Miksi mieheni ei kehtaa ostaa minulle tamponeita tai terv.siteitä?
Kommentit (61)
Mikä estää menemästä sinne kauppaan kun menkat alkaa, eikä siteitä tai tamponeja ole? Kivut? Miten olisi tulehduskipulääke? Säälittävää lusmuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotikasvatus ollut häveliästä? Mun mieheni hakee siteet ja tampoonit. Mun osa on vuotaa ja voivotella selkäkipuja.
Kuukautiset eivät ole vamma tai sairaus. Joka kertako ne pääsevät sinut yllättämään?
Tässä taas kumma oletus. Jos pyytää miestä tuomaan hyvissä ajoin, niin silloinhan se on ennakointia?
Miksi miehen pitäisi maksaa senttiäkään tupoistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoh näitä jonneja... Kyllä mä ihan aikuisena naisena oletan että jos mies käy kaupassa ja satun tarvitsemaan suojia niin mies pyytäessä ostaa. Toki otan valokuvan tarvitsemastani niin ei tarvitse kuin napata paketti hyllystä ja a-vot.
Aikuisen naisen olettaisi huolehtivan omista hygieniatarpeistaan.
Joo, mies voi ostaa omat vessapaperit ja shampoot. Nytkin se käyttää minun ostamia.
Ostatko paskapaperiakin yleensä vasta sitten kun se on totaalisesti loppu?
Soittelet vessanpöntöltä miehellesi , että tarvitset välittömästi paperia?
Missä kohtaa tässä nyt puhutaan siitä, että kk-suojat olisi totaalisesti loppu? Puhuttiin vain siitä, että apn mies ei kehtaa niitä ostaa.
Edelleenkin, miksi miehen pitäisi maksaa senttiäkään tupoistasi?
Miehen ei tarvitse maksaa niistä itse mitään, jos se on siitä kiinni. Mutta meillä esim on rahat yhteisiä. Vaikka ei olisikaan, minä ainakin teen asioita lähimmille ihmisille elämässäni, ihan vaikka omilla rahoillani ja mies myös. Ihan omituinen keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotikasvatus ollut häveliästä? Mun mieheni hakee siteet ja tampoonit. Mun osa on vuotaa ja voivotella selkäkipuja.
Kuukautiset eivät ole vamma tai sairaus. Joka kertako ne pääsevät sinut yllättämään?
Tässä taas kumma oletus. Jos pyytää miestä tuomaan hyvissä ajoin, niin silloinhan se on ennakointia?
Mikä siinä on ettei niitä voi itse ostaa? Pyydä vaikka nuolemaan äitiäsi mutta älä pyydä tuomaan rättejä.
Onpa kamalaa joillekin jos mies tuo naiselle siteitä :D. Meillä molemmat tuo toisen tarvitsemia asioita kaupasta tarpeen mukaan. Ei niitä kumpikaan katso kieroon (eikä kullä kukaan muukaan). Useimmin ostan siteet itselleni ja tyttärilleni, mutta jos näyttää että ovat vähissä, voi mies niitä samalla ostaa kun muutakin hakee. Ei onneksi ole hänelle ongelma.
En ymmärrä kun miehet tai naiset nolostelee jotain noin normaalia asiaa :)
Hän ei halua että nätti kassaneiti arvaa ostoksista että hän on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kamalaa joillekin jos mies tuo naiselle siteitä :D. Meillä molemmat tuo toisen tarvitsemia asioita kaupasta tarpeen mukaan. Ei niitä kumpikaan katso kieroon (eikä kullä kukaan muukaan). Useimmin ostan siteet itselleni ja tyttärilleni, mutta jos näyttää että ovat vähissä, voi mies niitä samalla ostaa kun muutakin hakee. Ei onneksi ole hänelle ongelma.
No, minä en kehtaa ostaa kaljaa miehelleni. En juo ollenkaan joten en halua ostaakaan.
Miksi niitä siteitä ja tamppooneja ei voi ostaa sen verran, että riittää useammaksi kuukaudeksi?
Ne ei ole mitään hemmetin vaippoja. Ärsyttää tuo sana. Vauvat ne vaippoja käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on ettei niitä voi itse ostaa? Pyydä vaikka nuolemaan äitiäsi mutta älä pyydä tuomaan rättejä.
No mun mies on ihan oikea mies, joten tuo ihan mielellään, jos on muutenkin menossa kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Taloudessanne on kaksi vuotavaa toosaa, ettekä osaa itse pitää huolta toosanne tukkimisesta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä siteitä ja tamppooneja ei voi ostaa sen verran, että riittää useammaksi kuukaudeksi?
Palstamammat tuntuvat olevan tiedottomia omasta biologiastaan ja eritteistään,
ja onhan se naisille aina mukavampaa kun mies maksaa kaiken. Kotiin kannettuna, että palstamamma voi maata perse homeessa ja veressä sohvalla samaan aikaan miehiä palstalla mollaten.
Ei juma mitä kommentteja :-) eikö oo normaalia että se, joka menee kauppaan, ostaa sitä mitä perheessä tarvitaan: floraa, munia, tamponeja, kahvia jne. Tää keskustelu on jotain ihan käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat tuntuvat olevan tiedottomia omasta biologiastaan ja eritteistään,
ja onhan se naisille aina mukavampaa kun mies maksaa kaiken. Kotiin kannettuna, että palstamamma voi maata perse homeessa ja veressä sohvalla samaan aikaan miehiä palstalla mollaten.
Mikä ihme sua vaivaa?
Mun mies HALUAA tehdä asioita mun eteen ja mua varten, samoin minä hänelle. Kulut menee puoliksi meidän taloudessa ja molemmat ollaan tyytyväisiä. Surullista, kuinka sun elämä näyttää olevan ankeaa ja pientä, etkä osaa keskustella neutraalisti katkeroitumiseltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mies on ihan oikea mies, joten tuo ihan mielellään, jos on muutenkin menossa kauppaan.
Älä selitä. Oikea mies ei tod osta mitään naisten vaippoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä siteitä ja tamppooneja ei voi ostaa sen verran, että riittää useammaksi kuukaudeksi?[/quote
Miksi pitäisi kaappien olla pullollaan siteitä? Niitä ostaa meillä niin nainen kuin mieskin eikä aina ole lopussa vaan ennakoiden ostetaan myös. Mikä ongelma nyt tuntuu joillekin naisillekin olevan se että mies ostaa siteitä. Kauhea vaahtoaminen siitä että naisen kuuluu itse huolehtia. Ostan minä miehelleni olutta tai Levolacia tms. jos sillä vatsa ei toimi, vaikken itse käytä kumpaakaan koskaan. Puolin ja toisin tarvittaessa koska yhteisessä taloudessa ollaan.
Mies osaa myös taatusti neuvoa tarvittaessa tyttäriä jos yks kaks kuukautiset alkaa enkä ole juuri silloin paikalla (älkää huoliko, olen kuukautisten alkamisen käynyt tytärteni kanssa läpi moneen kertaan ja pieni sidepussukka vaihtoalkkareineen kulkee laukussa kun ikä/kehitys siltä näyttää että niiden alkaminen on lähellä. Silti saattaa tilanne olla sellainen että aikuisen tukea tarvitaan ja siksi sanonut että isälle voi puhua jos minua ei saa juuri silloin kiinni... Hui kauhistus varmaan tämäkin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloudessanne on kaksi vuotavaa toosaa, ettekä osaa itse pitää huolta toosanne tukkimisesta?
Osataan kyllä, mutta jos näen että ovat vähissä ja mies menossa kauppaan niin osaa kyllä tuoda, vaikkei meillä juuri silloin niille olisi tarvettakaan. Ei ole miehellekään iso juttu, sulle varmaankin on. Sori siitä!
No jos ei kehtaa, niin sitten ei. Pitääkö siitä saada aikaan kauheaa draamaa, vähättelyä ja seuraavaksi sitten haukutaan jo narsistiksi? Tai henkiseksi väkivallaksi? Miten nainen selviää sinkkuna, jos ei saa itse hoidettua kaupasta omia ostoksiaan? Tampponeja ja siteitä voi ostaa varastoon siinä missä vessapaperiakin, pienempään tilaan ne mahtuvat. Jos ei vessan kaappiin, niin on kai taloudessa muutakin kaappitilaa? Ja seinäkoukkuun saa vaikka ison pussin ripustettua erilaisille tarvikkeille, ei kaikkea tarvitse tunkea peilikaappiin.
Onneksi ei tarvitse elää ja asua naisen kanssa, tulisin varmaan hulluksi jo viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei juma mitä kommentteja :-) eikö oo normaalia että se, joka menee kauppaan, ostaa sitä mitä perheessä tarvitaan: floraa, munia, tamponeja, kahvia jne. Tää keskustelu on jotain ihan käsittämätöntä.
Amen!!!
Miksi miehen pitäisi maksaa senttiäkään tupoistasi?