Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin pakenet jos sota syttyy?

Vierailija
12.02.2017 |

Taloyhtiössä jossa asun ei ole edes pommisuojaa.
Häkkikellarit yhden hepposen oven takana vain.
Luulin joskus että pommisuojat ovat jokaisessa talossa/ yhtiössä.

Kommentit (309)

Vierailija
241/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde mihinkään. Lapseni haluaisin toki pois turvaan mutta he ovat sanoneet jäävänsä puolustamaan isänmaatansa ja kotiaan, joten - tässä olemme.

Vierailija
242/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinoitan taloni ja kesämökkini ja tarjoudun vapaaehtoiseksi tappamaan maahantunkeutujia. Suomea ei uhkaa tässä maailmassa kuin yksi maa joten suuntakaan ei tarvitse arvailla käskyn tullessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi hätävarassa pitää olla kuivaa makrua ja tomaaattimurskaa jos kerran sähköt on poikki? Ja kuivahiivaa? Mihon sitä käyttää jos ei voi leipoa? Näkkäriä, kaakaojauhetta, pähkinävoita, nutellaa, nötköttiä ja sen sellaista se pitää olla. 

En aio mennä suojaan vaan aion taistella viimeseen hengenvetoon. Osaan ampua jollain lailla ja minulla on ok kunto. Olen perheen äiti ja meinaan taistella itsenäisen maan puolesta. Moskovan vodkassa arinoituneet maitoparrat saa maistella mun ruutia ennen kuin luovitan maani ryssälle. 

Vierailija
244/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palvellut isänmaata kymmenen vuotta ja sitä ennen hankkinut kokemusta vapaaehtoisena muukalaislegioonassa. Sota ei pelota minua eikä myöskään venäläiset, kuolla voi vain kerran, mutta jos venläiset ovat niin tyhmiä, että tulevat tänne niin aion pitää roppakaupalla hauskaa katsoessani heidän kuolinkamppailujaan ennen kuin oman viimeisen kutsun aika.

Vierailija
245/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tukiasemat/poterot tossa valtatien vieressä.

Meiltä löytyy sinkoja tankkien pysäytykseen riittävästi ensi alkuun.

Vierailija
246/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🇫🇮 Suomalaiset ei pelkää, ei tästä mihinkään lähdetä! Jos naapuri yhtään kykenee historian vääristelyiltään muistamaan, niin Suomessa ei puntti tutise ja vastus on hirvittävä. Täällä pistää kampoihin koko kansa Ukrainan tapaan. Niin, tuliko selväksi! 🇫🇮

Meillä ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin taistella tarvittaessa kuolemaan saakka. Luovuttaminen ja alistuminen Venäjän alaisuuteen tarkoittaa väistämätöntä kuolemaa!

Vierailija
247/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään. Puolustan maata.

Vierailija
248/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa yksi tai korkeintaan muutama kirjoittaja suoltaa usean eri kommentin voimin patrioottista paatostaan. Ihan kiva, että jotkut ovat valmiita uhrautumaan minunkin puolestani. Minä kuitenkin piiloutuisin mökilleni ja toivoisin, ettei mikään ohjus harhautuisi sinne.

Vierailija
249/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tilit selvät elämän kanssa. Taisteleen viimeiseen hengenvetoon pyrkimyksenäni ottaa mahdollisimman monta vihollista hengiltä ennen omaa loppuani. Orjaksi vapaa mies/nainen ei taivu koskaan. Kuolema on orjuutta parempi vaihtoehto.

Vierailija
250/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🇫🇮 Suomalaiset ei pelkää, ei tästä mihinkään lähdetä! Jos naapuri yhtään kykenee historian vääristelyiltään muistamaan, niin Suomessa ei puntti tutise ja vastus on hirvittävä. Täällä pistää kampoihin koko kansa Ukrainan tapaan. Niin, tuliko selväksi! 🇫🇮

Meillä ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin taistella tarvittaessa kuolemaan saakka. Luovuttaminen ja alistuminen Venäjän alaisuuteen tarkoittaa väistämätöntä kuolemaa!

Täysin samaa mieltä ja mieheni kanssa alettaisiin kotiamme puolustamaan kuolemaan asti. Minkään hullun diktaattorin alaisuudessa emme alkaisi elämään. Jos tulee pommi niin kertalaakista lähdetään jos sikseen. 

Vierailija
251/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene tästä kohtaa läpi ennen 200 kuollutta ukkoa.

T. Breiviikki lannoitekasoineen

Vierailija
252/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa yksi tai korkeintaan muutama kirjoittaja suoltaa usean eri kommentin voimin patrioottista paatostaan. Ihan kiva, että jotkut ovat valmiita uhrautumaan minunkin puolestani. Minä kuitenkin piiloutuisin mökilleni ja toivoisin, ettei mikään ohjus harhautuisi sinne.

Pelko on hankala jos hallitsee ja ohjaa elämää. Sullakin mieli muuttuu kun jos läheisiä kuolee sodan kautta.

Vierailija
253/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies tai nainen ei uhraudu sinun puolesta. Isänmaan puolesta kyllä. Ei yhdenkään naisen.

Vierailija
254/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä mitä tahansa kuolemaa, vaan kuolemaa loppuun asti rääkättynä, kidutettuna ja näännytettynä valloittajan nauraessa uhriensa kärsimyksille. Älkää hyvät ihmiset jääkö miehitysjoukkojen vangiksi koskaan.

Vierailija
255/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaan pakenemisen ja alan opetella venäjän kieltä, elämä jatkuu.

Vierailija
256/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa lukea näitä ja tajuta että meillä voi oikeasti alkaa sota. Mä vihaan venäjää. 

Miksi olen saanut alapeukkuja?? Oletteko noin munattomia ja nuoleskelette venäjää vaikka ne uhkaa meidän maata. Ei pahalla, mutta kun näitä viestejä lukee niin huomaa että ketään ei vittuakaan kiinnosta vaikka venäjä ottaisi meidän maan haltuun.

Vaikka porukka tietää mitä voi tapahtua niin ei tule samaa raivoa, mitä tulee muslimeja kohtaan.

Vihaan Putinia mutta en tavallisia venäläisiä kansalaisia...

Vierailija
257/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan mihinkään. Luultavasti toimisin isänmaan hyväksi jonkinlaisena "lottana" , mitä osaisin esim ammattini kautta, olen töissä päiväkodissa opettajana.

Minulla on viisi alaikäistä lasta. Heidät toimittaisin turvaan pois sodan keskeltä.

Vierailija
258/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pakene, kuolema olisi tervetullut.

Vierailija
259/309 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skippaan pakenemisen ja alan opetella venäjän kieltä, elämä jatkuu.

Kyllä, elämä jatkuu Siperian työleirillä tai vankilassa painajaismaisissa oloissa, joissa kummassakin toivot joka päivä vapauttavaa kuolemaa.

Vierailija
260/309 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä on jo ulkomailla joten en oo tulossa puolustaa tein kökkösuomee