Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tinderissä...

Vierailija
13.02.2017 |

...miehet käy kyllä pyyhkimässä oikeelle tai vasemmalle mutta eivät kuitenkaan kirjoita? Jos minä kirjoitan niin eivät vastaa tai jos vastaavat niin eivät osaa kertoa itsestään mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen tosi ujo ja haluan viestitellä kunnolla ennen treffejä. Pelästyin jos mies ehdottaa treffejä kun ollaan "tunnettu" pari päivää. Ne menisivät kuitenkin huonosti kun jännitän enkä saa sanaa suusta. Haluan tutustua ensin kirjoitellen. Tänä karsii paljon miehiä mutta ne eivät ole sitten minulle sopivia.

Vierailija
22/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen tosi ujo ja haluan viestitellä kunnolla ennen treffejä. Pelästyin jos mies ehdottaa treffejä kun ollaan "tunnettu" pari päivää. Ne menisivät kuitenkin huonosti kun jännitän enkä saa sanaa suusta. Haluan tutustua ensin kirjoitellen. Tänä karsii paljon miehiä mutta ne eivät ole sitten minulle sopivia.

Sama minulla. Ja kun on tässä vähän muutakin elämää kuin tinder ja treffailu, niin ei se treffeille lähteminenkään noin vain edes onnistu. Ja vielä kun asuu tällaisessa pikkukylässä ja ne matsit useimmiten kymmenien-sadan kilometrin säteellä, niin kyllä vähän rajoittaa spontaaneja treffejä sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en yleensä avaa keskustelua ihan vain siksi, että jos nainen on huolimattomuuttaan painanut sydäntä ja loukkaan jos alan keskutelemaan naisen kanssa kuten hän olisi oikeasti painanut sydäntä. Jos nainen oikeasti on kiinnostunut, kyllä hän sanoo edes moi.

Vierailija
24/24 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vielä kertaakaan treffeillä tinderin enkä muutakaan kautta. Viimeksi kävin treffeillä 12 vuotta sitten.

Nyt sain treffipyynnön tinderin kautta, suostuin. Ja nyt on paniikki päällä. Miten siellä käyttäydytään? Entä jos se on ihan järkky? Miten nopeesti miehet yleensä pyytää treffeille? Mitä pitäis osata kysyä ennen kun tapaa? Ettei se ole mikään ihan kaheli tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi