Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksi on nykyään kaikille pakkomielle?

Vierailija
13.02.2017 |

?

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta sano. Seksi on elämän keskipiste ja sitä on pakko olla monta kertaa viikossa, muuten ahdistaa ja kaikki on pilalla ja täytyy jättää puoliso. Huoh.

Vierailija
2/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan purkamaan asiaa näin: Seksi ei ole kaikille pakkomielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle kaikille? Mistä tiedät onko mulle?

Vierailija
4/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitetaan purkamaan asiaa näin: Seksi ei ole kaikille pakkomielle.

Paitsi naisille.

Vierailija
5/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä näköjään osata keskustella asiallisesti. Pelkkää vinkumista.

Vierailija
6/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeasti ole. Siitä vaan kirjoitetaan mediassa ja netin foorumeilla, koska se on helpoin tapa saada klikkejä. Aihe kiinnostaa ja siitä saa revitettyä lööppejä ja heräteltyä ihmisen pelkoja "olenko erilainen".

Vierailija
7/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pakkomielle tässä yhteydessä nyt tulkitaan? Pakko saada, pakko antaa vai jotain muuta?

Vierailija
8/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä seksi on? Nostaisin esille sen syvemmät merkitykset.

Vierailija
9/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta sano. Seksi on elämän keskipiste ja sitä on pakko olla monta kertaa viikossa, muuten ahdistaa ja kaikki on pilalla ja täytyy jättää puoliso. Huoh.

Mutta kaikki tutkimukset osoittavat, että seksiä on nykyään paljon vähemmän kuin ennen. Toki asiasta keskustellaan avoimemmin kuin esim. 80-luvulla, mutta määrä on selvästi vähentynyt.

Vierailija
10/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on tarkoitettu lasten tekoon.

Vierailija
11/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa edes se puoliso. :(

Vierailija
12/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi on se seikka, joka tekee eron pari- ja kaverisuhteeseen. Parisuhteessakin unohtuu helposti arjesta huomionosoitukset kiireen ja huolien keskellä, mutta säännöllinen, vaihteleva ja mukava seksi piristää ja muistuttaa siitä, että tämä suhde on muutakin kuin kimppakämpässä asumista kaverin kanssa. Seksillä on lisäksi todettu olevan vaikutuksia (lähteet saanee jokainen googleteltua itse)  stressin lievitykseen yms. 

Iltapaskalaatuinen klikkiuutisten jutuilla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa.

Vierailija
13/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle seksi on se seikka, joka tekee eron pari- ja kaverisuhteeseen. Parisuhteessakin unohtuu helposti arjesta huomionosoitukset kiireen ja huolien keskellä, mutta säännöllinen, vaihteleva ja mukava seksi piristää ja muistuttaa siitä, että tämä suhde on muutakin kuin kimppakämpässä asumista kaverin kanssa. Seksillä on lisäksi todettu olevan vaikutuksia (lähteet saanee jokainen googleteltua itse)  stressin lievitykseen yms. 

Iltapaskalaatuinen klikkiuutisten jutuilla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa.

Niin eli miksi se on pakkomielle?

Vierailija
14/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa edes se puoliso. :(

Se ei automaattisesti tarkoita että saisit seksiä

Vierailija
15/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli miksi se on pakkomielle?

Jos kummallakin halut kohtaa ja päädymme petiin sen vuoksi säännöllisesti ilman pakottamista ja vouhkaamista, mikä tekee siitä pakkomielteen? 

Vierailija
16/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla melko luontaista nisäkkäille..?

Vierailija
17/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin seksihalut vähenevät sitä mukaa kun siitä jauhetaan joka paikassa. Tuntuu ettei uskalla enää harrastaa ihan normaalia parisuhdeseksiä kun se on tylsää ja siinä ei ole mukana seksiasuja eikä joka viikko eri asentoja (puhumattakaan että jos tulee yli viikon tauko niin sitten jommassa kummassa on oltava vikaa). Tulee suorituspaineita asiasta mikä ennen oli ihan vain hauskaa tekemistä.

Vierailija
18/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin seksihalut vähenevät sitä mukaa kun siitä jauhetaan joka paikassa. Tuntuu ettei uskalla enää harrastaa ihan normaalia parisuhdeseksiä kun se on tylsää ja siinä ei ole mukana seksiasuja eikä joka viikko eri asentoja (puhumattakaan että jos tulee yli viikon tauko niin sitten jommassa kummassa on oltava vikaa). Tulee suorituspaineita asiasta mikä ennen oli ihan vain hauskaa tekemistä.

Jos teillä on kovat odotukset, ei se ole muiden syy eikä ongelma.

Vierailija
19/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole niin suuri juttu, mutta sen puute aika usein on. Asia käy harvinaisen selväksi, kun kysyy haluttomalta puolosolta, että kai niin vähäpätöistä asiaa voi muidenkin kanssa harrastaa. Yhtäkkiä seksi onkin jälleen parisuhteen suurin kohtalonkysymys.

Vierailija
20/143 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Miksi seksi on sinulle sellainen asia, että siitä pitää tehdä avaus av-palstalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi