Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luukku.com uudet tietosuojakäytännöt älyttömät - mikäli en hyväksy en pääse avaamaan mm. maksamaan laskujani

Vierailija
15.02.2017 |

Siis jo on härskiä. Kirjauduin sähköpostiin ja ensimmäisen kerran ruutuun pamahti viesti, jossa kehotettiin hyväksymään tietosuojakäytännöt. Luettuani ne (mm. seurannan osalta ja henkilötietojeni luovuttamisen osalta yhteistyökumppaneille markkinointitarkoituksiin) kieltäydyin hyväksymästä ehtoja. Minut heitettiin suoraan pihalle sähköpostista. Kuinka on mahdollista, että asiasta tiedoitetaan nyt ilman mitään varoaikaa? Toisin sanoen minun on pakko hyväksyä härskit ehdot, jotta pääsen avaamaan erään kilpailulupalaskun ja muutaman muun tärkeän sähköpostin (olin viimeksi eilen tehnyt maksullisen tilauksen ja tarvittavat tiedot lähetetään sähköisesti.) Onko moinen toiminta ihan laillista? Missä teillä on sähköposti ja oletteko olleet tyytyväisiä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ip lehtiin yhteys niin johan luukku vapisee

Vierailija
42/46 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luukku on jatkossa maksullinen. On ollut minulla varapostina, mutta nyt pitäisi löytää uusi maksuton varasähköposti - onko vinkkejä? Onneksi tuli katsottua tuotakin postilaatikkoa ja tilanne huomattua. Enpä usko, että käyttäjät jatkavat Luukussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi yksinkertsinen helppo maksuton sähköposti?

Mulla on luukku ollu vuodesta 1999, mutta en ala siitä maksamaan joten nyt joku muu.

Vierailija
44/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hämärä tämä luukku, olen saanut puhelimeen varmaan noin 20 viestiä, ikinä en ole ollut edes luukun käyttäjä, kuitenkin pommitetaan viesteillä.Jos joskus tarvitsen sähköpostia niin en ainakaan valitse luukkua.

Vierailija
45/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tuollaisia tietosuojakäytäntöjä miettinyt sen kummemmin, mutta nyt lopetin kyllä Luukun käytön, kun meni maksulliseksi. On sitä muitakin kohteita, joihin voi rahojaan tuhlata, ja joista saa rahoilleen enemmän vastinetta.

Vierailija
46/46 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi yksinkertsinen helppo maksuton sähköposti?

Mulla on luukku ollu vuodesta 1999, mutta en ala siitä maksamaan joten nyt joku muu.

Hotmail on helppo, ja maksuton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi