Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä lyhensi hiuksensa kysymättä minulta

Vierailija
14.02.2017 |

Hänellä oli siis sellaiset tavalliset selkään asti ylettyvät naiselliset hiukset. Eilen hän kävi kampaajalla ja lyhensi ne ylettymään vain olkapäille. Olin luonnollisesti aika suutuksissa ja tästä kehkeytyi iso riita. Mielestäni tuollaista muutosta ei tehdä noin vain kysymättä mieheltä. Vähän sama kuin tatuointi tai lävistys. Vai Olenko väärässä?
M25

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkatukan ei tarvitse olla tylsä ja epänaisellinen. Siihen voi laittaa esimerkiksi tyttömäisen rusetin.

Vierailija
62/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kasvatin parran tänä talvena, tyttöystävä ei pidä ja se on hänen ongelmansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä naista on aina mukavampi katsella, kosketella ja muutakin kuin sellaista luotaantyöntävää tai joka poikkeaa liikaa, esimerkiksi josta tulee joskus mieleen poika tai mies tai joka haisee tai on rumissa, rikkinäisissä vaatteissa. Hiuksilla on väliä tässä kohtaa. Ei se ole ihan sama onko nainen vaikka kalju vai löytyykö pitkät paksut hiukset.

Uskon ja hyväksyn tämän täysin. Jostain syystä monelle palstan miehistä tuntuu kuitenkin olevan iso ongelma, jos nainen kirjoittaa haluavansa miehen, joka "kolahtaa", Jota on kiva katsella, kosketella ja muutakin. Niin kauan kuin olen tällä palstalla ollut, olen saanut lukea, kuinka naisen kannattaisi katsoa miestä myös niistä vähemmän komeista ja kiinnostavan näköisistä - miksi? En tarkoita, että juuri sinä olisit siten kommentoinut mutta haluan nyt tilaisuuden tullen tehdä asian näkyväksi:

Ihan yhtä lailla kuin miehen mielestä on mukavampi katsella, kosketella ja muutakin söpöä naista niin naisen mielestä on mukavampi katsella, kosketella ja muutakin hänen silmissään komeaa (pitkää, tuuheatukkaista, whatever) miestä ja se on ihan ok.

Vierailija
64/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni on viikset, joita inhoan, mutta eipä ole ikinä tätä ennen tullut mieleen asiasta muille valittaa.

Vierailija
65/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä naista on aina mukavampi katsella, kosketella ja muutakin kuin sellaista luotaantyöntävää tai joka poikkeaa liikaa, esimerkiksi josta tulee joskus mieleen poika tai mies tai joka haisee tai on rumissa, rikkinäisissä vaatteissa. Hiuksilla on väliä tässä kohtaa. Ei se ole ihan sama onko nainen vaikka kalju vai löytyykö pitkät paksut hiukset.

Juuri näin!

Vierailija
66/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni on viikset, joita inhoan, mutta eipä ole ikinä tätä ennen tullut mieleen asiasta muille valittaa.

Kasvatin parran, kun haluan näyttää ikäiseltäni, enkä miltään Mikki Hiireltä. 

Vierailija
67/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta samaisesta asiasta jätin kerran pitkäaikaisen tyttöystäväni; jos hän leikkaa hiuksensa minun kanssani keskustelematta ja ilman siihen antamaani hyväksyntää on selvää, että hän tekee kaiken muunkin kuten haluaa tulihan näyttäneeksi tuossakin egoistisyytensä.

Lopetin suhteen siihen paikkaan silmieni auettua ja asiasta edes keskustelematta ainoastaan ilmoittamalla että kiitos ja näkemiin jatkan tästä ilman sinua.

Tuollaiseen naiseen ap sinun ei kannata panostaa tai kuunnella selvityksenä valehtelua, vaan teet bänät ja potkaiset sen mäkeen.

Pääset itse tulevaisuudessa helpommalla ja näin teet itsellesi suuren palveluksen.

Nainen ei kysynyt sinulta lupaa omien vartalokarvojensa ulkoäön muuttamiseen joten vedit hirveät kilarit? Ja tuossa entisessä suhteessasi nimenomaan tyttöystäväsi oli mielestäsi se egoisti? Oletko koskaan peiliin sattunut katsomaan...? 

Olisipa hauska kuulla sen entisen tyttöystävän versio tästä tarinasta. Luulenpa, että se oli nainen jonka silmät aukenivat noista itkupotkuraivareistasi ja absurdista kontrollointitarpeestasi, joten hän jätti sinut ja nyt yrität selittää kuviota itsellesi edullisemmaksi vauvapalstalla :'DDD

Kuten kirjoitin, en vetänyt kilareita vaan lopetin suhteen naisen eläessä itselleen omassa egoistisyydessään. Olkiukkolla minun tekemiseni ja syyttämiseni egoistiseksi on naurettava yritys väännellä ja käännellä totuutta, tuo nainen vain näytti itsensä ja minä tein siitä omat johtopäätökseni ja ratkaisuni.

Hän vastaavasti sai lyhyet hiuksensa.

Nyt jälkikäteenkin nähtynä tein ainoan oikean ratkaisun. Problem solved.

Vierailija
68/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kunnioita tyttöystävääsi. Hänen vartalo ja hiukset ja hän saa tehdä niille mitä tahtoo.

Olet oikeassa, en arvosta enkä todellakaan kunnioita femakkoita, eikä myöskään naisystäväni ole, ei voi, eikä tule koskaan olemaan femakko.

Femakko siis tehköön hiuksilleen tai vaikkapa itselleen aivan mitä haluaa, siihen hänellä on toki oikeutensa.

No voithan sinä sen "naisystävä"-barbarasi päähän sovitella vaikka minkälaista peruukkia, ja se on ihan sinun oikeutesi. Ymmärrä nyt kuitenkin, että jokaisella ihmisellä sukupuoleen katsomatta on oikeus päättää omasta  ulkonäöstään. Emme elä totalitaarisessa emmekä fundamentalistisessa yhteiskunnassa.

Mutta hänellähän oli toki oikeutensa, kuten myös minulla, vaikka täällä lukiessani naisten kommentteja olen heidän mielestään tehnyt jotain väärää ja todella pahaa, kun en suostunut lapatossuksi vaan hakeuduin eroon naisesta joka kuvitteli voivansa tehdä mitä tahtoo minua huomioimatta.

Jälleen kerran täällä näkyy ja loistaa se pohjaton kierous ja epäoikeuden mukaisuuden sisäistys; naisella on oikeus ajaa itsensä kaljuksi tai tehdä mitä haluaa --- minun taas miehenä kuuluisi ainoastaan olla hiljaa ja hyväksyä se kaikki mitä eteen tulee.

Sorry, joku lassukka suostukoon leikkikaluksi ja vibraatoriksenne, mutta se mies en varmasti ole minä.

Vierailija
69/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kunnioita tyttöystävääsi. Hänen vartalo ja hiukset ja hän saa tehdä niille mitä tahtoo.

Olet oikeassa, en arvosta enkä todellakaan kunnioita femakkoita, eikä myöskään naisystäväni ole, ei voi, eikä tule koskaan olemaan femakko.

Femakko siis tehköön hiuksilleen tai vaikkapa itselleen aivan mitä haluaa, siihen hänellä on toki oikeutensa.

Millaisia ehdottomia vaatimuksia naisystävälläsi on sinulle? Siis tyyliin, että hänen seurassa sinä et saa olla humalassa tai tupakoinnista olet heti ex.

Heidän vaatimuksensa ovat luonnollisesti heidän asioitaan ja oikeuksiaan kuten myös se haluavatko olla kanssani vai eivät.

Vierailija
70/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä oli siis sellaiset tavalliset selkään asti ylettyvät naiselliset hiukset. Eilen hän kävi kampaajalla ja lyhensi ne ylettymään vain olkapäille. Olin luonnollisesti aika suutuksissa ja tästä kehkeytyi iso riita. Mielestäni tuollaista muutosta ei tehdä noin vain kysymättä mieheltä. Vähän sama kuin tatuointi tai lävistys. Vai Olenko väärässä?

M25

No ei tuo nyt vielä mitään. Minun vaimo oli mennyt ajelemaan pillukarvansa ilman lupaa. Oli aikaisemmin sellaiset naiselliset puoleen reiteen yltävät pillukarvat, mutta oli käynyt sokeroinnissa. 

Mielestäni tuollaista muutosta ei tehdä noin vain kysymättä mieheltä. Vai olenko väärässä?

M43

Vierailija
71/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, niin minäkin tein. Lupaa kysymättä pitkät hiukset lyheni olkapäille ja samalla lyheni tyttärenikin hiukset. Onneksi saatiin mieheltä kehuja molemmat :)

Vierailija
72/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

No ei tuo nyt vielä mitään. Minun vaimo oli mennyt ajelemaan pillukarvansa ilman lupaa. Oli aikaisemmin sellaiset naiselliset puoleen reiteen yltävät pillukarvat, mutta oli käynyt sokeroinnissa. 

Mielestäni tuollaista muutosta ei tehdä noin vain kysymättä mieheltä. Vai olenko väärässä?

M43

Hyvä provoyritys missä on totuuttakin mukana, koska mikäli noin olisi todella käynyt, en miehenä ikinä uskoisi naisen niitä karvojaan itse ajaneen, vaan asialla on aivan varmasti ollut joku hyvinkin avulias ja naisia ymmärtävä naapuri.

Vierailija
73/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap, vaikka nainen olenkin. Pitkät hiukset oli varmasti kivemmat. Ja yleisestikin ovat kauniit useimmilla naisilla Mutta jos jotain positiivista niin nyt on parempikuntoiset, ja ei sentään leikkauttanu ihan lyhyeksi. Ne on oikeesti joskus tosi järkyttävän näköiset, ja ymmärrän niitä miesparkoja jotka mielessään aattelee silloin että voi ei. Yleensä eivät kehtaa ees sanoa suoraan kun eivät halua pahottaa naisen mieltä. Sinä ainakin teit kantasi selväksi. Harmi vaan jos nyt sitten loukkaannuitte puolin ja toisin. Jospa se siitä taas iloksi muuttuu kun keskittyy muihin asioihin ja ajan kuluessa ne kasvaa taas... :)

Vierailija
74/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hiukset vaan kuka niitä hiuksia kannattaa se on tärkeämpää. Ei naisen luonne, persoona, hymy jne mihinkään muutu tukkaa vaihtamalla, sama ihminen se on josta tykkäät olipa tukka mikä hyvänsä.

Tämä ei ole mitään naisten mielistelyä ja asun naisen kanssa joka sitä tukkatyyliä vaihtaa fiiliksen mukaan suht paljon ja sama mukava, iloinen nainen se aina on olipa tukka millainen tahansa. Ja jos se tukkatyylin vaihto tekee hänet iloiseksi ja onnelliseksi, niin vaihtakoot vaikka joka päivä.

Vierailija
75/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa ostarilta pitkätukkainen puliukko ja pane sitä eteisen lattialla naisesi tullessa kotiin. Oven auetessa huudat miten ihanan silkinpehmeät ja PITKÄT hiukset uudella rakkaallasi on ja kuinka naisesi pakotti sinut aloittamaan uuden elämänvaiheen.

Vierailija
76/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se parisuhde kovin kestävällä pohjalla ole jos hiukset aiheuttaa tuollaisia reaktioita. 

M

Vierailija
77/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ehdottomia vaatimuksia naisystävälläsi on sinulle? Siis tyyliin, että hänen seurassa sinä et saa olla humalassa tai tupakoinnista olet heti ex.

Heidän vaatimuksensa ovat luonnollisesti heidän asioitaan ja oikeuksiaan kuten myös se haluavatko olla kanssani vai eivät.

Heidän? Miten montaa naista sinä pyörittelet samaan aikaan?

Todellakin saisit antaa vinkkejä naisenpuutetta sureville kanssaveljillesi.

Vierailija
78/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoiko tyttöystäväsi sinut vaihtoon kuten aloittajan tapauksessa kävi?

Vierailija
79/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!! Törkeä teko. Käy itsekin leikkaamassa kalju ja tatuoi otsaasi hakaristi. Vastaa ihan samaa.

Vierailija
80/92 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas hallitsijaluonne. Pitäisikö tyttöystävän antaa lupa sinunkin parturikäyntiin mitä saa tehdä ja mitä ei? Hanki elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi