Mies, noudattaisitko kohteliaisuudesta talon emäntää kohtaan vessan oveen liimattua toivomusta pissata vain istuallaan?
Minä siivoa kämpän ja olisi kivempi jos ei tarvitsisi olla koko ajan pesemässä vessaa kun miesvieraat ovat lähteneet. Mieskin pissaa.
Kommentit (52)
Mäki kusen melkoaina istualtaan, paitsi josson farkut ja vyö.
M
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on aika vittumaista, kun koko vessa haisee kuselle yhen lorottajan takia. Vaikka lorottaa suoraan laariin eikä kusitippoja missään, niin silti se kusi jostain syystä roiskuu pieninä pisaroina lattialle ja seiniin ja alkaa haista. Mutta minkäs teet, kun täytyy pitkää pisikaarta saada laittaa pönttöön, muutenhan oot hintti kai.
Mistä ihmeestä palstamammat ovat tämän valheellisen käsityksen alunperinkään keksineet?
Kusta seinillä, katossa ja keittiön laatikoissakin? Jos vessasi haisee, kannattaa se ehkä pestä hiukan useammin.
Naiset tulivat vastaamaan miesten puolesta. Merkillistä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tulivat vastaamaan miesten puolesta. Merkillistä.
Totta. Tällä palstalla femsplaining kun tosiaan on niin harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Roiskisin tahalleen renkaalle ja seinille kuin puutarhan sadettaja kesähelteellä. Ärsyttää tuollaiset typerät säännöt.
Sinähän se kiva vieras olet. Miten ne sinun luona käyvät vieraat, kuseskeleeko nekin pitkin seiniä? Tai annas kun arvaan, vaimosi joutuu teillä pesemään vessan?
Minä voisin ihan vahingossa pudottaa verisen tamponin sun vessan lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on aika vittumaista, kun koko vessa haisee kuselle yhen lorottajan takia. Vaikka lorottaa suoraan laariin eikä kusitippoja missään, niin silti se kusi jostain syystä roiskuu pieninä pisaroina lattialle ja seiniin ja alkaa haista. Mutta minkäs teet, kun täytyy pitkää pisikaarta saada laittaa pönttöön, muutenhan oot hintti kai.
Mistä ihmeestä palstamammat ovat tämän valheellisen käsityksen alunperinkään keksineet?
Kusta seinillä, katossa ja keittiön laatikoissakin? Jos vessasi haisee, kannattaa se ehkä pestä hiukan useammin.
valheellisen käsityksen?.? Kuule ihan omin silmin näen ne kusiroiskeet seinissä ja lattiassa ja ihan omalla nenälläni haistan sen kusen hajun. Ja kukaan ei meillä tahallaan sotke vessaa. Olen myös työkseni siivonnut vessoja ja todellakin tiedän tämän asian, että se kusi roiskuu miehillä, vaikkeivät sitä itse tajua tai tahalleen tee. Otappa silmä käteen ja katso vähän tarkemmn ens kerralla sitä vessaas. Ihan läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valheellisen käsityksen?.? Kuule ihan omin silmin näen ne kusiroiskeet seinissä ja lattiassa ja ihan omalla nenälläni haistan sen kusen hajun. Ja kukaan ei meillä tahallaan sotke vessaa. Olen myös työkseni siivonnut vessoja ja todellakin tiedän tämän asian, että se kusi roiskuu miehillä, vaikkeivät sitä itse tajua tai tahalleen tee. Otappa silmä käteen ja katso vähän tarkemmn ens kerralla sitä vessaas. Ihan läheltä.
En yleensä konttaa nenä kiinni vessanpöntössä. Millaisia miehiä taloudessasi oikein mahtaa asua?
Vai asuuko ollenkaan? Itselläni ei kusi roisku pitkin seiniä, joten en voi käsittää "ongelmaasi".
Siivousalan ammattilaiset, kollegasi ovat täysin eri mieltä kanssasi miesten vessojen epäsiisteydestä verrattuna naisten vessoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yleensä konttaa nenä kiinni vessanpöntössä. Millaisia miehiä taloudessasi oikein mahtaa asua?
Vai asuuko ollenkaan? Itselläni ei kusi roisku pitkin seiniä, joten en voi käsittää "ongelmaasi".
Siivousalan ammattilaiset, kollegasi ovat täysin eri mieltä kanssasi miesten vessojen epäsiisteydestä verrattuna naisten vessoihin.
Ja jutussahan ei väitetty että seisaaltaan kuseminen olisi jotenkin siivoa touhua.
Onpa outo fetissi emännällä. Hän lienee varannut tuolin veskiin istumapissausta varten?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vessatoimituksien hoitamistapa ole ihan jokaisen oma asia. Järkympää kuin muutama kusitippa on menkkarättien käry vessassasi.
Mitä helvettiä, miksi ne käryäisivät? Onko teillä siis tapana polttaa vessassa syntyvät roskat? Kiva tulipalovaara.
Tottakai. Ja sitten runkkaisin ja pyyhkisin spermat käsipyyhkeeseen.
Mä varmaa pyytäisin sitä emäntää imemään mun kyrpää.
Ajatella että AV-mamma ei kestä istumapissaavaa miestä. Äiti kotona kasvattanut kunnioittamaan vain seisten veteen kovaäänisesti lorottajaa.
Nämä miehet joiden täytyy kuulla oma kusemisensa on vihoviimeisiä naapureita kerrostalossa. Pahinta on se, kun yläkerrassa on alkoholia juova mieslauma, joka juoksee viiden minuutin välein lorottamassa läpi koko helvetin yön. Nuku siinä sitten kun se lorina kaikuu korvatulppienkin läpi.
Onpas palstalla paljon pissafetissin omaavia palstamammoja. Nuuhnuuh.
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet joiden täytyy kuulla oma kusemisensa on vihoviimeisiä naapureita kerrostalossa. Pahinta on se, kun yläkerrassa on alkoholia juova mieslauma, joka juoksee viiden minuutin välein lorottamassa läpi koko helvetin yön. Nuku siinä sitten kun se lorina kaikuu korvatulppienkin läpi.
Tää on just parasta. Kun asuin kerrostalossa, kusin mahdollisimman kovaäänisesti, koska tiesin miten hyvin se kuuluu. Ja naapurit ei voi mitään! Yritin myös samalla puskea mahdollisimman kovia pieruja. Hahahah!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on just parasta. Kun asuin kerrostalossa, kusin mahdollisimman kovaäänisesti, koska tiesin miten hyvin se kuuluu. Ja naapurit ei voi mitään! Yritin myös samalla puskea mahdollisimman kovia pieruja. Hahahah!
Toivottavasti joudut vielä joskus yötä päivää norsukävelevän viisilapsisen Kiljusen herrasväen alakertanaapuriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jutussahan ei väitetty että seisaaltaan kuseminen olisi jotenkin siivoa touhua.
Eli palstan miesvihaajana et vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin, ja palstamammat kuvittelevat alapeukutuksillaan tekevänsä siivousalan ammattilaisten omat kertomukset naisten sikamaisista vessatavoista perättömiksi? Läpyläpy.
Mun mielestä pitäisi olla itsestäänselvyys, että miehet (ja naisetkin) tajuaisivat kusta siististi vessassa ilman erillistä kehoitusta, vaikka olisivat kuinka kännissä ja olisi kuinka hauskaa. Näkee taas vastauksista loistavan asenteen isäntäväkeä kohtaan ("kusisin muuten siististi, mutta kun kerran lapulla neuvotaan niin sitten sotken tahallaan, höhöö")