Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tinderissä...

Vierailija
13.02.2017 |

...miehet käy kyllä pyyhkimässä oikeelle tai vasemmalle mutta eivät kuitenkaan kirjoita? Jos minä kirjoitan niin eivät vastaa tai jos vastaavat niin eivät osaa kertoa itsestään mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä kukaan voi tutustua tai treffeillä käydä kun kukaan ei edes kirjoita.

Vierailija
2/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet kalastavat... eli laittavat koukkuja veteen. Aina saalis ei sitten kuitenkaan miellytä, kun sen saa haaviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisin kysyä naisista.

Nainen ei joko:

A) vastaa ollenkaan

B) alkaa juttelemaan mutta kun kysyn tapaamisesta niin hiljenee

C) suostuu sopimaan tarkan ajan ja paikan treffeille mutta treffejä edeltävänä tai samana päivänä ilmoittaa olevansa "flunssassa" joten ei pääse treffeille ja kun yrität sopia uutta päivää niin nainen poistaa sut mätseistä, ilmeisen paha "flunssa" kun estää tapaamisen koko loppuelämän aikana :/

D) suostuu sopimaan tarkan ja ajan treffeille mutta treffejä edeltävänä tai samana päivänä poistaakin sut mätseistä mitään sanomatta.

Vierailija
4/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei joko:

A) vastaa ollenkaan

C) suostuu sopimaan tarkan ajan ja paikan treffeille mutta treffejä edeltävänä tai samana päivänä ilmoittaa olevansa "flunssassa" joten ei pääse treffeille ja kun yrität sopia uutta päivää niin nainen poistaa sut mätseistä, ilmeisen paha "flunssa" kun estää tapaamisen koko loppuelämän aikana :/

D) suostuu sopimaan tarkan ja ajan treffeille mutta treffejä edeltävänä tai samana päivänä poistaakin sut mätseistä mitään sanomatta.

Selitys noihin kaikkiin: nainen ei koe sinua kiinnostavaksi juttelun perusteella. Ei, matchin antaminen ei ole tae siitä että hän pitää myös jutuistasi. Tämä on ilmeisen vaikeaa monille ymmärtää: "Miksi matchaat jos et kuitenkaan lähde tapaamaan?" No siksi, että haluan selvittää kiinnostaako minua tavata.

Se on toki epäkohteliasta, että ei anna pakkeja suoraan, mutta monilla naisilla on niin suuri miellyttämisen tarve, etteivät pysty siihen. Itse pystyn ja teenkin sen, mutta puutteet miellyttämisen tarpeessa kostautuvat sitten myöhemmin parisuhteessa kun mies odottaa kaikenlaista sellaista palvelualttiutta, johon en ole taipuvainen. ;)

Vierailija
5/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei joko:

A) vastaa ollenkaan

Selitys noihin kaikkiin: nainen ei koe sinua kiinnostavaksi juttelun perusteella. Ei, matchin antaminen ei ole tae siitä että hän pitää myös jutuistasi. Tämä on ilmeisen vaikeaa monille ymmärtää: "Miksi matchaat jos et kuitenkaan lähde tapaamaan?" No siksi, että haluan selvittää kiinnostaako minua tavata.

Se on toki epäkohteliasta, että ei anna pakkeja suoraan, mutta monilla naisilla on niin suuri miellyttämisen tarve, etteivät pysty siihen. Itse pystyn ja teenkin sen, mutta puutteet miellyttämisen tarpeessa kostautuvat sitten myöhemmin parisuhteessa kun mies odottaa kaikenlaista sellaista palvelualttiutta, johon en ole taipuvainen. ;)

Itse miehenä teen päätöksen naisen kiinnostavuudesta vasta treffeillä joten en ymmärrä miksi sitä treffeille lähtöä pitää pantata niin paljon.

Vierailija
6/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet olisi yhtä nirsoja kun naiset, miehet jäisi ilman matchejä eli painetaan sydäntä kaikille ja valkkaa siitä matchpoolista. Jokunen saattaa vaivautua poistamaan rumimmat / epäsopivimmat, suurin osa kokeilee kauniimmasta matchista ensin, jos ykkönen ei vastaa, siirrytään seuraavaan jne.

On veemäistä mutta perusmiehellä ei ole vaihtoehtoja jos haluaa päästä treffeille. Tietty löytyy myös egoboostaajia, kuten naisissakin (keräilee matchejä)

Vierailija
7/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään samaa kokemusta?

Vierailija
8/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei joko:

A) vastaa ollenkaan

Olen tehnyt kohdan C, sillä  poikkeuksella, että peruin samana päivänä. Mulle iski kyllä ihan oikeasti joku virustauti ja jouduin lähtemään töistä kesken päivän kotiin tärisemään kuumehorkassa. Treffeillä käytiin seuraavalla viikolla.

Vierailija
9/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla kun vaikuttaa olevan näkemystä, niin kertoisitko miksi miehet painavat sydäntä, mutta eivät ole kiinnostuneita juttelemaan. Viime aikoina on tullut muutama match, jotka poistavat samantien kun heille laittaa viestin

Vierailija
10/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittavat kyllä minulle. Tosi harvoin teen aloitteen itse. Ehkä riippuu kohderyhmästä? Minulla n. kolmekymppiset.

Vierailija
11/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei joko:

A) vastaa ollenkaan

Itse miehenä teen päätöksen naisen kiinnostavuudesta vasta treffeillä joten en ymmärrä miksi sitä treffeille lähtöä pitää pantata niin paljon.

Jos olet hyvännäköinen, mutta jutellessa täysin sönkkö, miksi kuluttaa aikaa treffeihin?

Vierailija
12/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ulosanti ihan surkea. Jos pyytää kertomaan minkälainen ihminen on niin vastaus saattaa olla että työssä käyvä suomalainen mies.

Vierailija
13/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti tajua miten olette onnistuneet törmäämään tuollaisiin matcheihin? Minulle kohteliaat ja sivistyneet tai muutoin menestyneet miehet aloittavat keskustelun pääsääntöisesti. Tosi helppo sanoa nopeasti kyllä treffeille. Eikä nekään ole flopanneet kuin kerran.

Millaisille miehille itse sanotte kyllä? Kyllä profiilista jo usein tunnistaa juntit.

Vierailija
14/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan päässyt treffeille asti.

Vierailija
15/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

En oikeasti tajua miten olette onnistuneet törmäämään tuollaisiin matcheihin? Minulle kohteliaat ja sivistyneet tai muutoin menestyneet miehet aloittavat keskustelun pääsääntöisesti. Tosi helppo sanoa nopeasti kyllä treffeille. Eikä nekään ole flopanneet kuin kerran.

Millaisille miehille itse sanotte kyllä? Kyllä profiilista jo usein tunnistaa juntit.

Jep. Ei pitäisi IKINÄ sanoa kyllä miehelle jolla kuvassa: alkoholjuoma, ilman paitaa, liian totinen ja läheltä naamasta otettu kuva, joku auto! Siinä tärkeimmät.

Vierailija
16/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pyyhi oikeelle jos on ilman paitaa, tupakka, alkoholi, tatuointeja tai hyvin totinen. Miehet näyttää hyvinltä vaihtoehdoilta ja fiksuilta mutta ei niistä mitään irti saa.

Vierailija
17/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä kyllä seuraa löydy. Ihmeellistä porukkaa...

Vierailija
18/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle te oikeen sitä sydäntä painatte? Itse olin samoilla linjoilla kuin täällä moni, eli kuvien perusteella tarkkaan katsoin, näyttääkö täysipäiseltä tyypiltä. ;) Ystävällisen ja avoimen näköinen oli kiinnostava, ei mikään adonis/jännämies. Tekstiä oli hyvä olla edes vähän. Itselläni oli useita tuoreita kuvia , sekä tekstissä esim. pituuteni 169 cm, vaikka nainen olenkin. Lyhyemmät miehet sitten heti alkuun kertoivat kysymättä oman pituutensa, koska niilläkin asioilla parinmuodostuksessa roolinsa on, vaikkei sitä täällä av:lla saakaan sanoa.

Mätsejä tuli tasaiseen tahtiin, ja joskus minä aloitin juttelun, joskus taas mies. Joidenkin kanssa juttelu loppui siihen, että olivatkin oikeasti jostain 500 km päästä ja minä kumminkin etsin sieltä muuta kuin satunnaista tapaamista tai pelkkää juttelukaveria. Useamman miehen tapasin, osan montakin kertaa, eikä huonoa kokemusta näihin mahtunut. Totesimme vain, että kiva oli tutustua, mutta ei meistä paria tullut. No yhden kanssa on nyt pidetty yhteyttä kavereina jo yli vuoden verran, meitä yhdistää sama harrastus.

Sitten viime kesänä tuli SE mätsi. <3 Painoin sydäntä mukavan näköiselle hepulle, jonka kanssa osa kiinnostuksen kohteista täsmäsi, osa taas ei ollenkaan. Etäisyyttä oli 4 km. Viesteilimme tinderillä yhden illan ja sitten vaihdoimme whatsappiin. Kahden päivän jutustelun jälkeen sovimme treffit "romanttisesti" Prisman kahvilaan ja siellä ensitreffeillä juttelimme sitten lähes viisi tuntia.. :D Oli siinä henkilökunnalla ihmettelemistä. Treffeiltä lähdimme molemmat kotiimme, ja oli vaikea hymyilyä lopettaa, niin oikealta tuntui. sitten tuli mieheltä viesti, että tulenko hänen luokseen yöksi ja tottakai menin, ja sille tielle jäin. Nyt asumme onnellisesti yhdessä, kihloihin menimme jouluna puolen vuoden yhdessäolon jälkeen, pieniä häitä suunnitellaan sitten joskus. Molempien lapset ovat jo isompia, ja ovat myös tyytyväisiä tilanteeseen.

Uskokaa tai älkää, tällainenkin tulos voi tinderöinnistä tulla. <3

Vierailija
19/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelle te oikeen sitä sydäntä painatte? Itse olin samoilla linjoilla kuin täällä moni, eli kuvien perusteella tarkkaan katsoin, näyttääkö täysipäiseltä tyypiltä. ;) Ystävällisen ja avoimen näköinen oli kiinnostava, ei mikään adonis/jännämies. Tekstiä oli hyvä olla edes vähän. Itselläni oli useita tuoreita kuvia , sekä tekstissä esim. pituuteni 169 cm, vaikka nainen olenkin. Lyhyemmät miehet sitten heti alkuun kertoivat kysymättä oman pituutensa, koska niilläkin asioilla parinmuodostuksessa roolinsa on, vaikkei sitä täällä av:lla saakaan sanoa.

Mätsejä tuli tasaiseen tahtiin, ja joskus minä aloitin juttelun, joskus taas mies. Joidenkin kanssa juttelu loppui siihen, että olivatkin oikeasti jostain 500 km päästä ja minä kumminkin etsin sieltä muuta kuin satunnaista tapaamista tai pelkkää juttelukaveria. Useamman miehen tapasin, osan montakin kertaa, eikä huonoa kokemusta näihin mahtunut. Totesimme vain, että kiva oli tutustua, mutta ei meistä paria tullut. No yhden kanssa on nyt pidetty yhteyttä kavereina jo yli vuoden verran, meitä yhdistää sama harrastus.

Sitten viime kesänä tuli SE mätsi. <3 Painoin sydäntä mukavan näköiselle hepulle, jonka kanssa osa kiinnostuksen kohteista täsmäsi, osa taas ei ollenkaan. Etäisyyttä oli 4 km. Viesteilimme tinderillä yhden illan ja sitten vaihdoimme whatsappiin. Kahden päivän jutustelun jälkeen sovimme treffit "romanttisesti" Prisman kahvilaan ja siellä ensitreffeillä juttelimme sitten lähes viisi tuntia.. :D Oli siinä henkilökunnalla ihmettelemistä. Treffeiltä lähdimme molemmat kotiimme, ja oli vaikea hymyilyä lopettaa, niin oikealta tuntui. sitten tuli mieheltä viesti, että tulenko hänen luokseen yöksi ja tottakai menin, ja sille tielle jäin. Nyt asumme onnellisesti yhdessä, kihloihin menimme jouluna puolen vuoden yhdessäolon jälkeen, pieniä häitä suunnitellaan sitten joskus. Molempien lapset ovat jo isompia, ja ovat myös tyytyväisiä tilanteeseen.

Uskokaa tai älkää, tällainenkin tulos voi tinderöinnistä tulla. <3

Tuo on kyllä ongelmallista kun jotkut paahtavat junalla, autolla tai bussilla vain paikkakunnan ohi ja sitten sitä luulee, että he ovat lähellä. Seuraavan kerran kun katsoo, niin ollaankin yli 100 kilometrin etäisyydellä. Paikkakunta (tai edes suurinpiirteinen alue) siis profiiliin näkyviin! Ylivoimaisesti suurimmalla osalla ei lue mitään profiilissaan. Joillain on vain paikkakunta ja pituus näkyvissä. Naisten yleisimmät profiilit jä'rjestyksessä yleisimmästä harvinaisempaan:

Tyhjä teksti

Muutama emoji

Pituus ja paikkaunta mainittuna (ja nekin lyhenteinä)

Pituus, paikkakunta ja emojivalli

Emojivalli

Oikeaa tekstiä sisältävä profiili (usein höystettyinä ihmeellisillä emojeilla)

Vierailija
20/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaan mätsejä joista kukaan ei kirjottele. Yhtään uutta miestä ei ole lähialueella. Joten taitaa tinderi olla katsottu?