Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli niin ikävä nuoruuden aikaista poikaystävääni, etten tiedä miten tästä pääsee yli

Vierailija
13.02.2017 |

Ihan järjetön ikävä ollut jo jonkin aikaa. Tuntuu lähes fyysiseltä eikä millään mene pois ajatuksista. Miten voikaan olla näin ikävä?!
Ja miten kaikki asiat, musiikki ym., yhtäkkiä muistuttavatkin hänestä. Ihan hullua. Niistä vuosista kun kuitenkin on jo "ikuisuus".

Muilla koskaan mitään vastaavaa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järjetön ikävä ollut jo jonkin aikaa. Tuntuu lähes fyysiseltä eikä millään mene pois ajatuksista. Miten voikaan olla näin ikävä?!

Ja miten kaikki asiat, musiikki ym., yhtäkkiä muistuttavatkin hänestä. Ihan hullua. Niistä vuosista kun kuitenkin on jo "ikuisuus".

No on ollut!

Laita hänelle viestii, luulen että ilahtuu.

Vierailija
2/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on ollut!

Ei ole enää puh.numeroa eikä hän ole fb:ssa. :( Monta kertaa olen sitä harmitellut. Numeron saisin yhteiseltä tuttavalta, mutta en mä kehtaa kysyä...

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sinä et kaipaa poikaystävääsi.

Kaipaat jotain, mitä olit itse, sitä mitä kuvittelit suhteelta.

Tämä kaipaus haluaa opettaa sinulle jotain. Opi ja mene eteenpäin. Menneisyydessä roikkuminen ei tee hyvää kenellekään. Sinne voi tehdä matkoja, mutta sinne ei voi jäädä.

Vierailija
4/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on ollut!

Ei ole enää puh.numeroa eikä hän ole fb:ssa. :( Monta kertaa olen sitä harmitellut. Numeron saisin yhteiseltä tuttavalta, mutta en mä kehtaa kysyä...

ap.

No sitten ei ole muuta neuvoa

Vierailija
5/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaipaus haluaa opettaa sinulle jotain. Opi ja mene eteenpäin. Menneisyydessä roikkuminen ei tee hyvää kenellekään. Sinne voi tehdä matkoja, mutta sinne ei voi jäädä.

Täällähän pyörii päivän valettua kaiken maailman sohva-logia ja -atria

Vierailija
6/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on ollut!

ap.

No miks et kehtaa?

Vierailija
7/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha siinä mitään ruikuttaa jos kerran ei kehtaa pyytää kuitenkaan sit siltä yhteiseltä tuttavalta numeroa. Ei me täällä yhtään sen paremmin osata auttaa.

Vierailija
8/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kaipaan.

En halua sinne menneisyyteen, mutta haluaisin koskettaa sen poikaystävän miehistyneitä kasvoja. Oih...

ap.

Vierailija
9/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha siinä mitään ruikuttaa jos kerran ei kehtaa pyytää kuitenkaan sit siltä yhteiseltä tuttavalta numeroa. Ei me täällä yhtään sen paremmin osata auttaa.

Ei tarvitsekaan auttaa. Kunhan johonkin piti purkaa ja vertaistukea tai jotain kaipasin.

ap.

Vierailija
10/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitsekaan auttaa. Kunhan johonkin piti purkaa ja vertaistukea tai jotain kaipasin.

ap.

Aijaa. Onko vielä muuta?

Vierailija
11/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se poikkis ahdistuu? Kannattaa jättää väliin tuollaiset jutut. Tyrit vielä jotain pahasti. Nyt pää kylmänä ja ajatukset muualle.

Vierailija
12/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen kesällä, meni ohi kuukaudessa. 

Vierailija
13/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tuonne Laita tähän terkut -ketjuun jotain viestiä ja selvillä tunnisteilla !, jos hän vaikka sattuisi lukemaan. Minäkin tulin ekat kerrat tänne taannoin ihan jonkun ihme-sattuman kautta.

Vierailija
14/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen juttu, jäikö kesken vai mikä se nyt tuli , on?

Vierailija
15/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se poikkis ahdistuu? Kannattaa jättää väliin tuollaiset jutut. Tyrit vielä jotain pahasti. Nyt pää kylmänä ja ajatukset muualle.

Olen yrittänyt vaikka miten saada ne ajatukset muualle, mutta eivät vain mene.

Tällaisia samalaisia kausia on ollut aina sen eron jälkeen, mutta se on mennyt sitten aika pian aina ohi. Jostain syystä nyt ei tunnu menevän ohi millään.

ap.

Vierailija
16/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla elämässään jotain ahdistusta yms ressiä, mitä on kiva paeta kullattuihin muistoihin?

En olisi mitenkään ilahtunut, jos nuoruuden aikainen poikaystävä ottaisi yhteyttä ja alkaisi vuodattaa tuntojaan. Hyi olkoot.. 

Vierailija
17/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kurkku pilluun helpottaa

Vierailija
18/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku pilluun :D Tässä se on! Nyt löytyi paras neuvo kaikkeen kaipuuseen-ahdistukseen-masennukseen-toivottomuuteen-työttömyyteen jne.

Vierailija
19/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Näen joskus unta ensirakkaudestani, jonka kanssa heilasteltiin lukioaikoina. Noiden unien jälkeen pää on aivan sekaisin ja tulee älytön kaipuu. En enää edes tunne tätä ihmistä, en tiedä millainen hän on nykyään. Mietityttää vaan jos pelkät unet saa minut noin sekaisin, mitä tapahtuisi jos tapaisin hänet jossain vahingossa.

Vierailija
20/24 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kurkku pilluun helpottaa

Oletko testannut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä