Lööpit kirkuvat Paula Vesalaa, mutta mitä onkaan tavata hänet?
En ole siipeilijä, mutta olen tavannut hänet työni merkeissä. Kohtaamisesta ei jäänyt hyvä mieli.
Kommentit (19)
No jo on taas aloitus. Ai niin kuin mitkä lööpit muka? Että oikein "kirkuvat"... ei ainakaan tänään ole mitään Paulaa koskevia lööppejä. Miksi koet tarvetta vakuutella, että et olisi siipeilijä?
Vesalahan oli top10 usealla maininnalla ketjussa; Tympeimmät julkkikset tai joku tuontapainen. Vesala on aina esillä negatiivisesti näissä keskusteluissa joissa kysytään minkalainen oli kohtaaminen julkkiksen kanssa.
Itsellenikin jäänyt hänestä epämiellyttävä kuva, ja ihan pelkästää lehtijuttujen perusteella ennen av-mainintoja. Pakkohan näissä on perää olla.
Vesala ei olekaan kenenkään perseennuolija, vaan rohkea oman tiensä kulkija!
Onkohan tuossa nyt kyse ujoudesta vaan ihan diivailusta.
En tiedä Paulasta, mutta tunnen Paulan veljen erittäin hyvin sekä tavannut toisenkin veljen ja ne on ihan huippu tyyppejä! Joten en usko, että Paula olisi poikkeus siitä katraasta.
Vaikuttaa olevan aika tavis suomalainen persoona. Ei mikään ilopilleri, ei ole erityisen helpostilähestyttävän oloinen, perusilme tympääntynyt. En sanoisi diivailuksi, mutta ei vain ehkä halua, että ihan jokainen ohikulkija tulee juttelemaan niitä näitä, vaan viihtyy omissa porukoissaan.
Muutaman kerran olen siis vain nähnyt joissain tapahtumissa, joissa ei siis ole itse ollut artistin roolissa vaan vieraana / asiakkaana. Näistä kerroista on jäänyt tällainen kuva.
Ottakaas taas huomioon kuinka monta selkääntaputtajaa ja moikkaajaa hänelläkin täytyy olla. Meistä ei vain kaikista ole näyttelemään kivaa kaikille vastaantulijoille.
Paula ei keskustele. Kerran on nähty.
Ihmisen käytettävissä oleva aika on rajallista. Ei ole järkevää fokusoitua lahjattomien keskivertomulkkujen pokkuroimiseen.
Ap haluaa vain tuoda esille omaan "työtään" ja haluaa antaa ymmärtää, että sen merkeissä hän tapaa julkkiksia. On varmaan nyt pettynyt, kun kukaan ei kysynytkään, että mitä hän tekee. Luultavasti ap juurikin on siipeilijä pahimmasta päästä, koskapa halusi senkin asian tuoda noin voimakkaasti esiin.
Voi äiti mikä aloitus taas
En ole tavannut mutta Paula on upea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vesala ei olekaan kenenkään perseennuolija, vaan rohkea oman tiensä kulkija!
Ei tarvitse kenenkään persettä nuolla, mutta ei tarvitse myöskään olla töykeä.
Kannattaa olla julkkis tai vaikuttavassa asemassa kulttuuripiireissä, jos haluaa olla Paulan kanssa tekemisissä
Aatelkaa Suomessa paula kahmi musapystejä, Usassa Adele. Pikkasenko on laulunlahjoissa eroa!
Oli muuten ihan paska Vain elämässä. Sanoittaja.
Joskus alkuaikoina Paula kertoi haastatteluissa, että hän on epäsosiaalinen erakko. Vakavailmeisen Janne Ahosen sanoin; No ei tänne mitään hymyilemään ole tultu vaan hyppäämään.
Hän on hieman taiteellinen ja luulen, että ujous vaikuttaa paljon.