Ei mies muistanut ystävänpäivänä millään lailla
Juu, on vasta aamu mutta sanoo että se on amerikkalaista hapatusta ja sillä selvä. Muilla samanlaisia juntteja?
Kommentit (40)
Muistitko / huomioitko sinä miestä jotenkin?
Ihan typerä päivä, mitä ihmeen väliä.
Ystävänpäivä ei ole mikään valentines day. Miten muistit itse ystäviäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ystävänpäivä ei ole mikään valentines day. Miten muistit itse ystäviäsi?
Ei ole ystäviä.
Mitä teit itse sitten miehellesi nyt ystävänpäivänä aamuna ap?
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Jos seksiä tarkoitat mies saa aina kun haluaa. Haluaa vain 2 kertaa kuukaudessa mulle sopisi joka päivä. Lahjaa en ostanut koska vuosien kokemuksella tiesin ettei hän osta minullekkaan mitään.
Voi hyvänen.. itse olisin huojentunut jos mies ei moista muistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Jos seksiä tarkoitat mies saa aina kun haluaa. Haluaa vain 2 kertaa kuukaudessa mulle sopisi joka päivä. Lahjaa en ostanut koska vuosien kokemuksella tiesin ettei hän osta minullekkaan mitään.
Ihan tasanhan tuossa meni nallekarkit sitten, jos kerran kumpikaan ei tehnyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Missä muuumit?
Talviunilla. Nuuskamuikkunen lähti jo kauan sitten etelään.
Se on sun mies, ei mikään ystävä!
Hä? Kumpikaan ei tehnyt mitään? Ei ongelmaa.
Oikeasti jos kaipaat sitä, että vietätte ystävänpäivää kerro se miehelle. Sano, että asia on sinulle tärkeä ja toivot, että jatkossa vietätte.
Valentainsdayn alkuperäinen tarkoitus oli, että nainen kerrankin ostaa ja hemmottelee miestä.
Herätti pusuttamalla ja toivotti hyvää ystävänpäivää rakkaalle <3
Kaikki pitäisi tuoda valmiina eteen ehkä jopa pureskeltunakin. Mitään ei kuitenkaan itse olla valmiina tekemään. Jos haluat erityisen päivän miehesi kanssa, niin järjestä sellainen itse. Ehkä tajuaisitte molemmat, ettei toisen huomioimiseen tarvitse syyksi mitään erityistä päivää. Väärin ja itsekästä olettaa saavansa yhtään mitään, jos ei itsekkään ole valmis panostamaan suhteeseen.
"Seksiä saa aina kun haluaa"- en ihmettele että haluaa vaan pari kertaa kuussa jos nainen makaa röhnöttää sängyllä haarat auki eikä edes yritä vietellä saatikka olla seksikäs. Tietenkin itse haluaisit "vaikka joka päivä" mutta et tee sen eteen yhtään mitään.
Naiset, oppikaa olemaan nalkuttamatta, älkääkä ottako miehiänne itsestäänselvyyksinä.
En ihmettele, että niin moni avioliitto kariutuu Suomessa.
Terv. Naimisissa oleva N21 ymmärtäen paremmin parisuhdematematiikkaa kuin te valittavat,katkerat kantturat
Sain jo loistavaa seksiä. Tiedän saavani tänään vielä lahjan ja kukkia.
Olen tämänkin ystävänpäivän yksin... *sniff*