Vinkkejä Vuittonilla käyntiin...
Saatanpa päästä synttärini kunniaksi käymään ekan kerran Helsingin Louis Vuittonilla. Antakaa hyviä vinkkejä siellä käymiseen liittyen; miten toimitaan, mitä kannattaa muistaa ja tietysti, mitä laukkuja suosittelisitte itse. Kiitos!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan! Luit ihan oikein! Siltä juuri kuulostit. Ainut, että mä en ole menossa ostoksille, vaan ap.
Luuletko olevasi kovinkin ovela esittäessäsi eri henkilöitä? :-D
Onpa kateellista porukkaa täällä, oho!
Vierailija kirjoitti:
No on täällä oikein heavy juusereita. Ei voi olla totta, että joku vielä viitsii mainostaa itseään sellaisena. Itse kohde, eli Vuittonin laukut, mitätöidään, mut oma itsensä nostetaan yli muiden. Oksettavaa. Tottakai saa kysellä vinkkejä. Sehän se on hienoa se ostokokemus! Kun se on harvinainen. Muutoinhan käy, kuten näille asiaan arkipäiväistyneille, mikään ei ole enää mitään. Toivotan ap:lle kivaa päivää!
Joillekin, niin uskomatonta kuin se voi joidenkin mielestä olla, näiden LV -laukkujen omistus/heavy userina oleminen ei ole kaikille mitään elämää suurempaa. Toisilla on vaativa työ, ja palkkka se mukainen,yksinkertaista. Miksi nostaa jalustalle jotain brändiä/laukkukaupoilla käyntiä? Vinkkejä voi toki kysellä laukkua leluihin, mutta että kysellään, miten jossain kaupassa aikuinen ihminen toimii? Se, että käyttää jotain merkkituotteita arkipäivittäin, ei tarkoittane sitä, että "mikään ei ole enää mitään" ;) että jos ei saa LVllä käynnistä enää kicksejä, on peli menetetty..:)
Toinen heavy user
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan! Luit ihan oikein! Siltä juuri kuulostit. Ainut, että mä en ole menossa ostoksille, vaan ap.
Luuletko olevasi kovinkin ovela esittäessäsi eri henkilöitä? :-D
Siis hetkinen...Ajatteletko, että täällä yleensäkin vain yksi tai kaksi ihmistä kirjoittelee keskenään? Mä en ainakaan. Mutta mulle on ihan sama, mitä luulet.
Miten joku edes viittii arvostella toisten synttärilahjoja? Toiset haluaa Vuittoneita ja toiset niitä Tallinnan reissuja, jokasella omat elämänsä ja myös varojen mukaan pitää mennä. Naurettavaa alkaa nostamaan itteään jalustalle jos joku nyt haluaa Tallinnaan vaikka itse menis jonnekki ihanan fancyyn ravintolaan pikkurilli pystyssä syömään ja prinsessana palveltavaksi. Ja ihan yhtä naurettavaa alkaa dissaamaan toisten laukku ostoksia ja paasata kuinka "minä käyttäisin rahani niin paljon paremmin kuin johonkin kalliiseen ja rumaan laukkuun!"
Ohis, mut miksei elämän pienistä asioista saa iloita, hevijuuserit?
Vinkkinä, LV painattaa maksutta nimikirjaimia joihinkin laukkumalleihin - tarjoavat niitä kyllä. Nämä pitäisi saada muutamissa minuuteissa valmiiksi, mutta viime reissuilla mulle on tarjottu parin päivän odottelua. Ilmeisesti et ole Helsingistä, ja sitä korttia minäkin käytän jotta saan nimikoidut tuotteet heti mukaan. Eivät halua jättää kauppoja tekemättä tuollaisen takia :)
Vierailija kirjoitti:
Sitten, NE EIVÄT OLE AITOA NAHKAA!!!!??? Mikä hemmetti niissä maksaa kun eivät ole edes laadukkaita nahkalaukkuja!
Oikeestiko ne ei ole nahkaa!? Herraisä, jengikö ostaa pokkana jotain muovilaukkuja ja teeskentelee, että ne on hienoja!?
Mäkin ihmettelen noita hevijuuserinaisia (tai naista) täällä. Miten heillä on aikaa tai halua kirjoitella tällaiselle palstalle tähän aikaan päivästä... Vaativa työkin. Hieman epäilyttää. Minulla ei ole luksuslaukkuja, mutta olen kyllä sijoittanut muihin kohteisiin merkittäviä summia. En silti ikinä arvostelisi ihmistä, joka ekan kerran hankkii jotain kalliimpaa. Niin väsynyttä sellainen.
En ole miesmuistiin ostanut käsilaukkua kaupasta, mutta kuvittelisin sen menevän jotenkin niin, että myyjä kysyy "Kuinka voin auttaa?" ja sitten hänelle kerrotaan, minkälaista laukkua ollaan etsimässä. Mihin käyttötarkoitukseen se tulee ja mitä ominaisuuksia siinä pitäisi olla. Myyjä sitten esittelee mallistosta asiakkaan tarkoituksiin soveltuvia laukkuja ja asiakas valitsee mieluisen. Prosessi on tämä sama, olitpa sitten ostamassa sukkahousuja tai autoa.
Mikäköhän siinäki varakkaampia kismittää et vähemmän tienaavatki laittaa muutaman satkun laadukkaampaan laukkuun ja se on niille iso juttu? Onko parempi et ostetaa ennemmin köykäsiä muovitekonahkalaukkuja joita heitetään useemmin roskiin lyhyemmän käyttöiän vuoksi? Ja vaikka LV laukuissa oliskin canvasta jne niin se laukku kestää enemmän käyttöä kuin tekonahka laukku.
Voi luoja... mä en vaan tajua miten ihmiset jaksaa kommentoida noin ilkeitä juttuja. Eikö normaalin ihmisen ajatusmaailma toimi about näin, joko a) lukee aloituksen, on itse käynyt liikkeessä, antaa vinkkejä, b) lukee aloituksen, ei ole käynyt liikkeessä, kommentoi jotain koska itseäkin kiinnostaa tai c) LV ei voisi oikeastaan vähempää kiinnostaa ja mahdollisesti pitää kys. merkkiä turhana, joten ei kommentoi ollenkaan. Ei kai kukaan normaali aikuinen ihminen kommentoi ilkeillen tai vähätellen vain siksi, että omasta mielestä kys. asia ei ole tärkeä tai juhlava tai whatnot? Tämä siis tietysti asioissa, joilla ei ole mitään merkitystä toisten kannalta, eri asia tietysti jotkut yhteiskunnalliset puheenaiheet tai järkyttävä epäekologisuus, vaikkapa jos AP olisi halunnut ostaa LV:n liikkeen putipuhtaaksi tai jotain vastaavaa.
Hyvää syntymäpäivää! :) Vuittonilla käynti olisi todellakin mieluinen juhlapäivän aktiviteetti, älä välitä palstahirviöiden kommenteista.
Itse olen aina saanut mukavaa kohtelua Vuittonilla. Aluksi voit katsella hieman ympärillesi josko bongaisit jonkun kivan tuotteen, myyjä tulee pian kyselemään mistä olet kiinnostunut. Vaikea vinkkailla tuotteita ilman mitään taustatietoja, mutta jos olet ns. päivälaukkua etsimässä niin perus Speedyjen lisäksi kannattaa tutustua Pochette Metis:in, sitä on kehuttu todella paljon. Jos taas haluat jotain oikein spesiaalia, niin Nice BB -niminen vanity case on kaunis. Alma BB on aivan ihana pikkulaukku johon kuulemma mahtuu yllättävän paljon tavaraa. Näin mustan epi-nahkaisen version viime viikolla ja ihastuin. Hauskaa shoppailupäivää, olisi kiva kuulla mitä valitsit :)
Fiksujakin ihmisiä täällä, oikein ilahduttavaa! Palasin päivän hommien jälkeen ketjuun ja tuli ihan kiva mieli lopulta. Tästä on hyvä edetä... Kiitos! Ap
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ihmettelen noita hevijuuserinaisia (tai naista) täällä. Miten heillä on aikaa tai halua kirjoitella tällaiselle palstalle tähän aikaan päivästä... Vaativa työkin. Hieman epäilyttää. Minulla ei ole luksuslaukkuja, mutta olen kyllä sijoittanut muihin kohteisiin merkittäviä summia. En silti ikinä arvostelisi ihmistä, joka ekan kerran hankkii jotain kalliimpaa. Niin väsynyttä sellainen.
Ehkä me kaikki emme ole Suomessa emmekä edes samalla aikavyöhykkeellä. Mun mielestä on huvittavaa lukea näitä juttuja täällä koska tajuan kuinka kaukana Suomi tarjonnaltaan edelleen on muusta Euroopasta ja länsimaista. Nyt meillä on aamu, lähdenpä tästä kaupungille, saatan poiketa myös Vuittonille vaikken aio ostaa mitään sieltä. Tällä hetkellä on muut jutut mielessä. Mulla on aikaa shoppailla koko päivä (tai viikko) :D
No voi kyynel tota edellistäkin kommenttia... Hei älä please vaivaudu suomalaisille keskustelupalstoille enää jooko. Ei meitä kiinnosta sun arkesi siellä.
Mä haluaisin töihin Vuiskalle. Olis mielenkiintoista.. Laukut vois arkipäiväistyä, mutta musta olis ihanaa palvella erilaisia asiakkaita. No, eipä taida olla todentumassa tämä juttu.