Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä Vuittonilla käyntiin...

Vierailija
14.02.2017 |

Saatanpa päästä synttärini kunniaksi käymään ekan kerran Helsingin Louis Vuittonilla. Antakaa hyviä vinkkejä siellä käymiseen liittyen; miten toimitaan, mitä kannattaa muistaa ja tietysti, mitä laukkuja suosittelisitte itse. Kiitos!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai hintoja saa kysyä. Tärkeintä on, ettei mene kopeloimaan näytteillä olevia laukkuja, vaan pyytää saada katsoa tuotetta, jolloin sinulle tuodaan laukku ihmeteltäväksi.

Vierailija
22/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi pitää täällä kysellä tämmöistä? Ei se mitenkään eroa muista kaupoista. Menet sisään, valitset mitä haluat ja maksat itsesi kipeäksi kassalla.

En muuten ymmärrä, miksi ihmeessä niistä laukuista vaahdotaan niin hirveesti. Ensinnäkin ne kuosit ei ole kauheen käytännöllisiä, ei sovi kaiken kanssa. Ja ne ovat aika rumiakin - tämä on tietysti makukysymys. Sitten, NE EIVÄT OLE AITOA NAHKAA!!!!??? Mikä hemmetti niissä maksaa kun eivät ole edes laadukkaita nahkalaukkuja! Ennemmin käytän sitten rahani ajattomaan ja yksinkertaiseen nahkalaukkuun, mikä käy kaiken kanssa ja on laadukaskin vielä. Ja todennäköisesti rahaa menee vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on suosikkilaukkunne?

Vierailija
24/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku, aikuinen nainen, voi oikeasti kysellä näin lapsellista asiaa? Miten toimitaan jossakin kaupassa, jonne ajattelit vielä rahaa? No, sinä olet asiakas ja käyt katselemassa heidän tuotteitaan. Jos jokin miellyttää, kysyt hintaa ja joko teet ostopäätöksen heti tai jäät harkitsemaan asiaa, tai pyydät myyjää esittelemään muita vaihtoehtoja. Voiko tämä LVllä käynti todellakin olla vielä jollekin näin suuri juttu?:). Nimimerkillä LV global heavy user, mutta nää laukut ja muut ihan arkikäytössä ja käynti LVllä ei viikon kohokohta

Vierailija
25/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aitoa shampanjaa, sanon ma.

Koska kyseessä on LVMH-ketju, niin tarjolla lienee Moët & Chandonia, Mercieria tai Veuve Clicquotia.

Vierailija
26/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten, NE EIVÄT OLE AITOA NAHKAA!!!!??? Mikä hemmetti niissä maksaa kun eivät ole edes laadukkaita nahkalaukkuja! Ennemmin käytän sitten rahani ajattomaan ja yksinkertaiseen nahkalaukkuun, mikä käy kaiken kanssa ja on laadukaskin vielä. Ja todennäköisesti rahaa menee vähemmän.

Kyllä LV:llä on valtaosa valikoimasta aitoa nahkaa, mutta suosituin (edullisin isompi malli) Neverfull on canvas-kangasta. Useissa nahkalaukuissalaukuissa ei ole monogrammeja vaan pieni logo, joten ne eivät pistä silmään ja niitä ei tunnista samalla tavalla. Kyllä minustakin +1000€ on liikaa tavallisesta nahkalaukusta, mielestäni 200-500€ on sopiva hinta ja sillä saakin ihan samaa laatua, mutta varmaan tajuat, että ihmiset haluavat myös maksaa brändistä.

Vierailija
27/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on täällä oikein heavy juusereita. Ei voi olla totta, että joku vielä viitsii mainostaa itseään sellaisena. Itse kohde, eli Vuittonin laukut, mitätöidään, mut oma itsensä nostetaan yli muiden. Oksettavaa. Tottakai saa kysellä vinkkejä. Sehän se on hienoa se ostokokemus! Kun se on harvinainen. Muutoinhan käy, kuten näille asiaan arkipäiväistyneille, mikään ei ole enää mitään. Toivotan ap:lle kivaa päivää!

Vierailija
28/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi naurattamaan tuo kuohari juttu kun ajatellaan että tässä meidän suurkaupungissa myyjät ovat jatkuvasti buukattuja koska myymälät ovat tavallisten asiakkaiden lisäksi täynnä turisteja jotka haluavat kokeilla jotakin ja suuri osa haahuilee muuten vain ympäriinsä koskien ihan kaikkea liikkeessä. (Täällä suuressa maailmassa LV:n myymälöitä on tavaratalojen sisällä ja ostoskeskuksissa )Haluaisin nähdä miten myyjät yrittäisivät selvittää kuka aikoo ostaa ja kuka ei:DDD Ihan tavallisesti jonossa jonotetaan ja maksetaan ostokset. Monet ostavat useamman laukun kerralla. Ei siinä mitään shamppanjaa juoda:) Jos haluaa niin liikkeen voi tietenkin isolla summalla varata omaan käyttöön joksikin aikaa:) Pitää varmaan tulla Suomeen tekemään luikka-ostoksia että saa spesiaalia shamppispalvelua pelkän laukkuostoksen perusteella.

