Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mies muistanut ystävänpäivänä millään lailla

Vierailija
14.02.2017 |

Juu, on vasta aamu mutta sanoo että se on amerikkalaista hapatusta ja sillä selvä. Muilla samanlaisia juntteja?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vakiintuneiden pariskuntien kannata lähteä tähän Amerikkalaiseen höpötykseen joka tänne on väkisin väännetty "ystävän päiväksi" joskus 90- luvulla. Ole ystävä toiselle joka päivä! Jos taas yrität pariutua niin tämä on paras mahdollinen päivä tehdä aloitteita. Mutta pariskunnat hei, ajatelkaa nyt!

Vierailija
22/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ihmiset ärsyttää kirjoitti:

Kaikki pitäisi tuoda valmiina eteen ehkä jopa pureskeltunakin. Mitään ei kuitenkaan itse olla valmiina tekemään. Jos haluat erityisen päivän miehesi kanssa, niin järjestä sellainen itse. Ehkä tajuaisitte molemmat, ettei toisen huomioimiseen tarvitse syyksi mitään erityistä päivää. Väärin ja itsekästä olettaa saavansa yhtään mitään, jos ei itsekkään ole valmis panostamaan suhteeseen.

"Seksiä saa aina kun haluaa"- en ihmettele että haluaa vaan pari kertaa kuussa jos nainen makaa röhnöttää sängyllä haarat auki eikä edes yritä vietellä saatikka olla seksikäs. Tietenkin itse haluaisit "vaikka joka päivä" mutta et tee sen eteen yhtään mitään.

Naiset, oppikaa olemaan nalkuttamatta, älkääkä ottako miehiänne itsestäänselvyyksinä.

En ihmettele, että niin moni avioliitto kariutuu Suomessa.

Terv. Naimisissa oleva N21 ymmärtäen paremmin parisuhdematematiikkaa kuin te valittavat,katkerat kantturat

Mä en nalkuta koskaan miehelleni enkä pidä häntä itsestäänselvyytenä. Vietellä olen urittänyt vaikka kuinka useasti,hommannut seksikkäitä alusvaatteita ja olen todella kokeilunhaluinen seksissä mutta ei se seksi silti kelpaa hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan oikeassa.

Vierailija
24/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

YSTÄVÄNpäivä, ei mikään pariskuntien päivä, amerikassa sitten toisin. Täälläpäin on tarkoitus nimenomaan muistaa ystäviä ja sitä puolisoa ei lasketa ystäväksi tässä asiassa. Tietysti on pariskuntia joilla ei ole muuta kuin toisensa.

Vierailija
25/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain jo loistavaa seksiä. Tiedän saavani tänään vielä lahjan ja kukkia.

Tarvitsetteko ystävänpäivän, että voitte harrastaa loistavaa seksiä?

Vierailija
26/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YSTÄVÄNpäivä, ei mikään pariskuntien päivä, amerikassa sitten toisin. Täälläpäin on tarkoitus nimenomaan muistaa ystäviä ja sitä puolisoa ei lasketa ystäväksi tässä asiassa. Tietysti on pariskuntia joilla ei ole muuta kuin toisensa.

Nimenomaan meillä ei ole kuin toisemme siksi olisi joku muistaminen ollut niin tärkeä.

Vierailija
27/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä huomioidaan kumppania sydänsuklain ym ja ystäviä tervehdyksin; on sekä valetines day että ystävänpäivä. En olekaan ennen kuullut, ettei näin olisi =)

28/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko että heräät ruusujen keskeltä pilvilinnasta?

Vinkki: hanki itse itsellesi kauniit kukat maljakkoon, tee hyvää ruokaa, pistä päällesi kauneimmat alusvaatteet, pue ylle lempipaita (ei se nukkainen kolitsi), jätä hiukset auki ja flirttaile miehellesi. Toivota hyvää ystävänpäivää.

Saatat yllättyä. Jos et, jätä se.

Vierailija
29/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on outoa ajatella, että vain miehen pitää ostaa jotain naiselle eikä naisen tarvitse ostaa mitään. Itse ainakin ostin miehelle kirjan lahjaksi. Itse sain kukkia, suklaata ja hieronnan. Kuukauden päästähän on vielä Steak & Blowjob -päivä, jolloin mies saa.. no nuo. Joten itseasiassa meillä mies saa enemmän. 

Vierailija
30/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni on myös paras ystäväni. Siksi muistan häntä ystävänpäivänä.

Vierailija
31/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä muuumit?

Talviunilla. Nuuskamuikkunen lähti jo kauan sitten etelään.

Kumpa olisi Nuuskamuikkunen.

Vierailija
32/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ole naislapsien yksipuolinen lahjojen, materian ja sirkushuvien kinuamispäivä, vaan ystävänpäivä.

Vierailija
33/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan meillä ei ole kuin toisemme siksi olisi joku muistaminen ollut niin tärkeä.

No miksi et sitten itse muistanut miestäsi?

Vierailija
34/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi et sitten itse muistanut miestäsi?

Miksi minun pitäisi aina yksipuolisesti häntä muistaa?

Vierailija
35/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska (omien sanojesi mukaan) muistaminen ystävänpäivänä on tärkeää.

Vierailija
36/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska (omien sanojesi mukaan) muistaminen ystävänpäivänä on tärkeää.

On mutta en yksipuolisesti ala vuodesta toiseen muistamaan.

Vierailija
37/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? Kumpikaan ei tehnyt mitään? Ei ongelmaa.

Oikeasti jos kaipaat sitä, että vietätte ystävänpäivää kerro se miehelle. Sano, että asia on sinulle tärkeä ja toivot, että jatkossa vietätte.

Juuri näin. Me jutellaan miehen kanssa kaikesta, myös omista toiveista ihan kaikkien asioiden suhteen. En käsitä niin monissa suhteissa ei kommunikaatioyhteyttä tunnu olevan juuri ollenkaan, odotetaan että toinen osaisi lukea ajatukset ja sitten mökötetään jos ei osaakaan.

Vierailija
38/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies muistaa jouluna, syntymäpäivänä ja vuosipäivänä (hää). Hän on sanonut rehellisesti, että ystävänpäivä on niin turha päivä, ettei hän lähde siihen mukaan ja tämä on minulle ok.

Vierailija
39/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivä on aivan yhtä turhanaikainen juttu kuin halloween. Musta ne jotka kohkaa jostain ystävänpäivästä, on juntteja jotka luulee olevansa jotain hienompaa.

Vierailija
40/40 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista miestäsi jollain sellaisella tavalla, jota miehesi osaa arvostaa. Muistaa voi jotenkin muutenkin kuin antamalla lahjoja. Voit esim. valmistaa hänelle jotain syötävää, josta hän erityisesti pitää, ja laittaa saunan lämpenemään niin että se on valmis kun hän tulee töistä tms. Itse tiedät, mistä hän pitää. Jos hän pitää ystävänpäivää höpöhöpönä, älä mainitse hänelle ystävänpäivää.

Minun mieheno saattaisi kyllä tehdä sen, että aamulla sanoisi, että ihan turha päivä, mutta kuitenkin kävisi töiden jälkeen ostamassa minulle suklaata tai kukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän