Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, noudattaisitko kohteliaisuudesta talon emäntää kohtaan vessan oveen liimattua toivomusta pissata vain istuallaan?

Vierailija
13.02.2017 |

Minä siivoa kämpän ja olisi kivempi jos ei tarvitsisi olla koko ajan pesemässä vessaa kun miesvieraat ovat lähteneet. Mieskin pissaa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solsidanissa oli jakso, jossa käytiin taisto tästä asiasta. Voin luvata, että miettisin noudatanko ohjetta, mutta samalla siirrän emännän neurootikkojen listalleni.

Vierailija
42/52 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se on aika vittumaista, kun koko vessa haisee kuselle yhen lorottajan takia. Vaikka lorottaa suoraan laariin eikä kusitippoja missään, niin silti se kusi jostain syystä roiskuu pieninä pisaroina lattialle ja seiniin ja alkaa haista. Mutta minkäs teet, kun täytyy pitkää pisikaarta saada laittaa pönttöön, muutenhan oot hintti kai.

Mistä ihmeestä palstamammat ovat tämän valheellisen käsityksen alunperinkään keksineet?

Kusta seinillä, katossa ja keittiön laatikoissakin? Jos vessasi haisee, kannattaa se ehkä pestä hiukan useammin.

valheellisen käsityksen?.? Kuule ihan omin silmin näen ne kusiroiskeet seinissä ja lattiassa ja ihan omalla nenälläni haistan sen kusen hajun. Ja kukaan ei meillä tahallaan sotke vessaa. Olen myös työkseni siivonnut vessoja ja todellakin tiedän tämän asian, että se kusi roiskuu miehillä, vaikkeivät sitä itse tajua tai tahalleen tee. Otappa silmä käteen ja katso vähän tarkemmn ens kerralla sitä vessaas. Ihan läheltä.

En yleensä konttaa nenä kiinni vessanpöntössä. Millaisia miehiä taloudessasi oikein mahtaa asua?

Vai asuuko ollenkaan? Itselläni ei kusi roisku pitkin seiniä, joten en voi käsittää "ongelmaasi".

Siivousalan ammattilaiset, kollegasi ovat täysin eri mieltä kanssasi miesten vessojen epäsiisteydestä verrattuna naisten vessoihin.

http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015073120077055_iq.shtml

Ja jutussahan ei väitetty että seisaaltaan kuseminen olisi jotenkin siivoa touhua.

Eli palstan miesvihaajana et vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin, ja palstamammat kuvittelevat alapeukutuksillaan tekevänsä siivousalan ammattilaisten omat kertomukset naisten sikamaisista vessatavoista perättömiksi? Läpyläpy.

Täällä on velvollisuus vastailla hupiukkojen trolliviesteihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Solsidanissa oli jakso, jossa käytiin taisto tästä asiasta. Voin luvata, että miettisin noudatanko ohjetta, mutta samalla siirrän emännän neurootikkojen listalleni.

Neurootikko? Kas kun ei narsisti.

Vierailija
44/52 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pissaa kuulemma aina istuen omassa kämpässäänkin. Pelaa samalla kännykällä tai lukee sarjakuvia. :D

Vierailija
45/52 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan aina seisaaltaan kahdesta syystä. Ensinnäkin osaan tehdä sen kyllä aikuisena miehenä sotkematta paikkoja ja toiseksi se vesi siellä pöntössä on aika kylmää.

Vierailija
46/52 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissaan aina seisaaltaan kahdesta syystä. Ensinnäkin osaan tehdä sen kyllä aikuisena miehenä sotkematta paikkoja ja toiseksi se vesi siellä pöntössä on aika kylmää.

Äiti siivoaa sinunkin roiskeet.

Vierailija
47/52 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kirjoittajille on isompi ongelma koiranpaska ulkona kuin kusiroiskeet sisällä.

Vierailija
48/52 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole minun äitini siivonnut kenenkään roiskeita pariinkymmeneen vuoteen...

Vierailija
49/52 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä ole koskaan ymmärtänyt istualtaan pissaavia miehiä. Onhan se hygieenisempääkin kuin renkaalla istuminen. Istualtaan pissaavat miehet ovat naismaisia. Sitäpaitsi tosimies ei pissaa vaan kusee😊. Jos huomaan miehen roiskivan reunoille, en kelpuuta häntä sänkykumppanikseni. Tähtäyksen pitää olla tarkka.

Vierailija
50/52 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole minun äitini siivonnut kenenkään roiskeita pariinkymmeneen vuoteen...

Ilmeisesti sinunkaan ei ole tarvinut pestä pönttöä ja vessaa 20 vuoteen kun et sotke. :P

Vierailija
51/52 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä ole koskaan ymmärtänyt istualtaan pissaavia miehiä. Onhan se hygieenisempääkin kuin renkaalla istuminen. Istualtaan pissaavat miehet ovat naismaisia. Sitäpaitsi tosimies ei pissaa vaan kusee😊. Jos huomaan miehen roiskivan reunoille, en kelpuuta häntä sänkykumppanikseni. Tähtäyksen pitää olla tarkka.

Tosi kova feministi.

Vierailija
52/52 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusisin nurkkaan ettei vessanpönttö likaantuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi