Jos mies vaihtaa kumppania, niin eikö silloin pitäisi vaihtaa parempaan eikä huonompaan?
Tuntemani miehet, jotka on pettäneet vaimoa/avovaimoa/tyttöystävää ovat vaihtaneet huonompaan alkuperäisestä. Eikös sitä pitäisi vaihtaa parempaan, jos kerran vaihtaa kumppania?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh???
Nämä "vaihtajat" vaihtavat omasta mielestään parempaan. Joten mä en nyt ymmärrä mitä sä ap siellä oikein huutelet? Eihän se ylipäätänsä ole sun asias! Jokainen tekee mitä haluaa, eikä sitä kumppania valita sen perusteella kenestä kaverit tykkää eniten. Tai kuka miellyttää eniten kaverin silmää. Vai kuinka?
No mutta kyllä niillä asiaa sivusta seuranneillakin on yleensä silmät päässä, että osaa arvioida kuka on sopiva kenellekin. Ja myös arvioida kunkin yksilön ominaisuuksia.
Mutta kuka valitsee kumppanin pelkän seksin perusteella?
Melkein kaikki nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisikohan siitä, että palstamammoilla on AINA liian suuret luulot itsestään ja erinomaisuudestaan?
Ja kuvittelette, että mies vaihtoi huonompaan? ; )
No vaihtoi lastensa äidin, hoikan, isorintaisen, fyysisesti ja psyykkisesti terveen, ja kymmenen vuotta nuoremman ylipainoiseen alkoholistiin, jolta on omat lapset otettu huostaan. En usko mihinkään markkina-arvoteoriaan, mutta kyllä minun eksä nyt vaihtoi huonompaan 😉.
Ei välttämättä, jos hän saa uuden luona esim. vetää lärvit joka päivä ja sinun luonasi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisikohan siitä, että palstamammoilla on AINA liian suuret luulot itsestään ja erinomaisuudestaan?
Ja kuvittelette, että mies vaihtoi huonompaan? ; )
No vaihtoi lastensa äidin, hoikan, isorintaisen, fyysisesti ja psyykkisesti terveen, ja kymmenen vuotta nuoremman ylipainoiseen alkoholistiin, jolta on omat lapset otettu huostaan. En usko mihinkään markkina-arvoteoriaan, mutta kyllä minun eksä nyt vaihtoi huonompaan 😉.
Juuri näin. Ja millä logiikalla mies oikein ajatteli? Munallaan? Ap