Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri ikäreo

Iina95
12.02.2017 |

Minulla ja miehelläni johon olen rakastunut, on suuri ikäero. Minä olen 23 ja hän 50. Olemme tunteneet jo vuoden ja tunteet eivät ole kummallakaan hiipuneet pois, joten ajattelimme kokeilla seurustelua. Kerroin äidille tästä, niin sain heti kuulla, että suhde on tuhoon tuomittu ja nuoruuteni menee hukkaan. En koe millään lailla tätä. Minulla on oma vapaus suhteessa eli saan mennä ihan rauhassa kavereiden kanssa, vaikka kaupungille kiertämään, jos haluan. Ollessani tämän miehen kanssa minulle ei tule semmoinen olo, että vierelläni olisi jokin keski-ikäinen mies. Ymmärrän toki, että aika menee ja hänessä se alkaa näkyä aiemmin, kun minussa, mutta en koe sitä mitenkään esteenä. Haluaisin rakentaa hänen kanssaan onnellisen perheen. Onko kenelläkään vastaavanlaista tilannetta? Tai tunnetteko pariskuntia suuren ikäeron kanssa? Äitini ei hyväksy ollenkaan tätä suhdetta ja uhkaa katkaista minuun välit jos jatkan tämän miehen kanssa. Täytyykö minun kuunnella äiti ja säilyttää häneen hyvä suhde ja hylätä tämä mies sen takia?

Kiitos vastauksista jo etukäteen :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele isoa ikäeroa. Olen aika varma, että kaduttaisi myöhemmin.

Vierailija
2/7 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää tehdä niin kuin itse prhaaksi näet ja mikä sinusta tuntuu pahaimmalta ja oikealta.

Olen tuo äiti. Nuorella tyttärelläni on suhde itseään 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mies on huonoa seuraa ja monin tavoin pahamaineinen henkilö. En todellakaan katso hyvällä suhdettä, jossa haiskahtaa selkeästi hyväksikäyttö yms. Mutta en missään vaiheessa aio hylätä lastani valintojensa vuoksi. Tiedän tytön olevan voimaksatahtoinen ja voimakkaasti tunteva ihminen ja valitsee oikeasti suhteensa omalla oudola tavallaan harkiten. Minä olen tyttäreni tukena hammasta purren, vaikka mies paksa onkin. Saattaa vielä tulla se päivä, että on suru puserossa ja apujani tarvitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Oot 21 tai 22v nimmarisi perusteella.

Vierailija
4/7 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nuoruus muka hukkaan menee? Vaikka suhde ei kestäisi, niin olet yhtä kokemusta rikkaampi.

Vierailija
5/7 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei toiminut.

Vierailija
6/7 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ikäero täällä. Eihän se ikäero teidän iässänne paljon merkitse, mutta enemmän 20 -30 vuoden kuluttua.

Silloinhan nuoremmasta tulee enemmän tai vähemmän toisen hoitaja.

Toisaalta taas nuorempi paremmin jaksaa olla hoitajana kuin 70 - 80 vuotias puoliso.

Ei tähän voi vastata. Mutta itse en ole katunut!

Vierailija
7/7 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettei toimi mutta yleensä ihminen uskoo sen vasta kun kokee. Eli ädin sanominen ei välttämättä riitä. Harva oikeasti lopettaa suhteen äidin pyynnöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän