Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ootte naimisissa ,otatteko sormuksia välillä pois?

Vierailija
14.02.2017 |

Mulla on ihan kauheen kuivaa ihoo sormuksen. Ihan saakelin kipiät. Onko se väärin jos ottaa sormukset pois vähäks aikaa?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää aina, itse en ollenkaan. 16-v aviossa ja hyvin menee.

Vierailija
22/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihteelle lähdettäessä sormus sujahtaa taskuun, ei muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin sormukset pois, kun sain käsi-ihottuman. Ihottuma on parantunut ajat sitten, mutta sormuksia en ole laittanut takaisin. Mieskään ei käytä sormusta, mutta naimisissa ollaan oltu 25 vuotta.

Vierailija
24/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn vuoksi ei saa olla koruja. Ei siis ole koko ajan käsissä. Hirvittää nämä juuri eläkkeelle siirtymässä olevat mummot jotka kuntouttavassa työssä ja leipoessakaan ei voi periaatteesta ottaa sormuksia pois. Mielestäni tahdon, ja siinä pitäytyminen riittää. Ei se avioliitto ole sormuksesta kiinni. Mukava olisi puraista pullaa jonne leipuri on letittänyt huomaamatta safiirin sekaan!

Vierailija
25/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sormustani yleensä vain kodin ulkopuolella ja riisun sen heti kun tulen kotiin, siinä käsienpesun yhteydessä.

Sormukseni on sileä ja kapea ja näin aika huoleton, mutta olen siitä tietoinen ja pelkään että hukkaan sen jonnekin. Olen jo joitakin kertoja unohtanut sen ravintoloissa tai kaverin luona vessan lavuaarin reunalle.

Mies sen sijaan pitää sormustaan koko ajan, yölläkin. Suihkuun mennessä ja leipoessa ottaa pois.

Vierailija
26/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes OLE sormusta.

Vierailija
27/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun meen suihkuun tai nukkumaan tai rasvaan kädet.

Vierailija
28/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää koko ajan sormustaan, mutta itse en voi töissä pitää. Jätän sormukset mieluummin kokonaan kotiin, etten hukkaa niitä. Vapaa-ajalla yritän aina muistaa pitää sormuksia, mutta joskus ne unohtuu sormesta vapaallakin.

Vierailija
29/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekin varmaan jonkun sortin meriitti jos pitää sormuksia sormessa yhtä kyytiä vihkihetkestä hautaan saakka.

Vierailija
30/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilylle mennessä otan aina pois.

Vierailija
31/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden viihteelle tai esim. tansseihin, laitan sormukset käsilaukkuun. Nilkkaan laitan valkokultaisen ketjun

Vierailija
32/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään käyttänyt sormuksia vuosiin. Alkoi tulla ihottumaa, jonka takia otin ne aina pois kotona, sitten en enää muistanut laittaa takaisin töihin lähtiessä. Hyvin on aviolitto kestänyt 15 vuotta. Toisille tämä tuntuu olevan jotenkin ihmeellistä, ihmettelevät miehenikin aikana miten voin olla ilman sormuksia (mies ei ota ikinä sormusta pois). Minulla on oma sukunimenikin, että ollaan luultavasti vain feikkinaimisissa joka tapauksessa osan mielestä. ;-)

Vierailija
33/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lähden viihteelle tai esim. tansseihin, laitan sormukset käsilaukkuun. Nilkkaan laitan valkokultaisen ketjun

Tuo onkin hyvä konsti, jos ei halua että miehet lähentelevät. Tietyssä iässä olevat naimattomat naiset ovat miesten mielestä pelottavia, ja naimisissa olevilsta irtoaa paremmin ilman pelkoa että nainen jää roikkumaan.

Vierailija
34/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naimisissa, mutta vastaan silti. En osaa pitää mitään sormuksia, enkä varmaan alkaisi vihkisormustakaan pitämään. 

Vierailija
35/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun käytettiin kumpikin koko ajan sormuksia. Sitten alettiin ottamaan kotona välillä pois. Nyt ollaan oltu naimisissa jo 15 v ja miehelle ei sormus mahdu lainkaan. Itse laitan joskus sormukset esim jonkun häihin tai synttäreille mennessä jos muistan.

Kumpikaan ei patistelee toista käyttämään sormuksia.

Vierailija
36/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan. Aina kun tulen kotiin, riisun kaikki korut, myös vihkisormuksen. Myös silloin kun käyn salilla en pidä sormusta - leveä sormus naarmuuntuu pahasti metallitangoista.

Vierailija
37/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sormessa...raskausaikana kun oli turvotusta,ostin hopeiset tilalle. Vain leipoessa ja joskus siivotessa otan pois. Harvoin mitään ihottumaa tullut. Silloin saattaa olla päivän pois. Mihinkään en lähde ilman että joku sormus on nimettömässä. Muutenkin mulla on aina koruja, hopea- tai kultariipus kaulassa. Mies pitää myös aina sormusta.

Vierailija
38/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme enää kumpikaan pidä kihla/vihkisormuksia. Vaimolla sormukset ahdistaa (sormet turvonnu ja välillä oli ihottumaa). Pari vuotta huomauttelin, kun muita sormuksia kuitenkin välillä piti. Enää en itsekään pidä. Hiertää pihahommissa ja salilla enkä viitsi yksin sitä pitää.

Vierailija
39/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet 40 v. naimisissa. Sormuksia pidettiin alkuun muutama kuukausi, sen jälkeen rinkulat ovat olleet kaapissa.  Eikä ole millään tavalla haitannut elämää.

Vierailija
40/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan monta kertaa päivässä kun pesen tai rasvaan käsiä. Eilen en muistanut laittaa niitä lainkaan töihin lähtiessä eikä siihen kukaan kiinnittänyt huomiota

Et sä voi sitä tietää. Kukaan ei vaan sanonut mitään, itse ainakin usein kyttäilen onko muilla sormuksia :D