Tyttöystävä lyhensi hiuksensa kysymättä minulta
Hänellä oli siis sellaiset tavalliset selkään asti ylettyvät naiselliset hiukset. Eilen hän kävi kampaajalla ja lyhensi ne ylettymään vain olkapäille. Olin luonnollisesti aika suutuksissa ja tästä kehkeytyi iso riita. Mielestäni tuollaista muutosta ei tehdä noin vain kysymättä mieheltä. Vähän sama kuin tatuointi tai lävistys. Vai Olenko väärässä?
M25
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kunnioita tyttöystävääsi. Hänen vartalo ja hiukset ja hän saa tehdä niille mitä tahtoo.
Olet oikeassa, en arvosta enkä todellakaan kunnioita femakkoita, eikä myöskään naisystäväni ole, ei voi, eikä tule koskaan olemaan femakko.
Femakko siis tehköön hiuksilleen tai vaikkapa itselleen aivan mitä haluaa, siihen hänellä on toki oikeutensa.
No voithan sinä sen "naisystävä"-barbarasi päähän sovitella vaikka minkälaista peruukkia, ja se on ihan sinun oikeutesi. Ymmärrä nyt kuitenkin, että jokaisella ihmisellä sukupuoleen katsomatta on oikeus päättää omasta ulkonäöstään. Emme elä totalitaarisessa emmekä fundamentalistisessa yhteiskunnassa.
Mutta hänellähän oli toki oikeutensa, kuten myös minulla, vaikka täällä lukiessani naisten kommentteja olen heidän mielestään tehnyt jotain väärää ja todella pahaa, kun en suostunut lapatossuksi vaan hakeuduin eroon naisesta joka kuvitteli voivansa tehdä mitä tahtoo minua huomioimatta.
Jälleen kerran täällä näkyy ja loistaa se pohjaton kierous ja epäoikeuden mukaisuuden sisäistys; naisella on oikeus ajaa itsensä kaljuksi tai tehdä mitä haluaa --- minun taas miehenä kuuluisi ainoastaan olla hiljaa ja hyväksyä se kaikki mitä eteen tulee.
Sorry, joku lassukka suostukoon leikkikaluksi ja vibraatoriksenne, mutta se mies en varmasti ole minä.
Vedä nyt hyvä ihminen henkeä noiden voimaantumisfantasioidesi välissä. En usko että huolisimme sinunlaistasi edes vibraattoriksi saati mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kunnioita tyttöystävääsi. Hänen vartalo ja hiukset ja hän saa tehdä niille mitä tahtoo.
Olet oikeassa, en arvosta enkä todellakaan kunnioita femakkoita, eikä myöskään naisystäväni ole, ei voi, eikä tule koskaan olemaan femakko.
Femakko siis tehköön hiuksilleen tai vaikkapa itselleen aivan mitä haluaa, siihen hänellä on toki oikeutensa.
Millaisia ehdottomia vaatimuksia naisystävälläsi on sinulle? Siis tyyliin, että hänen seurassa sinä et saa olla humalassa tai tupakoinnista olet heti ex.
Heidän vaatimuksensa ovat luonnollisesti heidän asioitaan ja oikeuksiaan kuten myös se haluavatko olla kanssani vai eivät.
Heidän? Miten montaa naista sinä pyörittelet samaan aikaan?
Todellakin saisit antaa vinkkejä naisenpuutetta sureville kanssaveljillesi.
Kun nyt sitten mennään itse alkuperäisen aiheen ulkopuolelle, niin voin kertoa sinulle seurustelevani tällähetkellä kahden eri naisen kanssa ja mitä viisasteluusi tulee muille neuvojen antamisesta, niin eiköhän jokainen ole oman onnensa seppä.
tuhmatKALJUpäätytöt kirjoitti:
Ainakin meillä tyttöystävän uusi vallankumouksellinen kalju saikin minut innostumaan uudesta poikamaisesta lookista.
Etenkin anaaliseksin aikana on hienoa katsella tyttöystävän kaljua ja lihaksikkaan jäntevää selkää.
Myös suuseksin aikana se jotenkin kiihottaa enemmän kun näkee kaljun.
Kannattaa kokeilla sitä kaljua tai lyhyttä tukkaa. Se voi tuoda seksielämään vauhtia.
Siis mikä pointti tuossa nyt on?
Jos se kalju aiheuttaa turnoffin miehelle niin ei silloin saa seksiä tai edes pusua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli vastaava tilanne 24-vuotiaana. Leikkautin hiukseni ja mies mäkätti.
Eipä hän laihduttanut pulleaa läskiper*settään miellyttääkseen minua.
Hih hih, seurustelit läskiperseen kanssa. Et saanut parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kasvatin parran tänä talvena, tyttöystävä ei pidä ja se on hänen ongelmansa.
Laittoiko tyttöystäväsi sinut vaihtoon kuten aloittajan tapauksessa kävi?
Ollaan oltu jo niin pitkään yhdessä ja koettu ties mitä, että parta on pikkujuttu. Kumpikin tuntee toisensa jo niin hyvin ettei edes aleta moisista kinaamaan, en saa käännettyä hänen päätään tietyissä jutuissa eikä hän minun, joten parempi antaa olla ja unohtaa koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voithan sinä sen "naisystävä"-barbarasi päähän sovitella vaikka minkälaista peruukkia, ja se on ihan sinun oikeutesi. Ymmärrä nyt kuitenkin, että jokaisella ihmisellä sukupuoleen katsomatta on oikeus päättää omasta ulkonäöstään. Emme elä totalitaarisessa emmekä fundamentalistisessa yhteiskunnassa.
Mutta hänellähän oli toki oikeutensa, kuten myös minulla, vaikka täällä lukiessani naisten kommentteja olen heidän mielestään tehnyt jotain väärää ja todella pahaa, kun en suostunut lapatossuksi vaan hakeuduin eroon naisesta joka kuvitteli voivansa tehdä mitä tahtoo minua huomioimatta.
Jälleen kerran täällä näkyy ja loistaa se pohjaton kierous ja epäoikeuden mukaisuuden sisäistys; naisella on oikeus ajaa itsensä kaljuksi tai tehdä mitä haluaa --- minun taas miehenä kuuluisi ainoastaan olla hiljaa ja hyväksyä se kaikki mitä eteen tulee.
Sorry, joku lassukka suostukoon leikkikaluksi ja vibraatoriksenne, mutta se mies en varmasti ole minä.
Vedä nyt hyvä ihminen henkeä noiden voimaantumisfantasioidesi välissä. En usko että huolisimme sinunlaistasi edes vibraattoriksi saati mieheksi.
Vastasit naisellisen vastauksen jossa olit puoliksi jopa rehellinen; miehekseen naiset eivät minua halua, koska en ole muokattavissa hyväksikäytettäväksi hölmöksi, mutta sitä enemmin naiset haluavat minut vibraattorikseen.
Itse koen tämän winwin tilanteena.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten lyhyeksi leikkaaminen tarkoittaa, ettei naisen enää tarvitse olla sinulle mieliksi. Tähän asti hän on sietänyt toiveitasi, nyt on toinen ääni kellossa. Täysivaltaisena kansalaisena voit tehdä omat johtopäätöksesi.
Jos nainen tietää miehen pitävän pitkistä hiuksista niin tyypillistä että edes tätä pientä myönnytystä ei voi tehdä miehen mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kasvatin parran tänä talvena, tyttöystävä ei pidä ja se on hänen ongelmansa.
Laittoiko tyttöystäväsi sinut vaihtoon kuten aloittajan tapauksessa kävi?
Ollaan oltu jo niin pitkään yhdessä ja koettu ties mitä, että parta on pikkujuttu. Kumpikin tuntee toisensa jo niin hyvin ettei edes aleta moisista kinaamaan, en saa käännettyä hänen päätään tietyissä jutuissa eikä hän minun, joten parempi antaa olla ja unohtaa koko juttu.
No, teillähän on ihan eri tilanne mitä aloittajalla. Sillä logiikalla teillä olisi nyt ero saatu loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusten lyhyeksi leikkaaminen tarkoittaa, ettei naisen enää tarvitse olla sinulle mieliksi. Tähän asti hän on sietänyt toiveitasi, nyt on toinen ääni kellossa. Täysivaltaisena kansalaisena voit tehdä omat johtopäätöksesi.
Jos nainen tietää miehen pitävän pitkistä hiuksista niin tyypillistä että edes tätä pientä myönnytystä ei voi tehdä miehen mieliksi.
Mikä olisi pieni myönnytys, minkä sinä voisit tehdä naisen mieliksi? Jättäisitkö vaikka kaikki poikien reissut väliin, jos vaimosi niin toivoisi?
Olet oikeassa, mutta tämä on koskee vain miehen hiuksia ja tyyliä. Mies ei saa laittaa kaljua ja ottaa kasvo tatuointia naiselta kysymättä, mutta nainen saa leikata hiuksensa ja ottaa nenäkorun mieheltä kysymättä yms tms.
Mutta fiksut käyttää tätä hyväksi, ainakun olen tietänyt että suhdetta ei kannata enää jatkaa, tuhlaan vaan aikaani, muutan yllättäen tyyliäni ja nainen järkyttyy ja jättää...toimii joka kerta :)
Ainakin meillä tyttöystävän uusi vallankumouksellinen kalju saikin minut innostumaan uudesta poikamaisesta lookista.
Etenkin anaaliseksin aikana on hienoa katsella tyttöystävän kaljua ja lihaksikkaan jäntevää selkää.
Myös suuseksin aikana se jotenkin kiihottaa enemmän kun näkee kaljun.
Kannattaa kokeilla sitä kaljua tai lyhyttä tukkaa. Se voi tuoda seksielämään vauhtia.