Epäilen vahvasti että naiset seuraavat Game of Thronesia vain komeiden miehien takia.
Itse juoni-ja draamakuviot eivät varmasti aukea naisille ja tuskin edes kiinnostaakaan :D
Kommentit (49)
Pakko kyllä myös sanoa, että en kyllä keksi yhtäkään minuun iskevää oikein komeaa miestä koko sarjassa vaikka onkin yksi parhaista sarjoista.
Vertailun vuoksi; Batman vs. Superman: Dawn of Justice oli kyllä aika huono. Mutta tummahiuksiset miehet, joilla on vähän partaa ovat mielestäni komeita, niin oli sentään silmän ruokaa. Jopa Alfredia näyttelevä 70-vuotias äijä oli aika kuuma. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole sarjaa seurannut, mutta pitipä sitten googlettaa kasvokuvia, että millaisia miesnäyttelijöitä sarjassa on. Ihan kivoja, omaan makuuni vetosivat eniten Loras Tyrell ja Daario Naharis (1. näyttelijä). Nyt ap voi sitten pohtia, että mistä tämä kertoo vai kertooko se yhtään mitään mistään 😜
Muistit kai googlata heidän pituudenkin? Sitähän ei niistä pelkistä kasvokuvista näe. Mutta tämän varmaan tiesitkin
Mitäs sillä pituudella on merkitystä? Ei niitä kuitenkaan tapaa IRL. T.ohis
No se että lyhyt mies ei voi olla komea ylipäätään
Ai kuinka lyhyt? Muistaakseni jossain tutkimuksessa oli, että noin 175cm pituinen mies on mittasuhteiltaan esteettisin.
Näääh ehkä teoriassa, mutta kyllä yli 180 cm on paras.
Terveisin nainen 176 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne komeat miehet siinä on? Olen ollut vähän pettynyt rooleihin valittuihin näyttelijöihin, mutta seuraan sarjaa, koska olen lukenut kirjat monesti. Ja olen nainen. Hyvännäköisiä miehiä sarjassa ei minusta kyllä ole.
Sitten olet joko äärettömän vaativa tai naisiin päin. Oletko ajatellut sitä ?
Ap
Oletko ajatellut, että saatat olla homo, kun ne sarjan miehet on sinusta ah-niin-komeita?
En ole homo mutta minulla on vahva käsitys siitä minkä näköiset miehet ovat naisten mieleen. Eli pystyn arvioimaan onko mies komea vai ei naisten mielestä
Ap
Just. On varmaan yhtä paljon ihmisiä, joiden mielestä joku Channing Tatum on blääh ku niitä, joiden mielestä se on seksikkäin ever.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh
Palstan miesasiamies taas paikalla. Eikö ole muuta tekemistä kuin valittaa naisista palstalla. Todella läpinäkyvää että 1 ja sama ihminen tehtailee naisia haukkuvia viestejä eri ketjuihin. Eipä sitä naista varmaan saakaan jos asenne on tuo ja lisäksi käyttää kaiken aikansa netissä tai av:lla.
You dont know nothing, Jon Snow
Ap
Varsinainen fani tämä ap, ei edes tuota lainausta saanut oikein! Terkut täältä naiselta, joka on lukenut kirjat ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole sarjaa seurannut, mutta pitipä sitten googlettaa kasvokuvia, että millaisia miesnäyttelijöitä sarjassa on. Ihan kivoja, omaan makuuni vetosivat eniten Loras Tyrell ja Daario Naharis (1. näyttelijä). Nyt ap voi sitten pohtia, että mistä tämä kertoo vai kertooko se yhtään mitään mistään 😜
Muistit kai googlata heidän pituudenkin? Sitähän ei niistä pelkistä kasvokuvista näe. Mutta tämän varmaan tiesitkin
Mitäs sillä pituudella on merkitystä? Ei niitä kuitenkaan tapaa IRL. T.ohis
No se että lyhyt mies ei voi olla komea ylipäätään
Ai kuinka lyhyt? Muistaakseni jossain tutkimuksessa oli, että noin 175cm pituinen mies on mittasuhteiltaan esteettisin.
Näääh ehkä teoriassa, mutta kyllä yli 180 cm on paras.
Terveisin nainen 176 cm.
Nyt puhuttiin mittasuhteista, eikä siitä, että miltä ihminen näyttää kokonaisuutena. Kuvissa 175cm pitkät näyttävät paremmilta mittasuhteiden takia, mutta livenä pidemmät näyttävät paremmilta, koska pituutta ihannoidaan.
Jon Snow on ihan kaunis, mutta liian ilmeetön ollakseen kiinnostava. Enemmän fanitin Tywin Lannisteria, haha. :D Charles Dance oli niin hyvä roolissa.
Muuten aloitus oli niin tylsä, ettei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh
Palstan miesasiamies taas paikalla. Eikö ole muuta tekemistä kuin valittaa naisista palstalla. Todella läpinäkyvää että 1 ja sama ihminen tehtailee naisia haukkuvia viestejä eri ketjuihin. Eipä sitä naista varmaan saakaan jos asenne on tuo ja lisäksi käyttää kaiken aikansa netissä tai av:lla.
You dont know nothing, Jon Snow
Ap
Awww. Keep up the good work.
(En katso sarjaa, kirjat olen lukenut moneen kertaan. Ja jopa ymmärtänyt juonenkäänteet - englanniksi. Mikä voisi osoittautua ap:lle haastavaksi kielitaidon perusteella.)
Olen myös katsonut sarjaa ensisijaisesti juonen takia. Tietty jos sarjassa on silmänruokaa, niin eihän se missään tapauksessa haittaa? Jos sarjassa on hyvä juoni ja herkkuja (Snow, Jaime, Robbie, Drogo), niin mikäs sen parempaa.