Mies ei koskaan kehu ulkonäköäni
Tapailemani miekkonen ei koskaan kehu ulkonäköäni eikä oikeastaan muutenkaan. Minä kyllä kehun häntä ja hänen ulkonäköään tai tuoksua tai vaatetusta. Luulisi, että tajuaisi vihjeen, että minäkin tarvitsen välillä kehuja. Olisi myös kiva, jos muutenkin kannustaisi, itsekin pyrin kannustamaan häntä tavoitteidensa saavuttamisessa. Muuten kyllä ihana mies. Onko muilla tällaista? Emme ole tapailleet vasta kuin muutaman viikon.
Kommentit (43)
Kukat ovat yleensä paremman näköisiä.
Ne kerrat, joina mieheni on sanonut jotain positiivista ulkonäöstäni on laskettavissa yhden käden sormilla. Olemme olleet 20 vuotta yhdessä. Ymmärtääkseni olen tavallisen näköinen, ehkä jopa hieman nätti. Edes hääpäivänä mies ei kehunut kauniiksi, vaan jouduin lypsämään kommenttia kysymällä, että en kai näytä ihan kamalalta, johon mies sanoi että et.
Olin lentää istualleni, kun tapasin tässä jokin aika sitten vanhan työkaverini, jota en ollut nähnyt melkein 10 vuoteen ja hän tokaisi, että sinä se kaunistut aina vaan. Että se tuntui mukavalta!
Niin, kyllä se mukavalta tuntuisi saada positiivista palautetta, etenkin kun itse sitä antaa toiselle. ap
Minun ex-mies ei koskaan kehunut minun ulkonäköä. Sitten kun erosimme (muista syistä johtuen tosin) niin kysyin eropuimisten aikana, että miksi ei koskaan sanonut mitään ulkonäöstäni, että eikö tykännyt siitä sitten. Koska oltiin jo sovittu erosta, niin puhuttiin asioista hyvinkin suoraan. Mies tunnusti, että oli tykännyt hyvinkin paljon ulkonäöstäni ja ajatteli että olen erittäinkin hyvännäköinen nainen, mutta ei halunnut kehua, ettei minulla "kusi nousisi päähän". Tarkoitti kai, etten alkaisi pitää itseäni hyvännäköisenä, sillä tiesi, että pidän itse itseäni tavallisena, ja kai sillä oli sitten joku outo logiikka siinä että ei halunnut että oivaltaisin olevani ehkä kauniskin.
Minunkaan mies ei kehu ulkonäköäni. Ongelma on se, että muut miehet kehuvat. Tutut ja puolitutut, ja jopa kadulla ohikulkevat miehet. Joten uskon olevani ihan hyvännäköinen, kun olen aina saanut siitä kehuja miehiltä (tilanteissa, joissa se ei ole ollut mitään sänkyyn vonkaamista). Ihmettelen vain että miksi oma mies ei ikinä sano mitään kivaa ulkonäöstäni, tuntuu nimittäin hölmöltä että vieraat miehet ihailevat ja omako sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on parempitasoinen kuin itse olet, mutta on joutunut tyytymään sinuun eikä pidä ulkonäöstäsi. On kanssasi vain saadakseen seksiä. Vaihtaa sinut heti kauniimpaan kun sellainen näköpiiriin ilmaantuu.
Ihme pakkomielle sinulla on. Ja asiasi meni kyllä kerralla jakeluun, ei sitä ole pakko tänne kymmentä kertaa kirjoittaa vai onko sinulla tämänkin asian kanssa ongelmia? Niin kuin on myös isoja ongelmia ulkonäkösi ja naisettomuutesi kanssa. Onneksi sinunlaisia ongelmia ei oikeassa elämässä eteen tule, purskahtaisin raikuvaan nauruun muuten... :)
En kirjoittanut tuota toista viestiä, jollain toisella henkilöllä oli nähtävästi sama mielipide asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani miekkonen ei koskaan kehu ulkonäköäni eikä oikeastaan muutenkaan. Minä kyllä kehun häntä ja hänen ulkonäköään tai tuoksua tai vaatetusta. Luulisi, että tajuaisi vihjeen, että minäkin tarvitsen välillä kehuja. Olisi myös kiva, jos muutenkin kannustaisi, itsekin pyrin kannustamaan häntä tavoitteidensa saavuttamisessa. Muuten kyllä ihana mies. Onko muilla tällaista? Emme ole tapailleet vasta kuin muutaman viikon.
Jos tuo on sulle niin suuri ongelma että katsot aiheelliseksi avautua siitä täällä, kehotan jättämään tapailun sikseen. Ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on sulle niin suuri ongelma että katsot aiheelliseksi avautua siitä täällä, kehotan jättämään tapailun sikseen. Ihan oikeasti.
Jassoo. No miehessä on kyllä sen verta paljon hyviä puolia, että en ole jättämässä. Voin silti avautua tästä asiasta anonyymilla keskustelupalstalla. ap
Joo miun mies kehui aluksi. Nyt vaan kännissä. Olen siitä sanonut
Että turha jauhaa kännissä enää samaa paskaa kos ei selvinpäin 4 vuoden jälkeen uskalla/viitsi/kiinnosta. En kuuntele enää ollenkaan samoja kännikehumisia häneltä. Itse siis selvinpäin. Olen myös vähentänyt kehumisia. Muualta kyllä kuulen mukavia kommentteja. Kerta mies pitää itsestäänselvyytenä ni mitä yrittämään. Antaa homman luisua käsistä. Älä ala yksipuoleiseen liittoon. Jos jo nyt pitää tänne kirjoittaa. Ni aika pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne kerrat, joina mieheni on sanonut jotain positiivista ulkonäöstäni on laskettavissa yhden käden sormilla. Olemme olleet 20 vuotta yhdessä. Ymmärtääkseni olen tavallisen näköinen, ehkä jopa hieman nätti. Edes hääpäivänä mies ei kehunut kauniiksi, vaan jouduin lypsämään kommenttia kysymällä, että en kai näytä ihan kamalalta, johon mies sanoi että et.
Olin lentää istualleni, kun tapasin tässä jokin aika sitten vanhan työkaverini, jota en ollut nähnyt melkein 10 vuoteen ja hän tokaisi, että sinä se kaunistut aina vaan. Että se tuntui mukavalta!
Oho, täsmälleen samoin olisin voinut kirjoittaa! 20 vuotta ollaan mieheni kanssa yhdessä oltu ja kehuja ei tullut edes hääpäivänä! Ja ihan samoin tapasin erään vanhan poikaystäväni yli kahdenkymmenen vuoden takaa joku aika sitten ja hän sanoi heti, että olen vieläkin tosi kivan näköinen. Se oli mukava kuulla ja sitä tässä yhä mietin, mutta suhde mieheeni jatkuu.
Miksi pitäisi kehua, jos ei ole mitään kehuttavaa?? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä esimerkki siitä kun mies joutuu tyytymään alempitasoisempaan, ei hän valehdella halua.
Tämä. Ei ole kyllä pelkästään "tyytymisestä" kiinni . On tyytymisen lisäksi myös itsesuojelusta kyse, sillä meillä täällä länsimaissa naisilla on niin paljon itsearvoa, oikeuksia, välinpitämättömyyttä ja itseluottamusta joka johtaa turvattomaan oloon miehessä avioliiton kannalta.
Meillä ei ole oikeasti enään mega femiinejä yksilöitä jotka säteilevät turvallisuutta oikeestaan edes olemassa joten mies tästä syystä joutuu "tyytymään" heikompitasoisempaan naiseen tahallisesti vain suojellaakseen itseään asioilta kuten avioero tai epäkylläinen avioliitto.
Jessus, aika pitkä teksti, voin antaa tldr teille: Mitä kauniimpi nainen sitä enemmän pelottaa että Brad Pitt tulee ja varastaa tämän naisen käsistä
Joo, tosi pitkä teksti on. Taisi olla peräti yhden käden sormilla laskettava määrä virkkeitä.
Nettiaikana jengin keskittymiskyky on aika lyhyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä esimerkki siitä kun mies joutuu tyytymään alempitasoisempaan, ei hän valehdella halua.
Ai se olikin siitä kiinni.
Jep. Itse olen ollut juuri tuollaisessa suhteessa naisen kanssa jota en kehunut koskaan koska kehuttavaa ei ollut. Olisin todella mielelläni kehunut mutta kun toinen ei näytä hyvältä eikä haluaisi valehdellakaan.
Kuka hitto on suhteessa ihmisen kanssa, jota ei pidä fyysisesti puoleensa vetävänä? Omaa tyhmyyttähän tuollainen on, itse en seurustelisi enkä harrastaisi seksiä miehen kanssa, jota en pidä omasta mielestäni komeana, kyllähän nyt jonkinlaista tasoa kannattaa ylläpitää. Mieluummin olen yksin kuin jonkun järkkyruman kanssa.
Ja juuri tuon takia mies ei voi saada naista jota voisi pitää kauniina koska kuten sinäkin naiset ei jousta vaatimuksistaan. Ei molemmat voi deitata ylöspäin yhtä aikaa, yleensä aina se on mies joka joustaa ja tyytyy koska ei halua olla aina yksin.
Huomasitko, sen kohdan, jossa kyseinen kirjoittaja sanoi että omasta mielestään komea? Hän ei siis sanonut mitään standardoiduista kauneusihanteista, eikä maininnut sanallakaan, että hänellä olisi miesten suhteen liian korkeat kriteerit. Jos nainen on kivan näköinen, niin ei hänen silloin tarvitse tyytyä mieheen, joka on häntä itseään huomattavasti rumempi. Osa teistä miehistä on sellaisia, että ette jousta kriteereistänne yhtään, vaan haluatte sen kympin naisen, vaikka oma tasonne olisikin korkeintaan keskiverto. Eli ennen kuin marmattaa muiden ihmisten kriteereistä, kannattaa tarkistaa omat ensin, miehistäkin löytyy myös näitä nirsoilijoita yllin kyllin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla suhteessa ihmisen kanssa, josta ei löydä yhtään mitään kehuttavaa?
Kun ei ole mitään kehuttavaa, niin ei kannata silloin kehua.
Meillä 12 avioliiittovuoden jälkeen mies kehuu rintojani, takapuoltani ja alapääni ulkonäköä. Mutta ei ikinä mitään muuta. Mitäpä muuta tuosta voisi päätellä kuin että naamani ei enää pahemmin miellytä, tai että en näytä ikinä hyvin pukeutuneelta tms.?
Jollain tapaa tuokin tuntuu loukkaavalta, ihan kuin mies näkisi minut kunnolla vain silloin kun on aikeissa saada seksiä. Ts.muuten ei vaivaudu päin katsomaan.
Kyllä se muuten huomioi ja halailee mutta olisi kiva joskus saada kehujakin. Itsetuntoni on niin huono erinäisistä syistä nykyään että kaipaisin pientä egobuustausta. Mutta itsestään kai se on sekin löydettävä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 12 avioliiittovuoden jälkeen mies kehuu rintojani, takapuoltani ja alapääni ulkonäköä. Mutta ei ikinä mitään muuta. Mitäpä muuta tuosta voisi päätellä kuin että naamani ei enää pahemmin miellytä, tai että en näytä ikinä hyvin pukeutuneelta tms.?
Jollain tapaa tuokin tuntuu loukkaavalta, ihan kuin mies näkisi minut kunnolla vain silloin kun on aikeissa saada seksiä. Ts.muuten ei vaivaudu päin katsomaan.
Kyllä se muuten huomioi ja halailee mutta olisi kiva joskus saada kehujakin. Itsetuntoni on niin huono erinäisistä syistä nykyään että kaipaisin pientä egobuustausta. Mutta itsestään kai se on sekin löydettävä.
Nyt muistin, että tapailemani mies on myös kehunut rintojani. Kai ne ovat sitten tosiaan ainoa asia, mikä miellyttää. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla suhteessa ihmisen kanssa, josta ei löydä yhtään mitään kehuttavaa?
Jos on aikaisemmin saanut aina pakit sellaisilta naisilta joita voisi kehua.
Rupea käymään salilla?