Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä omistamasi asia nolottaa niin ettet haluaisi muiden tietävän/näkevän?

Vierailija
14.02.2017 |

Antaa tulla :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pyyhe, jota käytän kun värjään hiuksiani. Näyttää hirveältä ruskeine rantuineen. Joku voisi ymmärtää väärin, jos sen löytäisi.

Vierailija
22/24 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vibroja ja muita leluja varmaan 3000 euron arvosta.

Kuinka monella eri tavalla on mahdollista surista tai survaista anukseen? Oletko ostanut aina uuden ajatellen, että tämä surahtaa ihan eri tavalla kuin edellinen ja tämä vierasesine tuntuu pyllerössä aivan toiselta kuin se viikko sitten ostettu?

Onhan se kuin vierasta saisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki twilightit dvd:nä :D

Vierailija
24/24 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan vielä omista, mutta mun tekis mieli tilata se sellainen ns. paskajakkara. :D Kun nyt on puhuttu paljon siitä, kuinka ihmisen luontainen ulostamisasento on oikeasti kyykyssä, eikä pöntöllä istuen. Suoli tyhjenee paremmin kun jalat nostaa jakkaran päälle. Minulla on ummetustaipumusta ja siitä voisi olla apua. Olen kuitenkin niin estynyt että en kehtaa edes tilata sellaista omalla nimelläni, kun "varmaan naureskelevat siellä ne jotka sen tilauksen käsittelevät." Olen yrittänyt keksiä muita asioita mihin nostaisin jalat, mutta ei oo mitään tarpeeksi tukevaa..

Vink, vink.  Esim. Prismassa on siellä lasten vaunujen ym tarvikkeiden joukossa muovisia pikkujakkaroita tarkoitettuna lapsille jotka eivät vielä yllä lattialla seisoessaan pesemään käsiään.  Ovat halpoja (alle 20 €)  ja ihan hyviä ko tarkoitukseenkin.  Ps. isoäiti.

Jee! Pitääpä ostaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi