Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ootte naimisissa ,otatteko sormuksia välillä pois?

Vierailija
14.02.2017 |

Mulla on ihan kauheen kuivaa ihoo sormuksen. Ihan saakelin kipiät. Onko se väärin jos ottaa sormukset pois vähäks aikaa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kuuden vuoden avioliittovuoden aikana sormus pois sormesta monta kertaa, kuukausia aina kerrallaan. Talvisin iho menee niin pahaan kuntoon, että sormuksen pitäminen on ihan kamalaa. Joskus joku sitä ihmettelee, mutta ihmetelköön. Miehellä on sormus sormessa aina. 

Vierailija
42/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin sormus on oikean käden nimettömässä, kun vasen nimetön on turvoksissa.

Itse asiassa sormus ei ole edes varsinainen vihkisormus. Ensimmäinen jäi pieneksi, toiselle kävi joku haaveri, kolmas hukkui johonkin ja nyt on vuorossa neljäs tai viides. Mies on edelleen kyllä sama. Sormus kuin sormus, ei mulla ole noihin mitään suurempia tunnesiteitä. Paitsi että ilman sormusta en osaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt 12 vuoteen sormuksia. Duunin takia ei voinut käyttää ja sitten ne vaan jäi tuonne korulaatikkoon.

Mies käyttää koko ajan.

Vierailija
44/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus naisista on, että jos ei halua pitää sormusta tai piilottelee sitä niin häpeää miestään ja/tai sormustaan.

Vierailija
45/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistentansseihin mennessä  se on turha rinkula. Toisaalta, voi se toimia mainoksenakin joillekin typyille.

Vierailija
46/46 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pois, kun olen töissä (hoitoala). Laitan sormeen, jos useampi vapaapäivä tai loma.