Kuuluuko ystävänpäivänä muistaa puolisoa?
Mielestäni puoliso on enemmän kuin hyväkin ystävä. Kuuluuko rakasta muistaa ystävänpäivänä vai niitä ystäviä?
Kommentit (42)
Kyllä me toivotamme toisillemme hyvää ystävänpäivää, olemme kuitenkin toistemme parhaat ystävät 19 yhteisen vuoden jälkeen.
Ei sillä ystävänpäivä on YSTÄVIÄ varten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me toivotamme toisillemme hyvää ystävänpäivää, olemme kuitenkin toistemme parhaat ystävät 19 yhteisen vuoden jälkeen.
Me ollaan mielestäni enemmän kuin ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän nämä sulje pois toisiaan.
Hyvää turhien tavaroiden ostopäivää.
Kukin tavallaan. Meille ystävänpäivä on päivä siinä missä muutkin joten ei mitään erityisempää muistamista :)
Omasta mielestäni ystävänpäivä on tosi turha juhla, ja onneksi mies on samaa mieltä. Emme siis toivottele toisillemme tänään mitään. Enkä kyllä kellekään muullekaan, paitsi jos joku ensin minulle toivottaa niin toivotan toki takaisin.
Mulla mies on paras ystävä + puoliso. ❤ Saatanpa pusun antaa.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso on paras ystäväni myös. Ärsyttää tuollaiset vakavat ihmiset. Mitä sitten jos jotkut tykkäävät hömpsötellä ja kerran vuodessa viettävät ystävänpäivää sydänilmapalloineen ja suklaineen? Arkea ehtii elää tarpeeksi, välillä on kiva hömpsötellä.
Ennemmin muistan puolisoani kuin ystäviäni.
Töissä laitoin oppilaat tekemään kortteja toisilleen niin että jokainen sai ainakin yhden kortin ja itse tein kortin miehelleni. Jos joku kaveri toivottaa hyvää ystävänpäivää, toivotan takaisin. Mutta en ole tottunut tätä päivää varsinaisesti viettämään. Viettäisin kyllä mielelläni jos mieskin haluaisi mutta se ei tällaisista hömpötyksistä oikein innostu.
Muistan puolisoani joka päivä. Kaikennäköinen tavaroiden/leipomusten/kukkien jne materiaalin ostaminen pakollisena päivänä on kummallista ja turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kutsut puolisoasi myös kaveriksi ja kämppikseksi.
Mies enkä minä kaipaa moista.... pikkuipanan tähden juodaan illalla leivoskahvit.
Vastaan saamiinin tekstiviesteihin lyhyesti "kiitos, samoin".
Huomioidaan toisiamme sitten niinä 358 muuna päivänä ja jätetään synttärit, joulut, äitienpäivät, isänpäivät, ystävänpäivät ja seurustelun vuosipäivät välistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mies on paras ystävä + puoliso. ❤ Saatanpa pusun antaa.
Loppuu se pervoilu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kutsut puolisoasi myös kaveriksi ja kämppikseksi.
Mitä sä nyt sekoilet? Mieheni on paitsi kumppanini ja paras ystäväni, myös rakastajani ja elämäni rakkaus. Ja lasteni isä. Toki kai myös kämppis, kun saman katon alla asutaan :D
En oikeesti ymmärrä miksi tää asia sua nyt alkoi hiertään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso on paras ystäväni myös. Ärsyttää tuollaiset vakavat ihmiset. Mitä sitten jos jotkut tykkäävät hömpsötellä ja kerran vuodessa viettävät ystävänpäivää sydänilmapalloineen ja suklaineen? Arkea ehtii elää tarpeeksi, välillä on kiva hömpsötellä.
Kuulostipas homolta tuo hömpsöttelysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostipas homolta tuo hömpsöttelysi.
Älä ole noin katkera, kyllä säkin löydät jonkun itsellesi kun et noin negatiivinen ole. Homottelu vaikuttaa siltä, että olet epävarma seksuaalisuudestasi, ole vain sellainen mikä olet
Muistaisin, ja olisi kiva käydä miehen kanssa illallisella yhdessä pitkästä aikaa, mutta mies ei halua. Jos toivotan hyvää ystävänpäivää tai ehdotan edes treffi-iltaa niin vastaus on vaan et ai ollaanko me vaan kavereita. Niin enpä muista sen enempää kuin muinakaan päivinä.
Ja olettaa sitten vielä steak & blowjob päivänä saavansa noita.
Minä muistan kaikkia. Täälläkin <3 Enkö olekin ihana! :)