Ihan kohta aukee taas jenkkipörssit, nyt salkku jo 1000 EUR miinuksella Eurooppan osalta
Hiukan jo meinaa ruveta jännittämään. Pitäkää peukkuja, ystävänpäivä kuitenkin :o)
Kommentit (224)
On harhaanjohtavaa väittää, että pari vuosikymmentä sijoittamista rikastuttaisi automaattisesti. Varsinkin, jos on kyse alle 50t summasta. Minulla on ollut salkku 15 vuotta eikä se nyt paljon ole arvollisesti noussut, tietysti jos olisi ollut enemmän rahaa alkuun laittaa ja se olisi noussut samassa suhteessa niin silloin olisi jo rikas.
Vierailija kirjoitti:
On harhaanjohtavaa väittää, että pari vuosikymmentä sijoittamista rikastuttaisi automaattisesti. Varsinkin, jos on kyse alle 50t summasta. Minulla on ollut salkku 15 vuotta eikä se nyt paljon ole arvollisesti noussut, tietysti jos olisi ollut enemmän rahaa alkuun laittaa ja se olisi noussut samassa suhteessa niin silloin olisi jo rikas.
Itse aloitin n 10 000e:lla. Toki vuosittain sen jälkeen olen sijoittanut lisää enkä ole osinkojakaan ottanut salkusta ulos. /AP
Pörssihän on nyt aika korkealla historiallisesti. Vieläkö uskotte nousuun vai rysähtääkö?
Täällä yksi vihervasuri sijoittaja. Ei vituta, päinvastoin.