Ostin vaimolle testivoittaja kasvorasvan ystävänpäivälahjaksi. Hän nakkasi sen seinään :-(
Kyse oli Lildin vähän yli 3 euron rasvasta. Mukaan liitin oheisen tutkimustuloksen. Hymyilin ja tarkoitus oli sanoa, että jätä jatkossa ne 100 euron hömppäpurkit ostamatta ja sijoita säästyneet rahat vaikka osakkeisiin. Kiität sitten minua eläkeläisenä. En kerennyt kuin juuri aloittaa lauseen, niin purkki lensi seinään. Nyt se pitää mykkäkoulua makuuhuoneessa ja lukee kirjaa. Jotta hyvää ystävänpäivää edes täällä oleville!!
Kommentit (31)
Ensin ihmettelin lahjan saajan reaktiota, mutta nyt ymmärrän sen. Eihän tuossa ole ollut lahja edes mielessä vaan ihan muut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Huonostipa tunnet vaimosi, tutustus ennen seuraavan lahjan ostamista paremmin.
Toisaalta sanotaan, että "Ei pidä katsoa lahjahevosen suuhun".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin taisi olla tosiaan ihan tyhmä ajatus ostaa mitään tyttöystävälle ystävänpäivänä. Jatkossa jätän sitten suosiolla väliin. Ap
Siis vaimolle vai tyttöystävälle? Päätä yksityiskohdat ennen kuin provoilet.
Jospa sillä oli kortti mukana missä luki tyttöystävän nimeä :-P
Olen ap:n kanssa samaa mieltä, että ei se korkea hinta ole merkki laadusta. Ostaahan jotkut kalliita pienpanimo-oluita vaikka Pirkka-olut on ihan yhtä hyvää ja paljon halvempaa. Autoistakin Dacia on paaaljon halvempi kuin Audi vaikka ihan samalla tavalla kulkee.
Sinä sentään ostit puolisollesi jotain...Mun mies toi mulle lahjaksi saamansa ilmaisheijastimen. Olen häneltä saanut lahjaksi myös vanhoja käyntikortteja, jonkun messuilta saadun ilmaiskangaskassin, kismetin ja koirankakkaa. On omasta mielestään "nokkela" ja ajatus on muka tärkein...
Eikö tuo ole juuri se tutkimus mikä paljastui kusetukseksi ja mainostamiseksi? Halvemmat rasvat on ihan yhtä hyviä kuin kalliit, mutta ihmettelisin suuresti itsekin jos seurustelisin niin yksinkertaisen ihmisen kanssa, että tämä ryntäisi lidliin ostamaan rasvaa lahjaksi iltasanomien artikkelin takia. Kympistä vetoa että AP:n vaimolla on akne, atooppinen iho tai joku muu ihosairaus minkä takia tämä pystyy käyttämään vaan jotain kalliimpaa erikoisrasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjan ostamisesta: jotain mitä saaja ei tarvitse, mutta haluaa. Tai jotain mitä tarvitsee ja käyttää, mutta siihen pitää sitten lisätä luksusta. Eli vähän yli kallis k äyttötavara jota ihminen ei raaski itse ostaa.
Jauheliha ei käy mutta kokonainen sisäfile tekee vaikutuksen.Miksi tuhlata ns. paskaan 100 euroa jos hyvää saa 3 eurolla. Eli olisiko pitänyt tehdä niin, että olisin antanut 3 euron rasvan ja hän olisi ssen lisäksi esim. polttanut 50 euron setelin nenäni edessä. Siinä olisi sitten saatu luksuselementti mukaan ja parempi rasva. Sitten olisi win-win tilanne. Olisi säästänyt kuitenkin 50 euroa ja vaimo olisi saanut paremman rasvan. Ap
Ei ne 100€ maksavat rasvat mitään paskoja ole todellakaan vaan jotkut niistä oikeasti tekevät ihmeitä kasvojen iholle. Luulenkin että vaimosi suuttui "jätä jatkossa ne sadan euron hömppäpurkit ostamatta" -kommentista eikä siitä 3€ rasvasta itsestään. Sinä et nimittäin voi tietää että onko se Lidlin rasva yhtä hyvää kuin se mitä vaimosi käyttää nyt.
Mutta millä ihmeen logiikalla 3€ halpisrasva muuttuu paremmaksi rasvaksi jos polttaa 50€ setelin? Samana halpisrasvanahan se pysyisi silti. Olisi fiksumpaa käyttää se 50€ jonkun kalliimman rasvan ostamiseen.
Mitä se vaimo/tyttöystävä osti ap sulle?
Osta sille ensi kerralla ap Bioeffectiä. Saat rahoille vastinetta ja vaimokin saa. 15ml seerumia maksaa 125e ja kestää 3kk. Sisältää ihmisen omaa epidermaalista solukasvutekijää. En tajua kuka kehtaa ilahduttaa ketään 3 euron rasvalla. Miten se muka ilahduttaa viestiä, että sinä olla mahdollisimman halpa minule?
Lahja olisi ollut parempi, jos olisit voiteen antamisen lisäksi oikeasti sijoittanut ne sadan euron luksusvoiteesta säästyneet 97 euroa vaimon/tyttöystävän nimissä vaikka rahastoon.