Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ujo nainen jolla on huono itsetunto, ei tule koskaan saamaan miestä

Vierailija
14.02.2017 |

Naisen kuuluu olla itsevarma ja kavereita tulee olla paljon, pari hyvää ystävää ei riitä. Ainakaan tuollainen nainen ei sitten saa vaatia mieheltä minkäänlaista tasoa, itsevarmutta tai muutakaan.

Tasokas aikuinen mies ei ikinä kiinnostuisi mistään hissukasta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taas.

Vierailija
2/12 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä samankaltainen aihe kuin viimepäivinä.... Minua alkaa kiinnostamaan tässä juuri tämä samantoisto ja jankkaava ote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassusti mulla vaan on tasokas, aikuinen mies vaikka olenkin ujo ja sosiaalisesti lahjaton. :D Ehkä ulkonäkö kompensoi paskaa luonnetta?

Vierailija
4/12 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tartte yleistää muihin vaan siks koska sä oot katkera

Vierailija
5/12 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vinyylilevy jäänyt nyt päälle juuri tuon laulun kohtaan? Se soittimen neula.

Vierailija
6/12 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuuluu olla itsevarma ja kavereita tulee olla paljon, pari hyvää ystävää ei riitä. Ainakaan tuollainen nainen ei sitten saa vaatia mieheltä minkäänlaista tasoa, itsevarmutta tai muutakaan.

Tasokas aikuinen mies ei ikinä kiinnostuisi mistään hissukasta.

Ikävä kyllä todellisuus on jälleen täysin päinvastainen. Ujo nainen saa kyllä helposti miehen mutta ujo mies ei saa koskaan naista.

Tässä maassa on miesten tehtävä lähetyä naista joten ujous ei ole naiselle suurikaan ongelma miesten tehdessä tuttavuutta. Toisinpäin sitten ujolla miehellä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia saada naista sillä naiset eivät tee tuttavuutta vaan odottavat miehen hoitavan sen =(

Vierailija
7/12 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot naiset ovat kiimaisia pikkulutkia makuuhuoneessa.

Vierailija
8/12 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, tosin en ole hissukka, mutta viidentoista vuoden suhteen kariutuminen vei itsetuntoni pohjamutiin ,enkä täältä ole kahteen vuoteen noussut. Mulla on vain pari ystävää, missään en käy ja miehiä edelleen juoksen karkuun. :(

Läheisyyttä kaipaan ihan hulluna mutt kun nuppi sanoo et olet ruma etkä enää kelpaa kenellekään, tai no ne jotka on kyselleet treffeille ei ole napanneet yhtään ja loput ovat olleet varattuja, vaadin siis liian tasokkaita... :/

Vierailija
9/12 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassusti mulla vaan on tasokas, aikuinen mies vaikka olenkin ujo ja sosiaalisesti lahjaton. :D Ehkä ulkonäkö kompensoi paskaa luonnetta?

Eli toisin sanoen miehes on sun kaa koska sulla on ulkonäköä? Good luck

Vierailija
10/12 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta minä nyt satun olemaan jo luonnostani hiljainen ihminen, tähän yhtälöön kun lisätään vuosia jatkunut henkinen väkivalta ja alistaminen, itsetuntoni ei ole päässyt koskaan kehittymään normaaliksi. Kaiken lisäksi en vastaa ulkoseisti yhtään miesten naisihannetta, olen roteva, kasvoistani enemmän rumahko kuin nätti, joten taitaa olla todella niin, että joudun olemaan sinkku mahdollisesti jopa koko lopunikäni mutta ei voi mitään. En voi tuosta noin vain muuttaa itseäni joksikin muuksi kuin mitä olen.

Vierailija
11/12 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luulen, että tosikko ja kontrollifriikki nainen on se, jonka on vaikea löytää miestä.

Vierailija
12/12 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ui. onkohan ap:llä vähän huono itsetunto?