Te jotka ootte naimisissa ,otatteko sormuksia välillä pois?
Mulla on ihan kauheen kuivaa ihoo sormuksen. Ihan saakelin kipiät. Onko se väärin jos ottaa sormukset pois vähäks aikaa?
Kommentit (46)
Nytkin sormus on oikean käden nimettömässä, kun vasen nimetön on turvoksissa.
Itse asiassa sormus ei ole edes varsinainen vihkisormus. Ensimmäinen jäi pieneksi, toiselle kävi joku haaveri, kolmas hukkui johonkin ja nyt on vuorossa neljäs tai viides. Mies on edelleen kyllä sama. Sormus kuin sormus, ei mulla ole noihin mitään suurempia tunnesiteitä. Paitsi että ilman sormusta en osaa olla.
En ole käyttänyt 12 vuoteen sormuksia. Duunin takia ei voinut käyttää ja sitten ne vaan jäi tuonne korulaatikkoon.
Mies käyttää koko ajan.
Oma kokemus naisista on, että jos ei halua pitää sormusta tai piilottelee sitä niin häpeää miestään ja/tai sormustaan.
Naistentansseihin mennessä se on turha rinkula. Toisaalta, voi se toimia mainoksenakin joillekin typyille.
Otan pois, kun olen töissä (hoitoala). Laitan sormeen, jos useampi vapaapäivä tai loma.
Mulla on ollut kuuden vuoden avioliittovuoden aikana sormus pois sormesta monta kertaa, kuukausia aina kerrallaan. Talvisin iho menee niin pahaan kuntoon, että sormuksen pitäminen on ihan kamalaa. Joskus joku sitä ihmettelee, mutta ihmetelköön. Miehellä on sormus sormessa aina.