Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä meikkivoide

Vierailija
15.02.2017 |

Kertokaas kuivaihoiset mitä meikkivoide käytätte. Minun ihoni on kuiva vaikka kuinka rasvaisin, iho on myös epätasainen. Olen kokeillut monia meikkivpiteita mutta ei ole löytynyt vielä hyvää voidetta. Meikkivoide jää naamaani epätasaiseksi vaikka käytän primeriä ja lebitän meikkivoiteen yleensä beaty blenderillä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi noi kirjoitusvirheet XD

-ap

Vierailija
2/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoa ei kannata rasvata koko aikaa vaikka se olisi kuinka kuiva. Lumene meikkivoiteet ovat hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuivahko sekaiho, ja ikää on 48. Koko nuoren ikäni ostin kalliita meikkivoiteita (guerlainia tms), sitten yksi päivä, ekaa kertaa elämässäni, ostin halvan. Mainoksen uhrina kokeilin l'orelin true match- voidetta, ja nyt on jo toinen purkki menossa. En huomaa mitään eroa kalliisiin tuotteisiin.

Vierailija
4/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin joskus tosi kuivasta ihosta, silloin veden juominen ja helokkiöljyn syöminen auttoi.

Vierailija
5/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

missha bb-voide

Vierailija
6/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

primer voi olla parempi rasvaiselle iholle jätä se pois

rasvaa ne kuivat pläntit esim. ceridalin lipogeelillä. levitä sitten sormin ohuelti bb-voide

Vierailija
7/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että primerit yms. kuivattavat. Kokeillussa on nyt Lumenen väriseerumi ja hyvältä tuntuu. Lumenen meikkivoiteet muutenkin ovat olleet niitä parhaita ja joku Blasco aivan myrkkyä vaikkakin on hyvin peittävä. Vedenjuonti on kyllä ihan ehdotonta - samoin A- ja D-vitamiinit.

Vierailija
8/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen cc-voide on minusta tosi kostean tuntuinen.

Tämä ei tosi kuivalla iholla ehkä toimi, mutta hyvä, ehkä paras meikkivoide ikinä on MACin Studio fix fluid. Sopii ainakin tällaiselle normaalisekarasvoittuvalle ja pigmenttiä on loistavasti, kuten myös sävyjä!

Ai niin. Kun oikein iho on kuivunut, niin olen käyttänyt mineraalimeikkipohjaa. Voisi luulla, että se ei toimi kuivalla, mutta niksi onkin että kuivahtaneita kohtia voi sumuttaa vedellä ja mineraalit sulautuvat iholle jättäen tasaisen pinnan.

9/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blasco. Lumenesta en itse pidä ollenkaan.

Vierailija
10/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen kuivaihoinen :) Mulle paras on NYX stay matte but not flat meikkivoide. Ei kuivuessakaan näytä kauhealta, kun ei ole överimattainen, mutta nätti ja peittävä tulos. Hintaa on n.9e sokoksella

Vierailija
11/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmeteologit ovat varmaan tätä vastaan, mutta kuivaihoisena eka rasvaan naamani esim. Aqualan l:llä, joka jättää iholle kalvon. Ennenkuin ehtii kunnolla kuivua, niin meikki päälle. Jos iho kuivuu, niin taputtelen lisää rasvaa meikkivoiteen päälle päivän aikana.

Vierailija
12/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen Fit me mattaversiona.

Vierailija
13/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma varmasti tehoaa joka paikkaan. Kovettuneena ei lähde pois kulumallakaan ja kastuneena pysyy tiukasti kiinni

Vierailija
14/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kausikuiva iho, joka kuitenkin rasvoittuu helposti. 

Ennen Lumenen Blur-meikkivoidetta laitan Aqualanin perusrasvaa ohuesti ja odotan n. 10 min ennen meikkivoiteen laittamista. Kiinnitän meikkivoiteen Grimasin vedenpitävällä puuterilla joka on todennäköisesti paras puuterini ikinä! Käytetään teatterimeikeissä, mutta olen itse käyttänyt jo varmaan viisi vuotta tuota, eikä ihon epäpuhtaudet ole lisääntyneet. (https://www.punanaamio.fi/grimas-fixing-powder.html

Hintaa isolle purkille tulee 21€ ja se kestää lähemmäs kaksi vuotta. Jaan puuterin useampaan purkkiin säilyvyyden vuoksi (ja bakteerien), mutta olen vahingossa käyttänyt äitini yli 10 vuotta vanhaa samaa puuteria, eikä se aiheuttanut mitään oireita. 

Vierailija
15/15 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuivahko sekaiho, ja ikää on 48. Koko nuoren ikäni ostin kalliita meikkivoiteita (guerlainia tms), sitten yksi päivä, ekaa kertaa elämässäni, ostin halvan. Mainoksen uhrina kokeilin l'orelin true match- voidetta, ja nyt on jo toinen purkki menossa. En huomaa mitään eroa kalliisiin tuotteisiin.

Mä olen tykästynyt myös tuohon L'orealin true matchiin. Lumenen kevyemmät versiot (jotka eivät korosta silmien juonteita niin kuin paksummat voiteet) eivät olleet kovin hyviä. Tuo on kevyttä, mutta peittävää ja jälki on tasainen.