Naisystävä päästää luokseen vain tilipäivänäni!
Tai silloin kun jotain täytyisi korjata. Lahjat kelpaavat myös, itse saan sukat tai muuta halpaa kerran vuodessa.
Mikä neuvoksi? "Jätä se sika" ei riitä!
Kommentit (39)
Ai että teillä on ihania suhteita.
Nauttikaa.
Jatkakaa.
Jatkakaa.
Ja lopulta
Kuolkaa pois kun aikannne on.
-minä-
Kuulostaa mun ex-poikaystävältä. Toisaalta tilipäivänäni myös palvelu pelasi: kaikki toiveeni täyttyivät. Rahaa meni mut enpä kadu koska parempaa ei tule löytymään.
En käytä ollenkaan alkoholia. Tiedoksi niille jotka juopoksi luulevat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen jännä mies puhumassa paskaa av:lla.
Ei jatkoon!
:D
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon!
Juu. Jos ap olisi nainen niin saisi säälit ja sympatiat kaikilta. Mutta kun sattuu olemaan mies, niin eihän tossa hyväksikäyttävässä horoeukossa mitään vikaa ole, syy on ap:ssa. Nainen pyhä, mies ei saa koskaa arvostella naista vaikka tämä olisi millainen monsteri. Koska nainen on herkkä ja pyhä av-mammoille.
Jos nainen on erinomainen kokki? Hyvä ja hauska keskustelija? Ehkä on ehkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako takaisin "luonnossa"?
Ei varmaan heheh
Onhan näitä ihan oikeassa elämässä. Hyväksikäyttäjistä kannattaa pysyä kaukana.
onko teillä seksiä, ja minä päivinä?
Ap, onko nainen työssäkäyvä? Jos on työtön niin saattaa olla ohimenevää. Minkä ikäisiä olette?
Vierailija kirjoitti:
Pe-La-Su
Ap
IISAKSONNI kirjoitti:
Tuo saattaa olla jopa totta, tunnen pari tapausta, ei nyt ihan noin räikeää mutta kumminkin...
-IISAK SONNI
Ripuli, ripuli, ripuli on märkää kakkaa!
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko nainen työssäkäyvä? Jos on työtön niin saattaa olla ohimenevää. Minkä ikäisiä olette?
Aikuisia ollaan ja nainen ei ole vuosiin ollut töissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pe-La-Su
Ap
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pe-La-Su
Ap
Kerran kuussa pe-la-su? Vai saatko palkan joka perjantai? Mitä tapahtuu muina viikonloppuina - onko hänellä tuolloin joku toinen jolla on silloin palkkapäivä?
Aloituksessa sanoit, ettet halua neuvoa jättää naista. Okei, sun valinta.
Jos tämä sun tarina on tosi, olet kyllä erittäin hyväksikäytetty ja olet löytänyt todellisen lokin naiseksesi. Ja maksat seksistä.
Kuulostaa silti siltä, että jos sinä jäät työttömäksi jäät aika nopeasti myös naisettomaksi.
Jos olisin sinä, tunnustaisin tosiasiat ja miettisin minkälaisen suhteen elämääni haluan - jos sinua ei häiritse se, että nainen on lompakkoloinen ja hänen loisimisensa on mielestäsi kohtuullinen korvaus saamastasi seksistä niin mikäs siinä sitten - lienette aikuisia ihmisiä molemmat. Suhteenne niin kuin sinä sen tänne kerroit ei kuitenkaan ole ihan normaali...
Näinhän se menee. Jos nainen=pillu, niin mies=lompakko. Ihan turha valittaa, itse olette tämän luoneet.
Kannattaisko opetella kunnioittamaan ihmistä ihmisenä? Jos ei onnistu, niin turha odottaa ihmisarvoista kohtelua muiltakaan.
Ei jatkoon!