Lääkärin mielestä mun ei pitäisi enää tehdä lapsia.
Nuorena olen ollut paha alkkis mutta jo yli 10 vuotta kuivilla. Meillä on 5 lasta ja tahtosin vielä ainakin yhden. Olen 42 joten en mikään ikäloppu. Lääkäri alkoi tänään puhua että ehkäisyni nyt kuopuksen jälkeen hoidettaisiin piuhat katkaisemalla. Tälläseen on tultu perheiden itsemäärääys oikeudessa. :( :(
Kommentit (9)
Mä elätän ne mieheni kanssa ja niistä tulee vveronmaksajia. Eipä ulkolaisia arvostella kun tekeevät lapsia. Itselleni lapset on terapiaa samalla kun ovat lapsiani joista vastaan.
Tee vaan vielä yksi. Älä välitä näistä vasemmistovihaajista, ne yrittävät tappaa suomalaiset sukupuuttoon.
:( :( Lopussa paljasti provoksi. Muuten hyvä. Parempi onni ensi kerralla!
Lääkäri saa puhua ja ehdottaa sitä mikä olisi hänen mielestään lääketieteellisesti (tai jopa inhimillisesti) parhaaksi. Eihän silti ole sinulta "oikeuksiasi" viemässä. Ymmärätkö eron, vaikka sinua provoksi vahvasti epäilenkin?
Hitsi. Minunkin äidillä on 5 kakaraa, ja hän on vasta 34
Ikä lisää monenlaista riskiä/lapsi syntyy kehitysvammaisena tai poikkeavana. Siitä on moninkertainen huoli terveeseen verrattuna. Esim. Downin syndrooma tms.
emina kirjoitti:
Ikä lisää monenlaista riskiä/lapsi syntyy kehitysvammaisena tai poikkeavana. Siitä on moninkertainen huoli terveeseen verrattuna. Esim. Downin syndrooma tms.
Ja vissiin sillä lääkärillä on syytä ehdotella tuollaista, kannattaisi ehkä kuunnella.
No miksi hitossa sinun pitäisi tehdä vielä lisää lapsia, jos sinulla on jo viisi? Siinäkin on muutama liikaa!