Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä arvioitte yhdistävän meitä kaikkia av kirjoittajia ?

Vierailija
13.02.2017 |

Sillä jokinhan sama seikka meidät tänne on tuonut . Mikähän sellainen yhdistävä tekijä olisi ?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyltymätön uteliaisuus, elämänjano.

Vierailija
2/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys.

Tylsyys.

Riippuvaisuus.

Vierailija
4/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luppoaika

Vierailija
5/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserius. Ei täällä kaikki kirjottele.

Vierailija
6/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google, tylsyys, luppoaika ja pitkän päälle riippuvaisuus

Sinkkumies

Vierailija
7/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva. Ennen vanhaan moni löysi tänne laittamalla googleen hakusanaksi vauvan. Eli henkilö joko odotti tai oli hiljattain saanut vauvan. Nyt tänne kertyy väkeä iltiksen juttujen kautta. yms.

Vierailija
8/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyminen. Ei tänne eksy eikä varsinkaan kirjoita jos ei ole liikaa vapaa-aikaa.

Vierailija
9/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys.

Tylsyys.

Riippuvaisuus.

Komppaan 100%

Vierailija
10/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve paeta omia ajatuksia.

Vierailija
11/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tylsyyteen sillä perin kirjavaiset ovat elämäntilanteemme. Riippuvuuskaan ei TUo vielä sinus tai minua vaan se syntyy jos syntyäkseen.

Ei se yksinäisyyskään kaikille osu koska usea on suhteessa.

Mikä sitten?

Vierailija
12/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppupeleissä kai uteliaisuus.

Vaikka yäk, inhoan palstaa ja inhoan itseäni silloin kun erehdyn tänne. Kunpa en olisi koskaan päätynyt tänne vahingossa Googlen kautta ihan jonkun aivan eri asiaan liittyvän haun kautta.

Vierailija
13/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en omalta kohdalta on voi sanoa olevani yksinäinen.

Tai tylsistynyt. Kaiken hulinan jälkeen on vaan välillämukava olla Aivovapaalla.

Vierailija
14/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tylsyyteen sillä perin kirjavaiset ovat elämäntilanteemme. Riippuvuuskaan ei TUo vielä sinus tai minua vaan se syntyy jos syntyäkseen.

Ei se yksinäisyyskään kaikille osu koska usea on suhteessa.

Mikä sitten?

No, minä olen suhteessa ja olen hyvin yksinäinen. Vaihdetaan miehen kanssa lause tai kaksi päivässä, nekin käytännön asioihin liittyviä. 

Vierailija
15/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin aina ollut luonteeltani "ihmetteleväinen". Aina kun mua askarruttaa joku asia niin voin tehdä aloituksen. 90-luvulla luin kai samaan tarkoitukseen paljon kirjoja. Oon kyllä aika yksinäinen mutta vaikka mulla on joitain kavereitakin, niin ei niitä välttämättä kiinnosta alkaa kesken vaikka työpäiväänsä keskustelemaan jostain, no, jostain helvetin tärkeästä aiheesta.

Jos olisin vaikka yliopistossa ja saisin kaiket päivät keskustella ja kuunnella, en varmaan palstailisi niin paljon.

Vastaukseni on siis, että moni meistä on miettiväinen ja ei ole tarpeeksi samanhenkisiä kavereita tosielämässä. Moni varmasti pakenee myös tylsiä kotihommia/töitä palstalle.

Vierailija
16/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutaan pyrstöllämme ja näpetellään 😔

Liian kauan ainakin joskus. Aikansa voisi käyttää hyödyllisemmin 😄

Vierailija
17/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollailun hauskuus.

18/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehkä eniten toi "tarve paeta omia ajatuksia". Siinä kohtaa kun uutiset huutaa punaisena maailmalta kaikkia negatiivisia uutisia, on ihanaa tulla tänne lukemaan jotain "apua eksäni nyksä on kauhee lehmä" yms.

Vierailija
19/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ylimääräistä aikaa. Joko niin että sitä on liikaa, ja se tulee tuhlattua palstalla, tai sitten niin, että on jossain välissä luppoaikaa, mutta ei tarpeeksi paljon että voisi tehdä jotain järkevää. Niinpä sen ajan käyttää täällä. Itse myös tein alussa niin että en itse kirjoitellut mitään, lueskelin vain ja etsin huvittavia ketjuja. En oikeastaan muista, miksi aloin itsekin kirjoitella tänne.

Vierailija
20/26 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma ja minä, olemme ystäviä. Vaikka täysin erilaisia, tykkäämme eri asioista. Av-mamma tykkää viinasta, minä käyn lenkillä. Av-mamma polttaa tupakkaa, minä olen raitis. Av-mamma tykkää pojista, minä tykkään tytöistä...jne...

Mutta yksi asia meitä yhdistää-ää-ää. Joka on meille hyvin tärkeää-ää-ää. Sillä molemmilla, sillä molemmilla on ruuvi löysällä sieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä