Tapailu ja uusiin viesteihin vastaaminen Tinderissä?
Tapasin erään miehen Tinderin kautta. En vielä tiedä, mihin tämä johtaa vai johtaako mihinkään. Etsin ns. vakavampaa suhdetta. Kummallakin on vielä Tinder-profiilit esillä. Miten vastata Tinderissä kiinnostavalle ihmiselle niin, että hän jättää minut "matcheihin"sa? En käytä Tinderiä aktiivisesti, mutta pidän sitä ns. varalla, jos tapailumme ei etene seurusteluksi asti. Nytkin eräs potentiaalinen mies kyseli kuulumisia.
Mitä kannattaa vastata, jotta mies ymmärtää, etten nyt pysty kirjoitella/tavata mutta myöhemmin olisin kiinnostunut jos tilanne muuttuu? Ei kehtaa suoraan kirjoittaa, että tapailen nyt toista Tinder-matchia!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis miksi viestissä 10 oli oletus, että mies valitsee sinut ainoastaan siksi, että se ensin tavattu nainen ei ollutkaan kiinnostunut? Eikö mitenkään voi olla kysymys siitä, että parien treffien jälkeen mies huomaakin, että tämä nainenhan on ihan hirveä, joten koetetaanpas seuraavaa?
11
Voi tietysti, mutta silti hän on ensin valinnut sen kiinnostavamman naisen. En halua Sellaista miestä josta jäisi vibat että hän olisi mieluummin jonkun muun kanssa :)
Eli kerro nyt vielä, miksi oletat näin? Miksi pidät ainoana valintakriteerinä kiinnostavuutta eikä esim ajoitusta, välimatkaa tai vaikka sattumaa (toinen nainen on menossa samoille festareille kuin mies). Nyt puhutaan kuitenkin vielä lähes tuntemattomista ihmisistä, joten tähän ei nyt käy selitykseksi se, että mielestäsi miehen pitäisi tietää mitä haluaa.
Koska niin se on :D tuskin ketään menee mieluummin treffeille jonkun kanssa joka on ihan kiva, kuin jonkun kanssa joka on tosi mukava ja kiinnostava. En myöskään halua miestä joka arpoo minun ja jonkun muun välillä, ottakoon sen toisen. Minä haluan miehen joka näkee minut ja ajattelee heti että häneen haluan tutustua, eikä sen aikana haihattele muiden perään.
Ja taas! Vertaat ihan kivaa ja tosi mukavaa ja kiinnostavaa. Miten vaikeaa on nyt ajatella, että sinun pitää tehdä valinta kiinnostavan ja kiinnostavan välillä? :D
Ja juuri tuota tarkoitin tuossa äskeisessä viestissäni. Arvasin, että seuraavaksi vedät tuon "en halua miestä, joka arpoo". No pakkohan se on arpoa, jos ei tunne henkilöitä. MInä taas en haluaisi miestä, joka ennen ensitapaamista "tietäisi", että haluaa loppuelämäkseen vain minut eikä ketään muuta. Mutta, joo, näköjään olemme erilaisia. Minä laitan painoarvoa enemmän sille tuntemiselle ja valinnalle sen perusteella. Sinä taas näköjään arvostat sitä sokkona tehtyä päätöstä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi todella kiusallista ja vastenmielistä lähteä treffeille, joille mies on kutsunut kaksi naista. Mutta tuolla sinun logiikallasi se on ainoa mahdollinen hyväksyttävä vaihtoehto, jos naiset ovat yhtä kiinnostavia.
Ei ole koskaan tullut elämässäni tilannetta että 2 miestä olisi ollut täsmälleen samalla viivalla. Sina toisessa on ollut "sitä jotain" miksi sitten valitsen hänet. Jos miehellä on kuitenkin tälläinen tilanne, olkoon hyvä ja ottakoon sen toisen jos minä en ole se kiinnostavampi hänestä :)
Ai. Minulla on ollut monestikin. Nimenomaan sellaisten miesten kohdalla, joita en ole vielä tavannut ja joiden kanssa en ole kauaa jutellut. Tinderissä kaikki miehet ovat kyllä minulle juuri tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis miksi viestissä 10 oli oletus, että mies valitsee sinut ainoastaan siksi, että se ensin tavattu nainen ei ollutkaan kiinnostunut? Eikö mitenkään voi olla kysymys siitä, että parien treffien jälkeen mies huomaakin, että tämä nainenhan on ihan hirveä, joten koetetaanpas seuraavaa?
11
Voi tietysti, mutta silti hän on ensin valinnut sen kiinnostavamman naisen. En halua Sellaista miestä josta jäisi vibat että hän olisi mieluummin jonkun muun kanssa :)
Eli kerro nyt vielä, miksi oletat näin? Miksi pidät ainoana valintakriteerinä kiinnostavuutta eikä esim ajoitusta, välimatkaa tai vaikka sattumaa (toinen nainen on menossa samoille festareille kuin mies). Nyt puhutaan kuitenkin vielä lähes tuntemattomista ihmisistä, joten tähän ei nyt käy selitykseksi se, että mielestäsi miehen pitäisi tietää mitä haluaa.
Koska niin se on :D tuskin ketään menee mieluummin treffeille jonkun kanssa joka on ihan kiva, kuin jonkun kanssa joka on tosi mukava ja kiinnostava. En myöskään halua miestä joka arpoo minun ja jonkun muun välillä, ottakoon sen toisen. Minä haluan miehen joka näkee minut ja ajattelee heti että häneen haluan tutustua, eikä sen aikana haihattele muiden perään.
Ja taas! Vertaat ihan kivaa ja tosi mukavaa ja kiinnostavaa. Miten vaikeaa on nyt ajatella, että sinun pitää tehdä valinta kiinnostavan ja kiinnostavan välillä? :D
Ja juuri tuota tarkoitin tuossa äskeisessä viestissäni. Arvasin, että seuraavaksi vedät tuon "en halua miestä, joka arpoo". No pakkohan se on arpoa, jos ei tunne henkilöitä. MInä taas en haluaisi miestä, joka ennen ensitapaamista "tietäisi", että haluaa loppuelämäkseen vain minut eikä ketään muuta. Mutta, joo, näköjään olemme erilaisia. Minä laitan painoarvoa enemmän sille tuntemiselle ja valinnalle sen perusteella. Sinä taas näköjään arvostat sitä sokkona tehtyä päätöstä enemmän.
Niin, ehkä meillä on erilainen miesmaku. Minä juuri pitäisin siitä että mies näkee alusta saakka vain minut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi saada aina kaikkea mitä haluat. Haluaisitko itse jäädä holdiin, jos sinua kiinnostava mies tapailisi jotain toista naikkosta?
Jos oikeasti olisin kiinnostunut, niin tottakai jäisin holdiin. Ja sitten itse voin tutustua muihin sillä välillä. Vai olisiko sinun mielestäsi sitten parempi, että mies pyörittelee kahta naista yhtä aikaa ja sitten vasta myöhemmin valitsee näiden väliltä?
Minä en ikimaailmassa jäisi, jotain Itsekunnioitusta nyt! :D "joo ymmärrän, se toinen on kiinnostavampi ja kauniimpi kuin minä, mutta jos hän ei kiinnostu sinusta tyydyt minuun. Minä täällä odotan ja toivon mitä sinä päätät :)" :,))
Olisiko sinulla itsetunnossa jotain korjattavaa, jos se automaattisesti tarkoittaa sinusta, että toinen on kiinnostavampi ja kauniimpi. Eiköhän nuo aika usein ole kiinni ihan vain ajoituksesta ja siitä, että kahteen ei voi tutustua yhtä aikaa. Entä, jos tätä toista tyyppiä ei olisi ollut alunperinkään kuvioissa, olisiko tämä mies sittenkin vain tyytymässä sinuun jonain jämäpalana? Jos ajattelet noin, niin olet aina potentiaalinen jämäpala, johon mies vain tyytyy, ellei mies ole joku peräkamarissa asunut neitsyt, joka ilmoittaa odottaneensa koko elämän pelkästään sinua.
Minä nimenomaan en ole jämäpala koska en ikinä suostuisi siihen. On eriasia jos mies ennen minua on tavannut jonkun naisen, tottakai. Mutta se että hän VALITSEE tutustua toiseen mieluummin kuin minuun, tarkoittaa tietysti sitä että haluaa mieluummin hänet. Vai menetkö sinä ulos mieluummin tosi kivan ja kiinnostavan miehen kanssa vai jonkun kanssa joka ei ole niin kiinnostava? Niinpä. On ihan ok jos joku ei pidä minusta, silloin voi olla jonkun muun kanssa, mutta mikään 2 vaihtoehto en ole kenellekään, mieluummin ilmaa.
Sinulle on siis täysin vieras ajatus se, että sinulla on rinnakkain kaksi ihan yhtä kiinnostavaa miestä ja sinun on vain jollain perusteella (esimerkiksi välimatkan tai aikataulujen sopivuuden tai treffipyynnön ajoituksen) valittava toinen. Tarkoittaako se, että voit lähteä treffeille vain yhden miehen kanssa kerrallaan, sitä, että se toinen mies on ihan kelvoton jämäpala? Millä ihmeen logiikalla ajattelet näin? Miksi sinä nyt koko ajan vain vertaat kiinnostavaa ja ei-kiinnostavaa, vaikka on ihan mahdollista ja todennäköistä, että verrattavaksi joutuu kiinnostava ja kiinnostava?
Juu on kyllä vieras ajatus. Aina se kenet olen valinnut on ollut jotenkin mielenkiintoisempi ja mieluummin olen tutustunut häneen vaikka toinenkin olisi ihan ok.
Ai. Minulla taas se menee niin, että se todellinen mielenkiintoisuus selviää vasta siellä treffeillä ja sitä ennen kaikki ovat vain joko toivottomia tapauksia tai potentiaalisia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11
Niin, ehkä meillä on erilainen miesmaku. Minä juuri pitäisin siitä että mies näkee alusta saakka vain minut :)
Okei. Eli tykkäät pinnallisista miehistä, joille varsinainen tutustuminen on toissijaista. No joo. Meillä todellakin on erilainen miesmaku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11
Okei. Eli tykkäät pinnallisista miehistä, joille varsinainen tutustuminen on toissijaista. No joo. Meillä todellakin on erilainen miesmaku.
No jos haluat tahallasi ymmärtää väärin niin ok. Minulle tulee aina miehistä joku fiilis, että heissä joko on sitä jotain tai sitten ei ole. Haluan miehen kenelle tulee minusta tälläinen fiilis, että minussa on sitä jotain ts. Ihastuu jo vähän ennen kunnolla tutustumista. Ei ulkonäöllä välttämättä ole paljonkaan tekemistä sen fiiliksen kanssa. Sellaista miestä en halua Joka miettii kaiken järjellä "no hän asuu lähellä, hänellä on koira, pidän koirista ja kunnon työ. Otan hänet."
Kannattaisi nyt kaikkien Tindereitä ja muita nettihöpötyksiä käyttävien vaan hyväksyä se tosiasia, että niiden myötä treffailumaailma on muuttunut. Vähän löysemmin rantein ja armollisuutta tuntien. Jos kohtalo on päättänyt ihmiset yhdistää, niin se tapahtuu.
Erikoisia ajatusmaailmoita täällä... 😂 Mutta ei se ole minulta pois. Uskokaa tai älkää, mutta liiks jääräpäisyys ja mustavalkoisuus voi estää onnen teiltä. Luottakaa itseenne ja olkaa avoimia. Tuo "Jaahas sulla on joku toinenkin, pidä tunkkis" -mentaliteetti kertoo just itseluottamuksen puutteesta.
Itse nautin täysillä jenkkityylin deittikulttuurista eroni jälkeen. Löytyi mielenkiintoisia ihmisiä, seikkailua, hyvää seksiä ja useita ystäviä. Sitten - kuin salama kirkkaalta taivaalta - löytyi elämäni rakkaus. Tinderissä oli aktiivisena useita kiinnostavia matcheja, joiden kanssa viesteiltiin, tavattiinkin parin kanssa, whatsapattiin, oltiin (ja ollaan edelleen) facekamuja. Sitten tuli uusi matchi, kiinnostava muttei mitenkään ylitse muiden. Huomattiin, että seuraavana päivänä ollaan liikenteessä samoilla kulmilla. Sovittiin tapaaminen siis sattumalta heti matchia seuraavaksi päiväksi. Istuttiin sitten kahvilla 4h. Illalla viesteiltiin, että mitä ihmettä tapahtui! 😍 Seuraavana päivänä laitoin jo muille matcheille viestin, etteivät ihmettele jos profiili poistuu, sillä tämä kortti pitää katsoa. Ymmärsivät, kukaan ei suuttunut ja whatsapilla kuulumisia vaihdettu senkin jälkeen.
2 päivää matchin jälkeen yökylään ja sille tielle jäätiin. ❤ Nyt naimisissa ja maailman onnellisimpia.
Ohjeeni on: kuuntele sydäntä, luota itseesi,ole avoin. Ei siis mitään pelejä, vaan avointa viestintää ja sit kun kolahtaa niin antaa mennä!
N45 kirjoitti:
Erikoisia ajatusmaailmoita täällä... 😂 Mutta ei se ole minulta pois. Uskokaa tai älkää, mutta liiks jääräpäisyys ja mustavalkoisuus voi estää onnen teiltä. Luottakaa itseenne ja olkaa avoimia. Tuo "Jaahas sulla on joku toinenkin, pidä tunkkis" -mentaliteetti kertoo just itseluottamuksen puutteesta.
Itse nautin täysillä jenkkityylin deittikulttuurista eroni jälkeen. Löytyi mielenkiintoisia ihmisiä, seikkailua, hyvää seksiä ja useita ystäviä. Sitten - kuin salama kirkkaalta taivaalta - löytyi elämäni rakkaus. Tinderissä oli aktiivisena useita kiinnostavia matcheja, joiden kanssa viesteiltiin, tavattiinkin parin kanssa, whatsapattiin, oltiin (ja ollaan edelleen) facekamuja. Sitten tuli uusi matchi, kiinnostava muttei mitenkään ylitse muiden. Huomattiin, että seuraavana päivänä ollaan liikenteessä samoilla kulmilla. Sovittiin tapaaminen siis sattumalta heti matchia seuraavaksi päiväksi. Istuttiin sitten kahvilla 4h. Illalla viesteiltiin, että mitä ihmettä tapahtui! 😍 Seuraavana päivänä laitoin jo muille matcheille viestin, etteivät ihmettele jos profiili poistuu, sillä tämä kortti pitää katsoa. Ymmärsivät, kukaan ei suuttunut ja whatsapilla kuulumisia vaihdettu senkin jälkeen.
2 päivää matchin jälkeen yökylään ja sille tielle jäätiin. ❤ Nyt naimisissa ja maailman onnellisimpia.
Ohjeeni on: kuuntele sydäntä, luota itseesi,ole avoin. Ei siis mitään pelejä, vaan avointa viestintää ja sit kun kolahtaa niin antaa mennä!
Onnea teille :) Aijaa, minusta sillä ei ole itsetunnon kanssa mitään tekemistä, jos haluan miehen joka valitsee minut tunteella, ei niinkään järjellä. Mutta meitä on erilaisia, ehkä minulla onkin huono itsetunto kuvittelen vain ettei ole? Mene ja tiedän, olen kuitenkin elämääni, itseeni ja valintoihin erittäin tyytyväinen :)
Ei ole koskaan tullut elämässäni tilannetta että 2 miestä olisi ollut täsmälleen samalla viivalla. Sina toisessa on ollut "sitä jotain" miksi sitten valitsen hänet. Jos miehellä on kuitenkin tälläinen tilanne, olkoon hyvä ja ottakoon sen toisen jos minä en ole se kiinnostavampi hänestä :)