Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli niin ikävä nuoruuden aikaista poikaystävääni, etten tiedä miten tästä pääsee yli

Vierailija
13.02.2017 |

Ihan järjetön ikävä ollut jo jonkin aikaa. Tuntuu lähes fyysiseltä eikä millään mene pois ajatuksista. Miten voikaan olla näin ikävä?!
Ja miten kaikki asiat, musiikki ym., yhtäkkiä muistuttavatkin hänestä. Ihan hullua. Niistä vuosista kun kuitenkin on jo "ikuisuus".

Muilla koskaan mitään vastaavaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittajalla elämässään jotain ahdistusta yms ressiä, mitä on kiva paeta kullattuihin muistoihin?

En olisi mitenkään ilahtunut, jos nuoruuden aikainen poikaystävä ottaisi yhteyttä ja alkaisi vuodattaa tuntojaan. Hyi olkoot.. 

Ei ole arjessa mitään muutoksia tapahtunut. Samaa normaalia arkea tämä on mitä ennenkin.

ap.

Vierailija
22/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee kurkunkasvattaja! Takuuvarmat ostajat ja tulonlähde, ei konkurssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveän pahalta tuollainen kaipuu varmasti tuntuu. Mutta nyt: Mikä teidät vei erilleen? Kai se nyt joku paha ja pas*kamaisuus sieltä löytyy kun kerran ette yhdessä ole enää.

Vierailija
24/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveän pahalta tuollainen kaipuu varmasti tuntuu. Mutta nyt: Mikä teidät vei erilleen? Kai se nyt joku paha ja pas*kamaisuus sieltä löytyy kun kerran ette yhdessä ole enää.

Mun nuoruuden huono itsetunto sen eron syynä oli. Tai niin olen ainakin nyt jälkeenpäin miettinyt, että sen täytyy olla se syy. Se on monimutkainen juttu selittää..

Sen takia varmaan näitä ikäväkausia tuleekin, kun meillä ei ollut mitään pahaa siinä suhteessa eikä kummatkaan lakannut rakastamasta, vaan se ero tuli muuten. Ja vielä minun aloitteesta, niin se saa aina miettimään, että miksi niin tein.

No, ei pitäisi märehtiä, ollutta ja mennyttä, mutta ihan kauhealta tämä taas tuntuu.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi