Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies vaihtaa kumppania, niin eikö silloin pitäisi vaihtaa parempaan eikä huonompaan?

Vierailija
13.02.2017 |

Tuntemani miehet, jotka on pettäneet vaimoa/avovaimoa/tyttöystävää ovat vaihtaneet huonompaan alkuperäisestä. Eikös sitä pitäisi vaihtaa parempaan, jos kerran vaihtaa kumppania?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan laatunainen huoli moista törppöä. Ei sitä noinvain valita.

Vierailija
2/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että ovat vaihtaneet huonompaan? Ulkonäkö ei kaikkea kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Ja mistä kenenkin hyvyydestä ja huonoudesta tietää? Lopulta se uusi on kuiitenkin uusi, joten siinä se viehätys ehkä on. Hyväkin ihminen voi käydä "tylsäksi" ja nähdyksi ajan mittaan.

Vierailija
4/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä vaihtoi huonompaan😉

Vierailija
5/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan laatunainen huoli moista törppöä. Ei sitä noinvain valita.

Kyllä, hyvä aspekti tämäkin. T; ap

Vierailija
6/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä vaihtoi huonompaan😉

Sehänonselvä.

Vierailija
7/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinä et ole se taho joka määrittelee vaihtuiko  jonkun kumppani huonompaan vai ei. Ne vaihtajat määrittelevät sen itse ja heidän kriteerinsä eivät sinulle kuulu. Yleensä vaihdetaan kyllä parempaan - sen paremmuuden tietää se puolisoa vaihtanut. Exien on turha kitistä, ehkä  sillä uudella on jokin ominaisuus mitä toinen arvostaa ja mikä  exältä puuttui. Ei sen vaihtajan tarvitse syistä muille tiliä tehdä.

Vierailija
8/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele jokaisen parempi ja huonompi. Millä kriteereillä joku on parempi kuin toinen?

Vierailija
9/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan yleensä parempaan seksiin, taidokkaampaan sänkykumppaniin. Tämähän ei tosiaan päältä näy.

Vierailija
10/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni "vaihtoi" ulkoisesti ehkä huonompaan, mutta muutoin varmaan itselleen sopivampaan. Mielenkiinnon kohteemme ja tavoitteemme eivät ehkä ihan täsmänneet.

Vierailija
11/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh???

Nämä "vaihtajat" vaihtavat omasta mielestään parempaan. Joten mä en nyt ymmärrä mitä sä ap siellä oikein huutelet? Eihän se ylipäätänsä ole sun asias! Jokainen tekee mitä haluaa, eikä sitä kumppania valita sen perusteella kenestä kaverit tykkää eniten. Tai kuka miellyttää eniten kaverin silmää. Vai kuinka?

Vierailija
12/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä vaihtoi huonompaan😉

No kyllähän jokainen suurinpiirtein tietää oman markkina- arvonsa ja tietää millainen itse on. Jos nyx on kauniimpi, kenties nuorempi, hyvin koulutettu ja hyvä luonteeltaan jne. niin vaihtoi parempaan. Mutta jos kyseessä on vastakohta noille, niin silloin on vaihtanut huonompaan.

Vierailija
13/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisikohan siitä, että palstamammoilla on AINA liian suuret luulot itsestään ja erinomaisuudestaan?

Ja kuvittelette, että mies vaihtoi huonompaan?   ; )

Vierailija
14/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle ei ole vaan kukaan vielä suoraan sanonut, että petolintukuvaston katselu päivästä toiseen ei sittenkään ole hyvä idea.

Vierailija
15/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoi pettäjään ja tuli itse petetyksi. Niin aina.

Vierailija
16/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä vaihtoi huonompaan😉

No kyllähän jokainen suurinpiirtein tietää oman markkina- arvonsa ja tietää millainen itse on. Jos nyx on kauniimpi, kenties nuorempi, hyvin koulutettu ja hyvä luonteeltaan jne. niin vaihtoi parempaan. Mutta jos kyseessä on vastakohta noille, niin silloin on vaihtanut huonompaan.

Tässäkin asiassa (markkina-arvo) naisten arviointikyky on surkea.

Vierailija
17/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh???

Nämä "vaihtajat" vaihtavat omasta mielestään parempaan. Joten mä en nyt ymmärrä mitä sä ap siellä oikein huutelet? Eihän se ylipäätänsä ole sun asias! Jokainen tekee mitä haluaa, eikä sitä kumppania valita sen perusteella kenestä kaverit tykkää eniten. Tai kuka miellyttää eniten kaverin silmää. Vai kuinka?

No mutta kyllä niillä asiaa sivusta seuranneillakin on yleensä silmät päässä, että osaa arvioida kuka on sopiva kenellekin. Ja myös arvioida kunkin yksilön ominaisuuksia.

Mutta kuka valitsee kumppanin pelkän seksin perusteella?

Vierailija
18/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh???

On noitakin nähty, jotka vaihtavat sellaiseen, joka on kavereiden mielestä parempi. Sellaiset vaihtajat ovat kyllä olleet enimmäkseen naisia, mutta on niitä varmaan ihan molempia sukupuolia.

Vierailija
19/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 110 kiloinen ja 172cm pituinen nainen ja minulla on pahoja hiivaongelmia. Mieheni petti minua 60 kg painoisen sihteerin kanssa.. Vaihto pahempaan sillä olen parasta mitä mies voisi saada. 

Vierailija
20/25 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:lle ei ole vaan kukaan vielä suoraan sanonut, että petolintukuvaston katselu päivästä toiseen ei sittenkään ole hyvä idea.

No mut jos se vaihto on kaunottaresta petolinnun perseeseen? Ja luonne on myös tällä kaunottarella parempi, kuin petolinnulla? Niin miksi vaihtaa, jos vaihto ei ole parempaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi