Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä pakkorokottamisesta?

Vierailija
14.02.2017 |

Itse en koe että on oikein pakottaa ihmisiä tähän. Ajattelen nyt lähinnä influenssarokotetta. Vaikka olen hoitoalalla. Ei voi yksinkertaisesti tällaista määrätä toiselle. Kaverini tyttö sai narkolepsia -09, hänkään ei aio ottaa sitä. Enkä itsekään, enkä anna lapsilleni. Moni joka ottanut rokote ovat olleet erittäin kipeitä. No, en jaksa uskoa että menisi läpi, liian moni jäisi työttömäksi kun meidät irtisanotaan ja hoitoala hajoaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan  se kiva testailla rokotteita täällä homogeenisessä maassa. Kannatan, kunhan ei tarvitse itse ottaa.

Vierailija
22/22 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse yrittäjä ja voin sanoa, että jos yrittäjä pääsee siihen asemaan, että veronmaksajat maksavat hänen myymänsä tuotteet, niin hän on käytännössä lottovoittaja. Miettikää, jos vaikka kampaaja saisi niin paljon asiakkaita kuin jaksaa vastaanottaa ja valtio maksaisi hänelle heidän hiustenleikkuunsa.

Lääkefirmoilla tulee olemaan vielä sekin bonus, että asiakkaan on pakko käyttää yrittäjän valmistama tuote, tai muuten hän joutuu työttömäksi.

Kyllä ne nauraa matkalla pankkiin!

Minusta rokotteiden valmistus ja tutkiminen tulisi siirtää kokonaan pois yksityisiltä firmoilta ja antaa se valtioiden tehtäväksi. Tutkivat lääkärit virkavastuulla kehittämään rokotteita ja joku toinen, täysin puolueeton taho (ei missään nimessä yritys) testaamaan rokotteiden tehoa ja hyötyjä.

Nyt THL  mainostaa firman puolesta ilmaiseksi heidän tuotteitaan eli käytännössä pelottelee ja uhkailee ihmisiä, että kun valtio kerran maksaa nämä tuotteet tolle firmalle, niin teidän on pakko käyttää nämä tai jäätte työttömiksi, menetätte lapsilisänne, lapsenne kuolevat ja joudutte linnaan pahoinpitelystä.

Kauheaa vihapuhetta sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka eivät halua rokotteita.

Rokotukset ovat ennaltaehkäisevää terveydenhoitoa, vähän niin kuin vitamiinipillerit ja kuntosalilla käyminen. Niiden teho ei ole 100-%:nen eivätkä ne sovi kaikille.

Tietysti jos yrittäjältä kysytään, niin minun firmani tuotteet sopivat kaikille ja ovat ehdottoman välttämättömiä.

Sillä erotuksella, että jos täällä rokotuskampanja menee päin vitttua, kuten Pandemrixin osalta, ylennetään sinut THL:n johtajaksi kun taas normaalissa elämässä joutuisit vastuuseen ja koko pulju olisi nurin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla