Kohtatulehduksen paraneminen hidasta? Vai uusiutuuko?
Antibiootit on mennyt nyt kaksi viikkoa, mutta olo ei ole oikein hyvä. En jaksa paljon mitään,tänään kävelin reilun kilometrin ja sen jälkeen maha tuntui taas "pullottavalta" ja huonolta ja veto pois. Taas kun on paikallaan,olo on suht normaali. Kuukautiset tuli n. viikko hoidon aloituksen jälkeen ja vuoto ei ehkä haise ihan normaalilta. Mulla ei kuitenkaan kuumetta ja kovaa kipua ole. Onko normaalia,että kestää palautua? Jännittää että kohta taas kuume nousee ja oksettaa,kun kuuri loppui.
Kommentit (5)
Mulla kesti paraneminen noin kuusi viikkoa ja söin kolme antibioottikuuria. Mene heti lääkäriin jos oireet palaa.
Antibiootit yleensä sekoittavat tehokkaasti myös suolen toiminnan, joten kyse voi ihan suolistoperäisestä turvotuksesta. Kannattaa ottaa yhteyttä hoitavaan tahoon niin tarkastavat mikä kohdun tilanne on.
Kiitos 2. Pitää katsoa mikä aamulla on olo, että lähenkö lääkäriin vai odotanko lääkärin soittoa iltapäivään. Ap
Kohtutulehdukseen saatavat hevoskuurit ovat niin vahvoja että jo niidenkin takia vatsa oireilee, vaikka itse tulehdus olisi parantunut.
Sait ilmeisesti kuitenkin sen perussetin kahta eri antibioottia väh. 10 vrk:n kuurin. Ei mitään kevyttä settiä nautittavaksi.
Toki sun kannattaa olla herkästi yhteydessä lääkäriin jos vähänkään epäilet ettei kohtutulehdus olisi parantunut.
Kohtutulehdus... Toivottavasti kohta ohi - tulehdus -ap