Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen vahvasti että naiset seuraavat Game of Thronesia vain komeiden miehien takia.

Vierailija
14.02.2017 |

Itse juoni-ja draamakuviot eivät varmasti aukea naisille ja tuskin edes kiinnostaakaan :D

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne komeat miehet siinä on? Olen ollut vähän pettynyt rooleihin valittuihin näyttelijöihin, mutta seuraan sarjaa, koska olen lukenut kirjat monesti. Ja olen nainen. Hyvännäköisiä miehiä sarjassa ei minusta kyllä ole.

Vierailija
2/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne komeat miehet siinä on? Olen ollut vähän pettynyt rooleihin valittuihin näyttelijöihin, mutta seuraan sarjaa, koska olen lukenut kirjat monesti. Ja olen nainen. Hyvännäköisiä miehiä sarjassa ei minusta kyllä ole.

Sitten olet joko äärettömän vaativa tai naisiin päin. Oletko ajatellut sitä ?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa on ainoastaan yksi komea mies eli john snow:-)

Viikingeissä taas on monta komeaa miestä ja sitä voi katsoa miesten takia, game of thrones taas on mahtava sarja muutenkin, no ,on viikingit myös.

Vierailija
4/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan juonen takia kyllä olen katsonut, ja lukenut myös kirjat. 

Drogo oli ainoa hyvännäköinen mies sarjassa ja rooli jäi harmittavan lyhyeksi. Ja ei, en ole lesbo. Miesmakuja on moneen lähtöön. 

Vierailija
5/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, Tyrion ja Hurtta, housut kastuu :D :D

Oisko ap aika hankkia silmälasit. 

Vierailija
6/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo hyvin naisten ehkäpä jopa psykopaattisen nirsouden tason kun ehkä 100 miehestä vain yksi kelpaisi heille. Ja kaikilla tietty sama eli John Snow koska tumma.

Vierailija
7/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko ajatellut, että saatat olla homo, kun ne sarjan miehet on sinusta ah-niin-komeita?

Vierailija
8/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Drogo oli ainoa hyvännäköinen mies sarjassa ja rooli jäi harmittavan lyhyeksi. Ja ei, en ole lesbo. Miesmakuja on moneen lähtöön. 

Varmaan siksi koska on jännä pitkä ja iso kalu

Vierailija
9/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut Game of Thronesia (aikomus on kyllä varmaan joskus), joten en tiedä, minkänäköisiä miehiä siinä on. Enkä valitse katsomiani sarjoja näyttelijöiden ulkonäön perusteella.

Vierailija
10/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaime on kyllä kieltämättä herkku. Tosin en silti jaksa seurata sarjaa, kirjat olivat parempia.

Vierailija
11/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm musta yksikään mies siinä ei ole ollut mitenkään erityisen komea. Ja jaksoin katsoa sitä kaksi kautta, sitten alkoi oleen niin pakkopullaa ettei pystynyt enää. Nyt ei kiinnosta tippaakaan. Eikä harmita edes.

Mä en edes ymmärrä miksi sitä hehkutetaan niin hemmetisti. Ei se nyt niin hyvä ole. Pari kautta katsoi mutten ymmärrä silti sitä hypetystä. Tämä siis vain mun mielipide.

Vierailija
12/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo hyvin naisten ehkäpä jopa psykopaattisen nirsouden tason kun ehkä 100 miehestä vain yksi kelpaisi heille. Ja kaikilla tietty sama eli John Snow koska tumma.

Ensinnäkin se on Jon eikä John, ja toiseksi oli muuten yksi pahimmista pettymyksistä juuri tuo näyttelijävalinta, vaikken mitään hyvännäköistä miestä odottanutkaan. Itse pidän enemmänkin kauniista kuin komeista miehistä, enkä käsitä tätä Jon Snow'n näyttelijän hehkutusta kauniiksi. Ihme pullaposki sirrisilmä.

Vierailija
13/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaa, raiskausta ja kidutusta. Totta kai suomimamma katsoo kiimapillu märkänä ja menee sitten rääkymään pitkän työpäivän tehneelle miehelleen että tämä on imuroinut taas päin persettä.

Vierailija
14/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin muutaman tuotantokauden. Näin paljon tissejä ja kauniita naisia, mutta en juurikaan komeita miehiä (enkä yhtään pippeliä!). Typerä sarja noin muutenkin, en pitänyt sen juonikuvioista.

Vierailija
15/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, kerro heti missä jaksossa se näytettiin! 

Vierailija
16/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko ajatellut, että saatat olla homo, kun ne sarjan miehet on sinusta ah-niin-komeita?

En ole homo mutta minulla on vahva käsitys siitä minkä näköiset miehet ovat naisten mieleen. Eli pystyn arvioimaan onko mies komea vai ei naisten mielestä

Ap

Vierailija
17/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehet mitään erityisen komeita ole, mutta valtaosa niistä on Miehiä, eikä mitään tossukoita tai katkeria kitisijöitä (paitsi tietysti Ramsay Bolton, jonka sielunmaisema vastannee palstan naisvihaajien sielunmaisemaa).

Vierailija
18/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin muutaman tuotantokauden. Näin paljon tissejä ja kauniita naisia, mutta en juurikaan komeita miehiä (enkä yhtään pippeliä!). Typerä sarja noin muutenkin, en pitänyt sen juonikuvioista.

Voisiko johtua siitä että ehkä 1/10 miehestä on komea mutta vastaavasti ainakin 8/10 naisesta täyttää kauneusihanteet

Vierailija
19/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole homo mutta minulla on vahva käsitys siitä minkä näköiset miehet ovat naisten mieleen. Eli pystyn arvioimaan onko mies komea vai ei naisten mielestä

Ap

Hyvä sitten, että teit tämän keskustelun, niin sait selville, että olit vain kuvitellut tietäväsi millaisista miehistä naiset pitävät. Nyt olet taas hieman viisaampi!

Vierailija
20/49 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, kerro heti missä jaksossa se näytettiin! 

Sitä blondia näytellyt on itse kertonut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi