Epäilen vahvasti että naiset seuraavat Game of Thronesia vain komeiden miehien takia.
Itse juoni-ja draamakuviot eivät varmasti aukea naisille ja tuskin edes kiinnostaakaan :D
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo hyvin naisten ehkäpä jopa psykopaattisen nirsouden tason kun ehkä 100 miehestä vain yksi kelpaisi heille. Ja kaikilla tietty sama eli John Snow koska tumma.
Siis tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen pohjoiseurooppalaisen näköinen mies? Onpa eksoottista näin Suomessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan juonen takia kyllä olen katsonut, ja lukenut myös kirjat.
Drogo oli ainoa hyvännäköinen mies sarjassa ja rooli jäi harmittavan lyhyeksi. Ja ei, en ole lesbo. Miesmakuja on moneen lähtöön.
Varmaan siksi koska on jännä pitkä ja iso kalu
Oho, kerro heti missä jaksossa se näytettiin!
Sitä blondia näytellyt on itse kertonut
No sen takia sitten kannattaa aloittaa katselu oitis.
Jon on ihana, Drago oli myös. Siinä ne sitten onkin.
Joo enemmänkin Vikingsissä on komeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne komeat miehet siinä on? Olen ollut vähän pettynyt rooleihin valittuihin näyttelijöihin, mutta seuraan sarjaa, koska olen lukenut kirjat monesti. Ja olen nainen. Hyvännäköisiä miehiä sarjassa ei minusta kyllä ole.
Sitten olet joko äärettömän vaativa tai naisiin päin. Oletko ajatellut sitä ?
Ap
Oletko ajatellut, että saatat olla homo, kun ne sarjan miehet on sinusta ah-niin-komeita?
En ole homo mutta minulla on vahva käsitys siitä minkä näköiset miehet ovat naisten mieleen. Eli pystyn arvioimaan onko mies komea vai ei naisten mielestä
Ap
Haha, taitaa näköjään tämäkin "vahva käsitys" naisista mennä metsään. Mutta älä huoli, niitä sulla tuntuu kumminkin riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo hyvin naisten ehkäpä jopa psykopaattisen nirsouden tason kun ehkä 100 miehestä vain yksi kelpaisi heille. Ja kaikilla tietty sama eli John Snow koska tumma.
Siis tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen pohjoiseurooppalaisen näköinen mies? Onpa eksoottista näin Suomessa :D
No yleensähän juuri tuon piirteiset miehet niitä naisia saa Suomessakin vai tuliko jollekkin yllätyksenä :D
Enpä ole sarjaa seurannut, mutta pitipä sitten googlettaa kasvokuvia, että millaisia miesnäyttelijöitä sarjassa on. Ihan kivoja, omaan makuuni vetosivat eniten Loras Tyrell ja Daario Naharis (1. näyttelijä). Nyt ap voi sitten pohtia, että mistä tämä kertoo vai kertooko se yhtään mitään mistään 😜
Huh huh
Palstan miesasiamies taas paikalla. Eikö ole muuta tekemistä kuin valittaa naisista palstalla. Todella läpinäkyvää että 1 ja sama ihminen tehtailee naisia haukkuvia viestejä eri ketjuihin. Eipä sitä naista varmaan saakaan jos asenne on tuo ja lisäksi käyttää kaiken aikansa netissä tai av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh
Palstan miesasiamies taas paikalla. Eikö ole muuta tekemistä kuin valittaa naisista palstalla. Todella läpinäkyvää että 1 ja sama ihminen tehtailee naisia haukkuvia viestejä eri ketjuihin. Eipä sitä naista varmaan saakaan jos asenne on tuo ja lisäksi käyttää kaiken aikansa netissä tai av:lla.
You dont know nothing, Jon Snow
Ap
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole sarjaa seurannut, mutta pitipä sitten googlettaa kasvokuvia, että millaisia miesnäyttelijöitä sarjassa on. Ihan kivoja, omaan makuuni vetosivat eniten Loras Tyrell ja Daario Naharis (1. näyttelijä). Nyt ap voi sitten pohtia, että mistä tämä kertoo vai kertooko se yhtään mitään mistään 😜
Muistit kai googlata heidän pituudenkin? Sitähän ei niistä pelkistä kasvokuvista näe. Mutta tämän varmaan tiesitkin
Jon Snow hyvännäköinen? Sehän näyttää siltä kuin se parkuisi koko ajan. Kauhea nynny.
Tissejähän siinä vaan esitellään. Miehetkin vanhoja rupsu-ukkoja (john snowta lukuunottamatta). En kato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistit kai googlata heidän pituudenkin? Sitähän ei niistä pelkistä kasvokuvista näe. Mutta tämän varmaan tiesitkin
Mitäs sillä pituudella on merkitystä? Ei niitä kuitenkaan tapaa IRL. T.ohis
Naisilla on siinä sarjassa muutakin roolia kuin kirkua taustalla miesten seikkaillessa. Itse tykkään sarjasta, olen katsonut sitä lasten kanssa ja yksin. Mies ei tykkää yhtään, yritti alussa katsoa yhden jakson ja sanoi, että eikö siinä ole muuta kuin vehkeilyä ja perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Minulle kasvot ja tukka ovat ensisijaisia asioita, joihin kiinnitän miehessä huomiota eikä pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se että lyhyt mies ei voi olla komea ylipäätään
Robb Stark, eka Daario, Oberyn Martell...siinä ne komeat taisivat olla (ja kaikki poissa nyt), muita ei tule mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin muutaman tuotantokauden. Näin paljon tissejä ja kauniita naisia, mutta en juurikaan komeita miehiä (enkä yhtään pippeliä!). Typerä sarja noin muutenkin, en pitänyt sen juonikuvioista.
Voisiko johtua siitä että ehkä 1/10 miehestä on komea mutta vastaavasti ainakin 8/10 naisesta täyttää kauneusihanteet
Miehissä on mielestäni enemmän komeita kuin naisissa kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai voi olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuinka lyhyt? Muistaakseni jossain tutkimuksessa oli, että noin 175cm pituinen mies on mittasuhteiltaan esteettisin.
Sarjan miehet ei ole niin komeita että kumoaisi sarjan turhan raakuuden ja seksin. Eli en katso.