Epäsuosittu elokuva tai biisi, josta sinä kuitenkin tykkäät tosi paljon? TUNNUSTA!
Itse hurahdin pari vuotta sitten Robin Thicken seksistiseen ja naista alistavaan kappaleeseen Blurred Lines. Ei tulisi ikinä koskaan mieleenkään sanoa ääneen, että tykkään siitä kappaleesta.
Kommentit (82)
Uuno Turhapuro -elokuvat. Tai no ei ne uudet, mutta kaikki ne vanhat kunnon uunot.
Aivan ehdottomasti Jenni Vartiaisen "Turvasana". Olen 55-vuotias akateeminen nainen.
Right Said Fred - I'm Too Sexy :D
Moni varmaan tykkää huumorimielessä mutta mä kyllä tykkään ihan oikeasti :'D Samaan kastiin kuuluu Lou Vegan Mambo No. 5...
Long kiss goodnight, Waterworld, Deep blue sea ja sit se hirveä Renny Harlinin merirosvo leffa... Missä oli Geena Davis. :D
Vierailija kirjoitti:
Right Said Fred - I'm Too Sexy :D
Moni varmaan tykkää huumorimielessä mutta mä kyllä tykkään ihan oikeasti :'D Samaan kastiin kuuluu Lou Vegan Mambo No. 5...
Hah ysäripoppi on ihan parasta :) mä tykkään Aquasta.
The Clashin Sandinista! -albumi. Vaikka tykkäisi Clashista muuten, kaikki tuntuvat inhoavan tuota levyä.
Spice Girlsien Last Time Lover. Sen lisäksi, että Spaissareita ei pidetä vakavasti otettavina artisteina, kyseinen biisi on epäsuosiossa myös Spaissari-fanien keskuudessa. Minusta kyseinen kappale on loistava, yksi harvoja SG-biisejä, joita jaksan kuunnella edelleen.
Top Gun leffan biisi, Kenny Loggins - "Danger Zone". Onhan se Berlin - "Take my breath away" ihan ok. mutta liian paljon soitettu.
Kenny Loggins - Danger Zone
Nää nolot biisisuosikit on aika pahoja ku pari kaveria "seuraa" mua Spotifyssa. Sit jos päivän viimeiseksi kuunnelluksi kappaleeksi jää joku Aquan Barbiegirl niin kuittailut on taattu ):
JVG:n Paluu tulevaisuuteen ja Tarkenee. Olen klassisen musiikin ammattilainen, jostain syystä kollegoiden musiikkimaku on vähän erilainen...