Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kohta aukee taas jenkkipörssit, nyt salkku jo 1000 EUR miinuksella Eurooppan osalta

Vierailija
14.02.2017 |

Hiukan jo meinaa ruveta jännittämään. Pitäkää peukkuja, ystävänpäivä kuitenkin :o)

Kommentit (224)

Vierailija
221/224 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on useampikin sijoittaja vaan ne eivät mesoa palstalla kuten sinä.

Mistä täällä sitten saa keskustella, jos sijoittamisesta keskustelu on muka mesoamista?

vihervasemmistoa vituttaa.

Täällä yksi vihervasuri sijoittaja. Ei vituta, päinvastoin.

Vierailija
222/224 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harhaanjohtavaa väittää, että pari vuosikymmentä sijoittamista rikastuttaisi automaattisesti. Varsinkin, jos on kyse alle 50t summasta. Minulla on ollut salkku 15 vuotta eikä se nyt paljon ole arvollisesti noussut, tietysti jos olisi ollut enemmän rahaa alkuun laittaa ja se olisi noussut samassa suhteessa niin silloin olisi jo rikas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/224 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On harhaanjohtavaa väittää, että pari vuosikymmentä sijoittamista rikastuttaisi automaattisesti. Varsinkin, jos on kyse alle 50t summasta. Minulla on ollut salkku 15 vuotta eikä se nyt paljon ole arvollisesti noussut, tietysti jos olisi ollut enemmän rahaa alkuun laittaa ja se olisi noussut samassa suhteessa niin silloin olisi jo rikas. 

Itse aloitin n 10 000e:lla. Toki vuosittain sen jälkeen olen sijoittanut lisää enkä ole osinkojakaan ottanut salkusta ulos. /AP

Vierailija
224/224 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssihän on nyt aika korkealla historiallisesti. Vieläkö uskotte nousuun vai rysähtääkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän