Epäilen että vaimoni on vakavasti sairastunut, mutta koittaa salata sitä
Mahdollisesti johonkin syöpään:
Kipuja vatsan eri alueilla ollut jo yli vuoden , huimausta, särkyä, unettomuutta, käy usein vessassa ja syö paljon kipulääkkeitä, mutta ei suostu tarkempiin tutkimuksiin ei edes suostu menemään lääkäriin vaikka olen monesti sitä ehdottanut.
Pelkään pahinta että on pian nelikymppinen leski ja yh isä
Onko kukaan kokenut mitään vastaavaa ja miten itse teit ?
Kommentit (5)
Ei ole mikään trolli eikä trulli, ja sitäpaitsi en ikinä pilaile tai leikittele vakavilla asioilla.
Olisi lohdullista jos kaikki olisi vain pelkkää kuvitelmaa mutta vahvasti epäilen että näin ei ole.
Eniten lapset 14v & 12v minua surettaa ja se että miten se tulee heihin vaikuttamaan .
Ovat kuitenkin vielä herkässä iässä .
Someperseily on yleistä mutta kyllä jokin raja pitäisi olla myös " kunniattomilla paskiaisilla" vaan ei taida olla , valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Aa, sinä olet se sama trollaaja joka täällä vähän väliä kirjoittelee että "minulla on vatsasyöpä jonka olen salannut mieheltäni". Ja sitten kun tarkemmin kysellään, niin mitään diagnoosia ei ole, vain epämääräisiä kipuja ja lääkäriin ei ehdottomasti mene koska "ei halua kuolla ilman hiuksia". Mitä oikein saat tuosta trollauksesta?
Väärin meni.
Sekoitat minut siihen toiseen joka jotain tuollaisia joskus kirjoitteli, mutta ei se mitään.
Ihminen on erehtyväinen ja lehmä märehtiväinen.
Aa, sinä olet se sama trollaaja joka täällä vähän väliä kirjoittelee että "minulla on vatsasyöpä jonka olen salannut mieheltäni". Ja sitten kun tarkemmin kysellään, niin mitään diagnoosia ei ole, vain epämääräisiä kipuja ja lääkäriin ei ehdottomasti mene koska "ei halua kuolla ilman hiuksia". Mitä oikein saat tuosta trollauksesta?