Mitä mieltä naapurin kellontarkasta rutiinista?
Naapuri imuroi aina tiettyinä samoina viikonpäivinä tasan samaan aikaan. Tunnetko sinä ketään, jotka aikatauluttaa jopa siivoilemisen tällä tavalla?
Kommentit (11)
Meidän yläkerrassa imuroidaan joka torstai ja riidellään joka päivä. Olen kotona etätöissä ja siitä kuulen.
Ihan normaalilta kuulostaa. Meillä siivotaan aina samana viikonpäivänä samaan aikaan. Tulee siivousriitelyä sitten vain tuossa yhteydessä, eikä pitkin viikkoa satunnaisissa väleissä.
Naapurisi on varmaan minä. Imuroin yleensä aina samana viikonpäivänä ja samaan aikaan. Minulla on viikossa yksi lyhyt työpäivä ja yleensä haluan saada siivouksen pois alta heti kun olen päässyt töistä.
Ennen minäkin siivosin perjantaisin töiden jälkeen lonkeron ja musiikin kera. Silloin oli 1 vuorotyö. Nyt 3 vuoro ja siivoan kun ehdin ja jaksan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän yläkerrassa imuroidaan joka torstai ja riidellään joka päivä. Olen kotona etätöissä ja siitä kuulen.
Parempi olisi kaikkien puolesta että imuroisivat joka päivä ja riitelisivät torstaina
Jotkut saavat paremmin aikaan, kun varaavat kaikelle tekemisellensä ajan kalenterista. Imuroiko se esim. yöllä vai mikä häiritsee?
Siis sinä kellotat?
Oletko tosissasi?