen ja avoin edes vähän.
Tämä on kiva
Tärkein on huumori, kaikkein paskimpanakin päivänä saa mut lopulta hyvälle tuulelle.
Käytöstavat, kohtelee kaikkia hyvin tekemättä siitä mitään numeroa, tulee siis luonnostaan.
Näillä minut iskettiin. Ensin nauroin illan vedet silmissä ja sitten herrasmiehen ottein sai mut tuntemaan tärkeimmäksi asiaksi maan päällä. 10 vuotta hän ollut minulle se tärkein asia.
Huumori
Huomio (valitettavasti ihastun aina kun saan huomiota)
-Huumorintaju,
-on aidosti läsnä,
-hellä,
-turvallinen (pystyy luottaa tilanteessa kun tilanteessa,ei lyö, ei käydy aggressiivisesti)
-mukava
-ei määräile
- hyväksyy minut aidosti
- ei ole idiootti.
Hauskuus, tilannetaju ja itseironia 😊