Ero tuli, miten seksielämä kannattaa hoitaa?
Olen ollut niin pitkään parisuhteessa, että en suorilta edes tiedä, miten tämän hoitaisi.
Ehdottakaa, kertokaa kokemuksia, suosituksia - kaikkea!
Taustatiedoksi kerrottakoon, että olen 4-kymppinen nainen, seksisuhteet koko elämän aikana voi laskea kahden käden sormilla. Olen aktiivinen, mutta en pysty siihen tuntemattoman, varattujen jne kanssa.
Kommentit (31)
Mä suosittelen kanssa soloseksiä, ei tauteja ja laukeaminen taattu. Mä olen deittaillut jo monta vuotta ja jokainen juttu läsähtänyt n. 3 kk ihanuuden jälkeen. Saan paljon huomiota edelleen, vaikka ikää on jo melkein 50, mutta olen niin kyllästynyt miesten saamattomuuteen ja jorinoihin, että ostin pienen patterirakasrajan...
Jos ei baarituttu tai eksä käy, niin mitenkäs eksän veli/serkku/kaveri? Ei ole ihan tuiki tuntematon ja nyt voisi tehdä haaveista totta ihan "laillisesti".
Joo kyllä mä tiedän että saanti on varma. Miehet yleensä tykkää minusta ja minä miehistä:
Teen vielä satunnaisesti sellaista työtä, joka vielä lisää tuota ihailua.
Olen vain tottunut torppaamaan ne lähestymiset mielessäni, kun on parisuhteessa ollut. Kiitin aina ihailusta ja kerron että on imartelevaa, mutta olen varattu.
Enää en ole.
Katoaako se mun taika kun nyt oikeasti olisinkin saatavilla. Näkeekö sen naamasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma käsi parasta seksiseuraa naisillakin. Lelut avuksi, jos ei riitä. Ei tule tauteja eikä muita säätöjä.
Tuo olisi parasta, jos riittäisi.
Oikeasti taidan kaivata tuntea sen toisen ihmisen kehon itseäni vasten.
Ap
"Kaikkeen tottuu, vaikka jääpuikkoon peräsuolessa" sanoo isäni usein. En edes halua tietää, mistä moinen esimerkki. Mutta pointtina se, että yksinoloonkin tottuu ajan kanssa. Samoin sooloseksiin. Tarpeeksi kun kuluu aikaa, ei muuta enää kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei baarituttu tai eksä käy, niin mitenkäs eksän veli/serkku/kaveri? Ei ole ihan tuiki tuntematon ja nyt voisi tehdä haaveista totta ihan "laillisesti".
Eksä oli kyllä suvustaan kaikista miellyttävin tyyppi. Ne muut ovat ihan mulkkuja ja ääliöitä :D
Ja kaverit sillä, no joo. Perheellisiä 3-kymppisiä reisitaskuhousuissa kulkevia miehiä, pikkupoikia mun vinkkelistä. Ja mies kertonut niille kaikille, miten kamala olen :D
Mut tää oli loistava kommentti, sain hyvät naurut!
Ap
Mä tunnen sun tilanteen ap. Kokeilin laastarisuhdetta, se meni liian pitkäksi ja vakavaksi, eikä lopulta tehnyt hyvää. Nyt oon taas ittekseni ja kauhea ihon kaipuu. Tällä kertaa koitan etsiä suorapuheisesti fwb seuraa netin avulla. Ihan ok on ollut mutta ei niin yksinkertaista kuin ajattelin. En tiedä mistä sellaisen hauskaa seuraa olevan panomiehen löytäisi silleen ettei itsen tarttisi miettiä yhtään ylimääräistä sen suhteen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen sun tilanteen ap. Kokeilin laastarisuhdetta, se meni liian pitkäksi ja vakavaksi, eikä lopulta tehnyt hyvää. Nyt oon taas ittekseni ja kauhea ihon kaipuu. Tällä kertaa koitan etsiä suorapuheisesti fwb seuraa netin avulla. Ihan ok on ollut mutta ei niin yksinkertaista kuin ajattelin. En tiedä mistä sellaisen hauskaa seuraa olevan panomiehen löytäisi silleen ettei itsen tarttisi miettiä yhtään ylimääräistä sen suhteen kanssa...
Kokeile Tauskia.
Vierailija kirjoitti:
Laastarissa on varmaan se hyvä puoli, että sen jälkeen ei voi enää palata vanhaan. Toimii ikäänkuin siirtymäriittinä.
Mutta onhan se kauheaa, jos siihen toiseen sattuu tai itseensä sattuu.
Oikeasti haluaisin vaan käpertyä toisen kainaloon, silittää sitä toista ja tuntea oloni hyväksi.
Nyt just muistin, että viimeksi sinkkuna ollessani purin seksuaalista turhautumista saliharjotteluun. Voisi kait sitäkin kokeilla.
Äh. Tää tuntuu kyllä vaikealta.
Se ahdistuslääke alkaa taas tuntua houkuttelevalta. Ei tee mieli syödä eikä seksiä, keskittyy vaan olellisempiin juttuihin. Tai no sen, mitä niissä pöllyissä voi keskittyä. Onhan se asiantuntijatyössä vähän huono sekin, ettei ole terävimmillään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä mä tiedän että saanti on varma. Miehet yleensä tykkää minusta ja minä miehistä:
Olen vain tottunut torppaamaan ne lähestymiset mielessäni, kun on parisuhteessa ollut. Kiitin aina ihailusta ja kerron että on imartelevaa, mutta olen varattu.
Enää en ole.
Katoaako se mun taika kun nyt oikeasti olisinkin saatavilla. Näkeekö sen naamasta.
Ap
Toivottavsti viehätys voimasi ei ole kadonnut sen myötä, että olet nyt vapaa päättämään toisin. - Omalta kohdaltani olen kyllä joskus ihmetellyt, että hyvin usein silloin kun olen ollut parisuhteessa (Ei niitä kertoja kovin montaa ole) - ovat naiset, mutta myös jotkut miehet osoittaneet enemmän kiinnostusta kuin sinkkuaikoina, mutta onnekseni myös silloin... Onko sitten syy, että kun on kumppani niin on jotenkin itsevarmemman näköinen. Vai toimiiko vierellä oleva kumppani mallina, että jos tuokin kykenee olemaan tuon (minun) kanssa niin kyllä varmaan sitten minäkin osaa kuvitella itseni siihen asemaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää en ole.
Ap
Toivottavsti viehätys voimasi ei ole kadonnut sen myötä, että olet nyt vapaa päättämään toisin. - Omalta kohdaltani olen kyllä joskus ihmetellyt, että hyvin usein silloin kun olen ollut parisuhteessa (Ei niitä kertoja kovin montaa ole) - ovat naiset, mutta myös jotkut miehet osoittaneet enemmän kiinnostusta kuin sinkkuaikoina, mutta onnekseni myös silloin... Onko sitten syy, että kun on kumppani niin on jotenkin itsevarmemman näköinen. Vai toimiiko vierellä oleva kumppani mallina, että jos tuokin kykenee olemaan tuon (minun) kanssa niin kyllä varmaan sitten minäkin osaa kuvitella itseni siihen asemaan...
Ehkä se rentous ja sitä kautta karisma tulee siitä, kun ei ole seksuaalisesti turhautunut eli puutteessa 😂
Ap
Tuo olisi parasta, jos riittäisi.
Oikeasti taidan kaivata tuntea sen toisen ihmisen kehon itseäni vasten.
Ap