Miksi mieheni ei kehtaa ostaa minulle tamponeita tai terv.siteitä?
Kommentit (61)
No anna sille miehelle vaikka kolme vaihtoehtoa vastaukselleen ja käske valita niistä...
Miten ihmeessä me voisimme tietää, jos mieskään ei osaa sanoa syytä.
Jos se oelkää, että koku luulee, että ostaa niitä itselleen
Jaa-a, vaikea sanoa. Exäni ei miltei kymmenen vuoden yhdessäolon aikana koskaan suostunut hakemaan (ei vaikka jos esim. lähti yksin kauppaan ja soitin perään että tuo siteitä, tiesi kyllä millaisia käytän. Piti sitten hakea minut mukaan uudelle kauppareissulle ihan vaan siteiden takia, tosi järkevää). Nykyinen kysyi mitä mieluiten käytän ja vaihtoehdot jos juuri niitä ei satu olemaan ja tuo tullessaan kaupasta jos pyydän. Ota näistä nyt selvää.
Kotikasvatus ollut häveliästä? Mun mieheni hakee siteet ja tampoonit. Mun osa on vuotaa ja voivotella selkäkipuja.
Ex-puolisoni taas ei halunnut, että olen läsnä kun hän ostaa pimppivaippoja.
Vierailija kirjoitti:
Kotikasvatus ollut häveliästä? Mun mieheni hakee siteet ja tampoonit. Mun osa on vuotaa ja voivotella selkäkipuja.
Kuukautiset eivät ole vamma tai sairaus. Joka kertako ne pääsevät sinut yllättämään?
Palstamammoilla meni taas tunteisiin. Sellaisia naislapsia. Pyyhkiikö mies myös pyllynne kakkimisen jälkeen?
Onko aloittaja holhouksen alainen, vai mistä johtuu se että et omia vuotojasi osaa ennakoida?
Osta ihan itse v*tturättisi... :)
No kun hän hakee sen mäyräkoiransa ja samalla tamppoonipaketin niin on myyjällä naurussa pitelemistä, kun ajattelee, että omaan käyttöön todennäköisesti tulee.
Toista kertaa en osta kun väärinkäsitys on niin hauskaa. Vitustako minä olisin voinut tietää ettei regular tarkoita toosan kokoa?
Kehtaisitteko naiset muuten mennä miehen puolesta ostamaan apteekista vaikka potenssilääkettä?
Vierailija kirjoitti:
Kehtaisitteko naiset muuten mennä miehen puolesta ostamaan apteekista vaikka potenssilääkettä?
Potenssilääkettä saa vain reseptillä, joten kannattais keksiä joku parempi esimerkki.
Ja uskon, että potenssilääkettä on vaikeampi ostaa miehen itsensä kuin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaisin tietysti, olisihan siinä miehen kelakortti mukana. Kehtaisin ostaa miehelle myös vaikka peräpukamavoidetta, vaikka joku saattaisi luulla sen olevan minulle itselleni.
Hoh hoh näitä jonneja... Kyllä mä ihan aikuisena naisena oletan että jos mies käy kaupassa ja satun tarvitsemaan suojia niin mies pyytäessä ostaa. Toki otan valokuvan tarvitsemastani niin ei tarvitse kuin napata paketti hyllystä ja a-vot.
Esikoisen aikaan en tajunut, miten voimakas jälkivuoto voi olla. Minulla ei ollut hajuakaan, millaisia siteiden pitäisi olla. Mies kävi niitä ostamassa ja pyysi apua myyjältä. Myyjäkin sattui olemaan mies ja vielä pienen lapsen isä, joten olivat yhdessä pähkäilleet sopivaa laatua ja jutelleet vauvoistaan. Herttaista.
Sen kerran kun ostin niin ällistyin sitä valikoiman laajuutta. En ollut koskaan tullut ajatelleeksi kuinka paljon on merkkejä ja malleja. Melkoista tähtitiedettä jos pitää alkaa valitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potenssilääkettä saa vain reseptillä, joten kannattais keksiä joku parempi esimerkki.
Ja uskon, että potenssilääkettä on vaikeampi ostaa miehen itsensä kuin naisen.
Kysymys oli teoreettinen, tiedustelin löytyykö mammoila kanttia moiseen enkä sitä kuinka helposti toteutettavissa kyseinen skenaario on.
Ja oletuksesi ei ole väärä, vaikeampaa se olisi miehelle itselleen.
Ei muka kehtaa kirjoitti:
En saa koskaan selvää vastausta häneltä.
Heu ammattivalittaja! Olet valinnut mieheksi ihmisen jolla on heikko itsetunto.
No jotain on pielessä itsetunnon kanssa. Mutta sen ymmärrän, että tilanne on sinäänsä pirun hankala. Varsinkin, jos ei ole sitä tilattua versiota hyllyssä.
Eihän siitä valikoimasta ota selvää. Vihreän sävyjä on noin 20 ja on yö-, aamu-, keskipäivä-, viikonloppu-siteitä. Löytyy omansa stringeille, hipstereille ja mummokalsareille. On yhdestä sataan pisaraa imutehoja. Ja ristus, jos vahingossa ostat väärää mallia kuukautisista kärsivälle naiselle, niin voit taas pedata sängyn autotalliin.