Tunnettu X bloggaaja saa pojan
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä toi ultrakuva, näkyykö siinä pippeli 😳😀 vai hä?
Näkyy pipsan porkkana.
Repesin 😆 Luin aluksi ett pi.m..pan porkkana 😆😆
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään xeniaa vastaan, ihanaa että saavat toisen lapsen ja onnea heille hirveästi, mutta mulla kesti kyllä hetki tajuta miten niin "kuva kertoo kaiken". Eka naureskelin että jaa onko tuo se pippeli (joo se uloke) mutta omasta kokemuksesta, ei tietenkään. Tuijotin kuvaa ja mietin mikä tässä nyt kertoo sen että tulee poika niin kaiketi sitten se kun se kuva oli sen poikakirjan päällä eikä tyttökirjan. En vaan ymmärrä miksi se tyttökirja ylipäätään oli siinä.
Samaa mieltä sun kanssas. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään xeniaa vastaan, ihanaa että saavat toisen lapsen ja onnea heille hirveästi, mutta mulla kesti kyllä hetki tajuta miten niin "kuva kertoo kaiken". Eka naureskelin että jaa onko tuo se pippeli (joo se uloke) mutta omasta kokemuksesta, ei tietenkään. Tuijotin kuvaa ja mietin mikä tässä nyt kertoo sen että tulee poika niin kaiketi sitten se kun se kuva oli sen poikakirjan päällä eikä tyttökirjan. En vaan ymmärrä miksi se tyttökirja ylipäätään oli siinä.
Koska odottaa kaksosia?
Vierailija kirjoitti:
Olen huippu iloinen uutisesta, mutta mikä ihme tuo ultra kuva on??
No se on se pippeli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska odottaa kaksosia?
No jos sun mielestä "meille tulee poika" ja ultrakuvassa yksi vauva,
meinaa sitä että tulee kaksoset niin olet varmaan oikeassa.
Aika hyvin sanottu joskus....
-"
Vierailija
16/16
klo 13:32 | 15.10.2013
Voi vitsit, puoli vuotta mennyt ja nyt se odottaa tälle uudelle kakaraa!!!!"
.
Jep ja nyt odottaa taas toista.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tuo uloke on
Kili, k ulli, k yrpä, kikkeli, ISO pippeli
Olette oksettavia. Just tollasia kiusaajia Suomi on pullollaan. Miltä teistä tuntuisi, jos haukuttaisiin netin keskustelupalstoilla? Spekuloitte hänen elämällään, tietämättä yhtään mitään siitä, sille on muuten sanakin- nimittäin juoruämmät. On ihan ok myöntää, että on kateellinen, kun toinen on kaunis, niin fiksu että opiskelee oikiksessa ja on vielä nyt kaiken päälle raskaana, oma lapsi on maailman tärkein asia, ja sitten joku kirjottaa "kakarana" siitä. Ei, en ole Xenia, hänellä ei ole varmasti aikaa lukea tälläistä p*skaa läpi, mutta olen joku, jota on rääkätty koulussa ja sitä kautta kehittänyt normaalin empatiakyvyn. Annetaan Suomessa tilaan menestyjille, ei muiden onnesta ilmoitseminen ole tippaakaan itseltä pois!!
Onneksi olkoon Xenia! Isosisko ja pikkuveli, juuri noin sen pitääkin mennä. :)
Vierailija kirjoitti:
Olette oksettavia. Just tollasia kiusaajia Suomi on pullollaan. Miltä teistä tuntuisi, jos haukuttaisiin netin keskustelupalstoilla? Spekuloitte hänen elämällään, tietämättä yhtään mitään siitä, sille on muuten sanakin- nimittäin juoruämmät. On ihan ok myöntää, että on kateellinen, kun toinen on kaunis, niin fiksu että opiskelee oikiksessa ja on vielä nyt kaiken päälle raskaana, oma lapsi on maailman tärkein asia, ja sitten joku kirjottaa "kakarana" siitä. Ei, en ole Xenia, hänellä ei ole varmasti aikaa lukea tälläistä p*skaa läpi, mutta olen joku, jota on rääkätty koulussa ja sitä kautta kehittänyt normaalin empatiakyvyn. Annetaan Suomessa tilaan menestyjille, ei muiden onnesta ilmoitseminen ole tippaakaan itseltä pois!!
Xentulle kateellisia. Really? Hahhahah salli mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Mielensäpahoittaja. Ota herne pois nenästä.
Aaa nyt mä tajusin miksi se tyttökirja on siinä, se on siis heidän tytön kirja. Mietin vain että onko xenia ostanut molemmat ennenkuin tiesi kumpi tulee.
Voi luoja teitä femakkojen kanssa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Aaa nyt mä tajusin miksi se tyttökirja on siinä, se on siis heidän tytön kirja. Mietin vain että onko xenia ostanut molemmat ennenkuin tiesi kumpi tulee.
Juu kun Xeniahan näkee tulevaisuuteen. Kaikki heti mulle nyt tyyppi.
Xenttu halusi pojan ja poika tulee kun saa aina mitä haluaa.
Mitähän seuraavaksi haluaa?
Miten naiset ovat noin kiukkuisia? Ei se ole teiltä pois että Xenia sai tytön ja heti sen jälkeen saa pojan.
Vierailija kirjoitti:
Xenttu halusi pojan ja poika tulee kun saa aina mitä haluaa.
Mitähän seuraavaksi haluaa?
Mä toivoin myös ensimmäisestä tyttöä ja koko ajan oli olo että tyttö sieltä tulee. Toisesta toivoin poikaa ja heti alkuraskaudesta oli varma fiilis että poika tulee.
Onnea onnea. Milloin rakennetaan uusi the talo?