Vierailija
29/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on täällä oikein heavy juusereita. Ei voi olla totta, että joku vielä viitsii mainostaa itseään sellaisena. Itse kohde, eli Vuittonin laukut, mitätöidään, mut oma itsensä nostetaan yli muiden. Oksettavaa. Tottakai saa kysellä vinkkejä. Sehän se on hienoa se ostokokemus! Kun se on harvinainen. Muutoinhan käy, kuten näille asiaan arkipäiväistyneille, mikään ei ole enää mitään. Toivotan ap:lle kivaa päivää!

Minäkin toivon APlle mukavaa päivää ja toivon että hän voi mennä liikkeeseen nauttimaan ilman paineita.

Vierailija
30/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasta kommentista oppineena päätin, että en mene koko liikkeeseen enkä hanki laukkua. Ostan 200 vuohta Afrikkaan ja syön juhkapäiväni ajan kotijuustoa sitruunaveden kera kotikeittiössäni. Siellähän sitä suuri osa ajasta muutenkin tulee vietettyä. Kiitos. Ap

Vierailija
31/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos silti kivoille ihmisille, jotka ymmärsi edes jotain haaveestani. Ja hyvää ystävänpäivää! Ap

Vierailija
32/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatanpa päästä synttärini kunniaksi käymään ekan kerran Helsingin Louis Vuittonilla. Antakaa hyviä vinkkejä siellä käymiseen liittyen; miten toimitaan, mitä kannattaa muistaa ja tietysti, mitä laukkuja suosittelisitte itse. Kiitos!

Kuinka joku voi saada noin surkean lahjan syntymäpäiväkseen? Päästä käymään jossain kaupassa?

Ja vielä tarvitse ohjeita miten kaupassa toimitaan :-D

Vierailija
33/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös käymään Nina'silla Bulevardilla ja Luxbagissa LV:n naapurissa, ellei nyt LV:n tuotteet ole nimenomaan kiikarissa.

Myös Della Marga on vieressä, mutta sinne en suosittele menemään, koska kiusaavat työntekijöitä ja muutenkin palvelu on tympeää, jos ei satu olemaan rikas venäläinen.

Vierailija
34/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka joku voi saada noin surkean lahjan syntymäpäiväkseen? Päästä käymään jossain kaupassa?

Mitä itse olet saanut yleensä? Tatskan? Tallinnanristeilyn? Kaljaa? Sorry, mut kommenttisi loi juuri kuvan susta mun silmieni eteen. Tirsk...

Vierailija
35/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olet saanut yleensä? Tatskan? Tallinnanristeilyn? Kaljaa? Sorry, mut kommenttisi loi juuri kuvan susta mun silmieni eteen. Tirsk...

Kannattaa myös hakea apua noihin harhoisisi. Jos minä en näe kaupassa käymistä upeana lahjana niin minä olen taskoja harrastava tallinanristeilyllä kaljaa ryyppäävä?

Vierailija
36/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tää palsta on kyllä viemäri. Niin törkyisiä kommentit joka ketjussa järjestäen. Huoh..no ollaan Suomessa joo. Lähiömutsit vauhdissa. Joilla ei tule ikinä olemaan mahiksia päästä Luisille ostoksille - siksi pitää lytätä ihan iloinen kiva aloitus. Mitähän semmosesta saa noin niinku hyvänmielen puolella?

Vierailija
37/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti tää palsta on kyllä viemäri. Niin törkyisiä kommentit joka ketjussa järjestäen. Huoh..no ollaan Suomessa joo. Lähiömutsit vauhdissa. Joilla ei tule ikinä olemaan mahiksia päästä Luisille ostoksille - siksi pitää lytätä ihan iloinen kiva aloitus. Mitähän semmosesta saa noin niinku hyvänmielen puolella?

Eli nyt olemmekin jo lähiömutseja jotka ovat sinulle kateellisia, kun pääset oikein luisille ostoksille? :-D

Vierailija
38/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa kysyttiin vinkkejä liikkeessä käyneiltä. Muut kommentit on ohi aiheen ja siksi niitä ei lukijat yleensä noteeraa vakavasti otettaviksi. Olen käynyt muutaman kerran ostoksilla Espan Vuittonilla. Oikein miellyttävää on palvelu ollut. Saa kysellä, katsoa ja kokeilla myyjän opastamana. Suosittelen kyllä. Laukkumalleista Alma on mun suosikki tällä hetkellä. Monogramkuosit on minusta vähän kuluneita, tosin jotkut pitää niitä ikonisina kyllä. Nauti päivästäsi!

Vierailija
39/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako liikkeessä muuten enää palvelua suomeksi, kun varmaan ovat panostaneet enemmän venäläisiin ja aasialaisiin turisteihin?

Vierailija
40/58 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa kysyttiin vinkkejä liikkeessä käyneiltä.

Kyllä AP on ihan ansainnut vastauksena sillä ei kenelläkään aikuisella pitäisi olla tarvetta kysyä miten kaupassa toimitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme