Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavaperheistäni eniten sairastetaan niissä, joiden..

Vierailija
14.02.2017 |

vanhemmat on hoitoalalla ja joiden koteja siivotaan kloriiteilla ja muilla vastaavilla aineilla. Toinen perhe vielä välttelee esim. lasten syntymäpäiväjuhlia pöpöjen pelossa (ei siis ole mitään kroonikkoja perheessä, eli ei sen vuoksi). Toisen perheessä taas suunniteltiin uusi talokin sen mukaan, ettei esim. vessassa tarvitse koskea valokatkaisimeen, ettei "tule kontaminaatiota". Ja nämä on ihan koko ajan sairaana..

Mites muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut asiaa. Itse olen ylihygieenisestä lapsuudenkodista lähtöisin, kaikki pestiin kloriitilla, keitettiin, pakastettiin jne. Olin jatkuvasti lapsena tulehduskierteessä (korvat, virtsatie jne) ja tosi usein kipeänä, lisäksi astma ja eläin- ja siitepölyallergioita. Omilleni muutettuani kaikki oireet pikkuhiljaa katosi, enkä ole ollut edes flunssassa reiluun 5 vuoteen. Nykyään mulla on koti täynnä eläimiä ja käytän siivoukseen lähinnä ruokasoodaa ja etikkaa, omat lapset (teini-ikäisiä jo) ovat myös molempien vanhempien astma- ja allergiataustasta riippumatta todella terveitä eivätkä ole kumpikaan eläessään syönyt yhtäkään antibioottikuuria.

Vierailija
2/3 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta, kouluikäinen, päiväkoti-ikäinen ja vauva. Viime vuonna koululainen oli yhden päivän pois koulusta, koska oli väsynyt ja ajattelin että on tulossa kipeäksi mutta ei sitten tullutkaan. Päiväkotilaisella oli muutaman kerran nuha, samoin vauvalla, mutta kunnolla kipeänä ei ollut kukaan. Yhdelläkään lapsella ei ole koskaan ollut korvatulehdusta tai mitään rokkoa. Ollaan aika laiskoja siivoamaan ja löytyy kissa sekä koira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän