Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännämies lähtee voittajana uuteen viikkoon

Vierailija
12.02.2017 |

Jännämiehen viikonloppu on ollut täynnä seksiä ja hauskanpitoa. Niillä eväin on hyvä lähteä uuteeen viikkion. Kilttimies on puolestaan ollut koko viikonlopun yksin kotona ja on masentunut. :( Ensi viikollakaan kukaan ei välitä kilttimiehestä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Teinipellen iltasatu tämä.

Vierailija
2/12 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nii, runkkari...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se kilttimies siellä baarissa käymässä perjantaina jos en nyt ihan väärin muista.

Vierailija
4/12 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kilttimies sai paljon seksiä. Lisäksi saunottiin, lenkkeiltiin ja tehtiin ruokaa. Ihana ja rakas ja kiltti ❤ Ai niin, sain kiltiltä mieheltä perjantaina jalkahieronnan ja eilen niskahieronnan.

Vierailija
5/12 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kilttimies sai paljon seksiä. Lisäksi saunottiin, lenkkeiltiin ja tehtiin ruokaa. Ihana ja rakas ja kiltti ❤ Ai niin, sain kiltiltä mieheltä perjantaina jalkahieronnan ja eilen niskahieronnan.

Niin suurimmalle osalle kilttimiehistä ei koskaan tarjoudu tilaisuutta mihinkään näistä :(

Vierailija
6/12 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kilttimies sai viikonloppuna 6 kertaa seksiä, tänään aamulla heräsi suikkariin. Käytiin perheenä ulkoilemassa luonnonsuojelualueella ja ihana, kiltti mieheni oli lauantain lasten kanssa kotona kun itse kävin ulkona kavereiden kanssa.

Vierailija
7/12 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kilttimies sai viikonloppuna 6 kertaa seksiä, tänään aamulla heräsi suikkariin. Käytiin perheenä ulkoilemassa luonnonsuojelualueella ja ihana, kiltti mieheni oli lauantain lasten kanssa kotona kun itse kävin ulkona kavereiden kanssa.

Kehtaat kerskua että raiskasit miehesi tänään.

Vierailija
8/12 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän olikin todella harmistunut ;P No jos nyt sinua helpottaa niin se on ollut hänen fantasiansa.

Vierailija
9/12 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajan on helppo hymyillä ja näin ollen myös nauttia naisten suosiosta jatkossakin. Tämä on itse itseään ruokkiva kehä. Jännämiehellä on perusasiat hyvin, joten pesää tulee ovista ja ikkunoista. :(

The winner takes it all

The loser standing small

Beside the victory

That's his destiny

♫♪♪♬

Vierailija
10/12 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sama joka suunnitteli syöttävänsä miehelle salaa potenssilääkettä?

Vierailija
11/12 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin suurimmalle osalle kilttimiehistä ei koskaan tarjoudu tilaisuutta mihinkään näistä :(

Itse asiassa kyllä naiset haluaa kiltin miehen kanssa parisuhteen. Tietysti. Sä olet ihan jotain omaa lajiasi... et niin kuin normaalit kiltit miehet.

Vierailija
12/12 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännänaiset ja jännämiehet voisivat olla keskenään vaan, kun eivät todella välitä muutakuin itsestään.