Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö nähdä tuttuja kaupungilla?

Vierailija
13.02.2017 |

Mitä ajattelet, jos olet tekemässä ostoksia, vietät vapaa-aikaasi ja nautit siitä kun sinulla on omaa aikaa. Sitten jostakin ilmestyy joku esimerkiksi lukioaikojen tuttu jolle on pakko sanoa muutama sana?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en käy esim suurissa marketeissa. Lähikaupassa näkee harvemmin tuttuja.

Vierailija
2/14 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/14 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only in Finland we have this great thing called vituttaa kun nään tuttuja. Naurattaa ja hirvittää, mut tällanen tää Suomi on. Eikun norwegianilta taas lippuja tilaamaan kohti sivistystä, jossa ei tarvi small talkata naama ketunvitulla.

Vierailija
5/14 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
6/14 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta. Moi riittää joillekin lukiotutuille.  

Joskus kyllä hävettää puhua tutuille, koska olen työtön. Nolottaa sanoa se kun aina kysellään kuulumisia niin pirun tarkkaan. 

Vierailija
7/14 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon näkeväni tuttuja, mulla on tarpeeksi yksinäistä aikaa jo valmiiksi kotona!

Vierailija
8/14 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin tapa välttää tämä on laittaa tukka kivasti ja lisätä vähän meikkejä. Mutta jos erehdyt lähtemään paniikkiponnarissa vähän nuhjaiset collegehousut jalassa nappaamaan sen maitolitran marketista niin eikö vaan ole luokkakokous siellä meneillään!

Vierailija
9/14 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmin tapa välttää tämä on laittaa tukka kivasti ja lisätä vähän meikkejä. Mutta jos erehdyt lähtemään paniikkiponnarissa vähän nuhjaiset collegehousut jalassa nappaamaan sen maitolitran marketista niin eikö vaan ole luokkakokous siellä meneillään!

Tämä!

Vierailija
10/14 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ahdistaa koska en osaa toimia sellaisissa tilanteissa. Mietin aina ihan liikaa että riittääkö jos vaan moikkaan ja kävelen ohi vai onko pakko mennä puhumaan ja mitä jos menen puhumaan ja se toinen ärsyyntyy kun sitä ei kiinnostakaan? Ja kuinka kauan ja mistä asioista siinä pitäisi jutella ennen kuin voi kohteliaasti jatkaa matkaa?

Aina jos näen jonkun tutun yritän vaan päästä ohi ilman että se huomaa tai katselen vaan toiseen huomaan ja esitän etten huomannut sitä :D

Vierailija
11/14 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei nolota. Koitan tietysti olla huomaamati mikäli pystyn.

-MINULLA ON VALEVASTAUSLISTA HARJOITELTUNA PÄÄSSÄNI.

ASUINALUETTA, TYÖTÄ, HARRASTEITA JNE KOSKIEN.

SUURIN OSA TUTTAVISTANI EIVÄT OLE TOTUUDEN ARVOISIA.

ON TULLUT HUOMATTUA.

-

Itse asiassa oikeastaan kukaan ei edes tiedä, mitä teen, missä asun.

Minulla on myös kaikki kiellot päällä viranomaisrekistereissä.(osoite, puhelin, jne)

Vierailija
12/14 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/14 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon mahis kun olen muuttanut toiselle puolelle Suomea. Tuskin edes tunnistaisin vanhoja luokkalaisia.

Vierailija
14/14 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Tykkään kulkea kaupungilla rauhassa, mutta jos näkee tuttuja niin pakko jutella. Ja se juttelu vie voimia, eikä energiaa enää riitä rauhassa kaupungilla kulkemiseen ja katselemiseen.

Siksi viihdyn parhaiten suurissa kaupungeissa. Lomallakin. Jos menee johonkin pieneen lomakohteeseen niin niissä tuppaa muut turistit luomaan kaverisuhteita eikä missään saa olla rauhassa. Isossa kaupungissa voi kulkea anonyymina. Riski tuttuihin törmäämisestä on pienempi.

Minulla on sairauden takia energiat vähissä, ja joudun suunnittelemaan hyvin tarkkaan sen mitä minäkin päivänä teen. Ei ole varaa tehdä mitään sellaista mitä ei ole aivan pakko. Esim. päiväpeitteistä olen luopunut sillä niiden asettelu aamuin illoin veisi vaan turhaan energiaa.

Se on aika ikävää jos voimat loppuu kokonaan siinä vaiheessa kun on kotona saanut päivällisen valmistettua, eikä energia riitä enää syömiseen vaan pitää mennä nukkumaan (ellei sitten ole jo nukahtanut siihen keittiön lattialle).

En tykännyt yllätyskohtaamisista silloinkaan kun olin terve, mutta silloin ne eivät sentään vieneet voimia lähelle nollaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi