Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yks mies olisi musta kiinnostunut. Ehdittiin jo sopia tapaaminen aikaisemmin. Sitten..

Vierailija
15.02.2017 |

Tämä mies ehdotti tapaamista ja ehdittiin jo alustavasti sopia. Sitten oli muutama viikko taukoa ettei juteltu. Sitten se otti yhteyttä ja sanoi, että on löytänyt jonkun toisen naisen, että kummatkin ovat kiinnostuneita toisistaan ja aikoo keskittyä katsomaan, tuleeko heidän välilleen mitään.

Olin hyvilläni ja toivotin heille kaikkea hyvää.

Tuli muutama viikko taas taukoa, ettei tyypistä kuulunut mitään. Sitten se laittoi viestiä, että "Olisi kiva jutella joskus". Aattelin että jaahas, ei tainnut naisen kanssa mennä asiat ihan putkeen.. No se sitten mainitsi, ettei heidän jutustaan sen naisen kanssa tule mitään.

Voivotteli tuota asiaa pitkän tovin ja selvästi häntä harmitti ja minä siinä lohduttelin :)

Sitten se sanoi mulle, että "Joo voidaan tosiaan sittenkin sopia tapaaminen"

Juuh... Ei kiitos.. :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää miehellä 30v että ei tässä mitään pikku lapsia enään olla. 

AP

Vierailija
2/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi teki ison mokan kun ei ollut vain hiljaa tuosta toisesta naisesta.

Nyt varmasti ärsytttää kun menetti molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeellistä tuossa oli? Minä jouduin vastaavaan kilpailutukseen naisen taholta. Ainoa ero ettei nainen maininnut muista miehistä mitään ennenkuin ilmoitti facebookissa jotta on parisuhteessa. Siinä hiukan ihmettelin kun ei tälläisestä päivityksestä ollut ollut mitään puhetta. Suhde ei toiminut ja nyt pyydellään taas kahville. Kiirettä vaan pitää joten ei taida ehtiä.

Vierailija
4/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ihmeellistä tuossa oli? Minä jouduin vastaavaan kilpailutukseen naisen taholta. Ainoa ero ettei nainen maininnut muista miehistä mitään ennenkuin ilmoitti facebookissa jotta on parisuhteessa. Siinä hiukan ihmettelin kun ei tälläisestä päivityksestä ollut ollut mitään puhetta. Suhde ei toiminut ja nyt pyydellään taas kahville. Kiirettä vaan pitää joten ei taida ehtiä.

Ihmeellistä tuossa oli se, että tollo ihan avoimesti puhuu ap:lle tuolla lailla.

Vierailija
5/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*että on parisuhteessa. Argh, melkein yhtä ärsyttävää, kun "kuka" ja "ketä" sanojen väärinkäyttö.

Vierailija
6/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siitä nyt häiriintyy tai ketä se häiritsee, että on ollut parisuhteessa, suurin osahan on ollut

Vierailija
7/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen ap:n kaltainen tilanne on valitettavan yleistä ja aina yhtä säälittävää :D 

Vierailija
8/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se kaikin puolin ollut mieheltä reilua kertoa tilanteesta rehellisesti? Vaihtoehto olisi toki ollut pyörittää kahata naista vähän aikaa ja tehdä sitten johtopäätökset. Ainakin minä arvostaisin ensimmäistä tapaa toimia, jos kerran teidän suhde ei tuota pidemmälle ollut kehittynyt. Mut ehkä sä oot enemmän jännämiesten perään...

Vierailija
9/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Oppiipahan mies pitämään useampaa tsirbaletta kierrossa samaan aikaan, ilman että tietävät toisistaan :)

Vierailija
10/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Oppiipahan mies pitämään useampaa tsirbaletta kierrossa samaan aikaan, ilman että tietävät toisistaan :)

Ööö tämänkö mies tuosta oppi? Mieshän on selkeästi kiinnostunut olemaan yhden naisen kanssa parisuhteessa kerrallaan, ja eiköhän oppi ollut tällä kertaa se, että kannattaa edes alkeellisinta käytännön psykologiaa toteuttaa kun yrittää itselleen naisen saada.

Vierailija
11/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh ainakin mies on rehellinen..? Mut ihan ookoo, ette taida toisillenne sopia.

ps. olen itse nainen enkä pahastuisi tuollaisesta.

Vierailija
12/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*että on parisuhteessa. Argh, melkein yhtä ärsyttävää, kun "kuka" ja "ketä" sanojen väärinkäyttö.

Ketä kiinnostaa?

Vierailija
13/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rehellistä tässä on?

Mies sopii tapaamisen naisen kanssa, sitten sanookin että löysi jonkun toisen, sitten sen toisen kanssa tulikin bänksit ja sitten mies siirtyy taas tähän ensimmäiseen naiseen, jonka kanssa ensin sopi tapaamisen.

Eli pitää vara naisena toista. Tosi kivaa joo. Törkeää tuo on.

Se olisi pitänyt tehdä niin, että kun sopii toisen kanssa tapaamisen, sitten tavataan ja jos hommasta ei tule mitään, niin sitten voi katsella muita naisia. 

Vierailija
14/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa?

*Kuka kiinnostaa?

Vierailija
15/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies, olisi kannattanut tapailla jonkun aikaa molempia. Naiset harrastaa tätä vielä enemmän, mitä miehet.

Vierailija
16/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies, olisi kannattanut tapailla jonkun aikaa molempia. Naiset harrastaa tätä vielä enemmän, mitä miehet.

*entä miehet.

Vierailija
17/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh ainakin mies on rehellinen..? Mut ihan ookoo, ette taida toisillenne sopia.

ps. olen itse nainen enkä pahastuisi tuollaisesta.

Ai sinusta olisi ihan kiva, että vastapuoli ilmoittaa laittavansa sinut hyllylle siksi aikaa, että tapailee jotain kiinnostavampaa. Sitten kun se homma kuivuu kasaa, niin sinä olet kätevästi siellä varasijalla odottamassa ja lohdutuspalkintona, johon mies voi tyytyä?

Vinkki sinulle: hanki omanarvontunto.

Vierailija
18/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä molempien pointit. Miehelle propsit rehellisyydestä, mutta ite en ehkä ryhtyis suhteeseenmiehen kanssa jolle olin kakkosvalinta.

N26

Vierailija
19/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ikää miehellä 30v että ei tässä mitään pikku lapsia enään olla. 

AP

ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN ENÄÄN

Vierailija
20/22 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran kun mies oli rehellinen niin sekin on väärin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä