Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haittaako miehiä peräpukama?

Vierailija
13.02.2017 |

Olen siis eronnut nainen ja vanhassa suhteessa asiaa ei tullut ajateltua. Minulla on yksi lapsi jonka synnytyksessä pukama tuli. Tämä on jostain syystä minulle nyt aika arka paikka. Tuskin olen ainoa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se haittaa. Se on taas eri asia kuinka paljon ja välittääkö siitä. Miksi siitä ei hankkiutuisi eroon, kun se kerran haittaa joka tapauksessa pääkopan puolella?

Vierailija
22/27 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene peräpukamaterapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikilla Suomi naisilla nykyään pukamat?

Vierailija
24/27 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies on sanonut minulle, että pitäisi leikkauttaa se, mutta hän oli väkivaltainen, seksistinen ja rikollinen muutenkin.

Nyt sitten vuosien päästä kun pukama on hoidettu ja kehoa paranneltu muutenkin, tuolla miehellä ei ole mitään asiaa lähellekään minua.

Mieti tarkasti miksi haluat suhteen ja oletko todella valmis alentamaan itsesi sellaiseen asemaan, missä riskiä tuollaisesta käytöksestä on.

Oman kehon "kuntoon laittaminen" ja kaunistaminen on naiselle tärkeä hoivan ja rakkauden osoitus itseä kohtaan, ei seksuaalisesti hyväksikäyttävää miestä.

Vierailija
25/27 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero ja lapsi haittaa.

Eikä haittaa. Lapsi voi olla omassa huoneessaan, isänsä luona yms. Kertoo myös, että on hedelmällinen ja fiksu milf.

M25

Vierailija
26/27 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä aikuisella naisella voi olla noin huono itsetunto? 

Vierailija
27/27 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka kauan sinulla on se ollut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan